Hirdetés
-
PlayStationre tarthat a Palworld?
gp PC-n és Xbox-on is roppant népszerű a játék, vélhetőleg csak idő kérdés míg a Sony gépeire is befut a program.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
killerjohn
addikt
válasz
sto1911 #28238 üzenetére
jaja, térképekkel sokat funolunk manapság, hátha kisül belőle valami jópofaság.
most "kombinált minimál" (hülyén hangzik, nem kicsit) térképeket gyártogatok a gyakran farmolt területekhez.
példa:
Ez a weeping hollow olyan speciálisan preparált térképe, amelyen a fehér szín azt a területet jelöli, amin MINDIG lehet járni. Azaz soha semmi sincs odarakva a "félig-random-generator" által. Hogy ez mire jó, azt pl még nem tudom, de párszáz run adatából sikerült összekombinálni 17 area-ról az ilyen kombinált térképet (persze, mint "adat", nem bitmap, csak kellett neki egy vizuális reprezentáció). Pl ha rávetíteném a HUD-on a minimapra, akkor tök jópofa lenne látni azt, hogy mi az az útvonal, amerre MINDIG lehet menni. Ha összejön 20-30.000 run adata, akkor tudok olyat is mondani, hogy melyik sub-scene milyen eséllyel kerül adott helyre egy területen belül, persze ennek sincs különösebb értelme