- A Panasonic is nyit a TiVo okostévé rendszer irányába?
- Rengeteg csatlakozó van a HP legfrissebb, irodai célú monitorgóliátján
- Computex 2024: teljesen integrált hibrid hűtéssel közeleg az MSI új csúcs-VGA-ja
- Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
- Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
- Milyen alaplapot vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- E-book olvasók
- Hobby elektronika
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- GoPro Topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
-
A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
it Az EU monitorozza azokat az intézkedéseket, amelyeket a választási tévinformációk ellen alkalmaz a Meta.
-
Rengeteg csatlakozó van a HP legfrissebb, irodai célú monitorgóliátján
ph A Series 7 Pro termékcsalád 24:10-es képarányú képviselője ugyan 60 Hz-es, de rendkívül jó felszereltséggel büszkélkedhet.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
Topikgazda
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Synthetic117 #8575 üzenetére
először is, ki kéne próbálni, hogy a fizikai kártya működik-e. ha ezen már túl vagy, akkor - gondolom, mert apple-t használok - meg kell próbálni a kártya ismételt digitalizálását
-
pictigjis
Topikgazda
vettunk repjegyet, aztan gbit-eltem is (asszony uk kartyajaval). a curve nem terhelte be az eredeti kartyara, lejart a zarolasi ido. az uj kartyan se jott terheles sokaig, szinten lejart a zarolas. utolag nyilvan lattak, hogy minuszban vannak, ezert x idovel kesobb jott a potterheles, csak valoszinuleg nem az eredeti mcc-vel, hanem az altalanos 8999-cel. az erste nem mutatja az mcc-ket, de mivel 4 helyett 1 szazalek jott, csak ez tortenhetett. es azert vagyok ennyire biztos ebben, mert a manualis gbit ugyanezzel a hibaval jar: ha a support csinalja, nem megy az mcc tovabbitas, ezert nem volt ez igazabol sose opcio nekem, es ezert varom mar nagyon a magyar bines kartyak javitasat. manualis gbit-eket csak vividre kertem, ahol ugyis csak a kereskedo neve szamit
szerk: es sajnos tenyleg ez tortent, most jott meg az erste valasza. mivel korabban beleirtak a feltetelekbe, hogy curve-n keresztuli mcc-hibakat leszarjak, nem is lesz kompenzacio
Nyilvántartásunk szerint a xxx számú kártyával végzett 100.966 Ft összegű, VILNIUS CRV RYANAIR vásárláshoz tartozó MCC kód 8999, tehát nem tartozik a kiemelt kategóriába, így csak 1% Erste Forint jóváírást biztosítottunk. Az Erste Bank nem vállal felelősségét a kereskedelmi kategória kód besorolásának helyességért, amennyiben a Vásárlás nem közvetlenül az Erste Max Hitelkártyával történik (pl. Curve-n keresztül végrehajtott tranzakciók).
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
mert az erste csak 200 ezerig ad visszateritest. a fordulonap utan korabbi back in time-okkal kb. azonnal kimaxolom a keretet, mert mindig "csuszasban" vagyunk. ha kozvetlenul az erstet hasznaltam volna, meg egy szazalekot sem kaptam volna a gbit szamunkra visszaterites-maximalizalo funkcio
a tanulsag talan annyi, hogy nincs tanulsag, semmi sem tokeletes
-
pictigjis
Topikgazda
most jöttem az auchanból, apple pay+curve ment a fizetés (magyar bin)
-
pictigjis
Topikgazda
válasz K Norbi #8625 üzenetére
ha nem is tölt be az oldal, akkor is ez vonatkozik rád (valószínűleg)
de írhatsz a supportnak is, és megmondják, mennyinél jársz/mennyi van beállítva
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
sose lesz kesz bmeg, csinald meg a gbit-et, utana menj szabira...
I also have contacted the Engineering Lead for this work, however they out of office until next week. As soon as I've heard back from them I'll be in touch with an update regarding this. Thanks again for your patience.
-
pictigjis
Topikgazda
érdekes. valamelyik nap curve közbeiktatásával töltöttem revolutot, korábban erre még nem használtam a magyar bin-es kártyát, a revolut ugyanakkor eurós kártyaként azonosította
az apple elfogadja magyar kártyának, egyes adatbázisok meg eurósként értelmezik. szupi
-
pictigjis
Topikgazda
meg fogom irni most mar az elso nem tul udvarias levelemet. ez vilag nevetsege, de tenyleg
Having spoken to Engineering Team there have been unexpected delays in the progress of this fix. We are currently discussing this with them in order to stress the impact this issue is having on customers, in the hope that we are able to further boost the priority of this issue.
I completely understand that this news will be frustrating. Please be assured that we are doing all we can do to ensure a resolution is provided as soon as possible.
As always, thanks for you ongoing patience with this.
-
pictigjis
Topikgazda
amellett, hogy - jogosan - kaptam egy dádát egy communitys hozzaszolasom miatt, jott melle egy ilyen is
I’ve flagged this issue again to the engineering team and I hope to have an update soon to confirm whether progress has been made with it. Once again, I apologise for the long waiting time on this bug being resolved and I’ll also query with our payments team whether it would be possible to return you to the previous BINs which allowed for use of the GBIT feature. It’s my understanding that these BINs are no longer used or manufactured but I’ll be able to confirm this for you soon.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Oliverda #8700 üzenetére
annak nem annyira orultek, hogy olyasmit irtam, megis hogy gondoljak, hogy ennyire leszarjak a nem angol ugyfeleket, es hogy nem vagyok olyan turelmes, amilyennek esetleg gondolnak. es hogy ennek lesznek kovetkezmenyei (=ujabb panasz), de szerintuk ez mar "threatening language" volt. hat legyen, ertelmezhetjuk igy is, de tenyleg baromi pipa lettem a tegnapi valasztol
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
oké, szerintem kimondhatjuk, hogy soha, SOHA nem fogják kijavítani, mert leszarják
Alex here - the Manager of the Complaints Team at Curve. Thank you for your continued patience regarding the issue you're having using the Go Back in Time feature, and I'm sorry for how long this is taking to fix. I completely understand your frustration.
First of all, I would like to assure you that, as a team, we have been pushing regularly for an update regarding the GBiT bug, in which some customers using certain currencies are unable to use the feature. On the back of your last message I personally reached out to the Head of our Product Team to request an update and they have confirmed that it's most likely to be fixed within the next 6 months, but they were unable to provide a definitive timeframe. I appreciate that this isn't the outcome you were hoping for and I'm sorry for any frustration this causes.
To provide some context, our various Product (and Engineering) Teams work on issues on the basis of priority, which are decided within those teams. These could range from fixing existing bugs to working on new features like the upcoming Curve Credit product and our launch in the US. Based on the examples that the product team have, the GBiT bug that you're experiencing is affecting a small group of our customers which is why they won't be able to prioritise it against the rest of the work they're doing. Again, I appreciate that this isn't the outcome that you were hoping for, but I hope I've been able to clarify why this is taking longer than expected to be fixed.
To compensate you for the additional time you've spent reaching out to us regarding this, I have credited your Curve Cash account with an additional £20 as a gesture of goodwill. In the meantime, rest assured if you ever need us to manually move a transaction for you then we'd be happy to do so.
I can see that you've mentioned raising another complaint regarding this but, since you've already raised a complaint about this issue, it may be more beneficial for you to refer your original complaint to the Financial Ombudsman Service instead. Ordinarily, this would need to be done within 6 months of our final response but, given the circumstances, we will still accept the case if the Financial Ombudsman Service passes it through to us. Feel free to let them know this if they mention that it's been over 6 months since our final response. I have attached their details below:
Address: Financial Ombudsman Service Exchange Tower London E14 9SR
Telephone: 0800 023 4567 or 0300 123 9123
Email: complaint.info@financial-ombudsman.org.uk
Website: www.financial-ombudsman.org.ukI would like to take this opportunity to apologise again for the lack of progress regarding the GBiT bug you're experiencing. I hope you enjoy the rest of your week.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Oliverda #8719 üzenetére
éppen most válaszoltam nekik, hogy oldják ezt meg ők, ha nem hajlandók rá, akkor tényleg megy a manuális címmódosítás. de az világos, hogy ebből a hat hónapból se lesz semmi, szóval nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a lejáró kártyákkal: az eredeti uk kártyaszámokkal küldik majd az újat, vagy minden magyar usert magyar bin-re állítanak át, és akkor lesz majd elég sok hiszti
-
pictigjis
Topikgazda
nem a szánalmas alamizsnájuk kellene, hanem egy működő szolgáltatás
amúgy az imént feltettem a költői kérdést, hogy sok kártya jár le a következő hónapokban, mégis mi lesz a BIN-ekkel? mert ha mindenki országosat kap, akkor elég sok érintett ügyfél lesz, szóval tényleg, őszintén nem értem, miért kell ezt halogatni
-
pictigjis
Topikgazda
szerintem kezdjetek fosni ti is
Regarding the reissuing of cards outside of the UK, as stated within Alex's response, the Product Team confirmed that a fix to this issue is likely to be completed within the next six months. This means that issuing country-specific BINs to existing customers next year will not affect more customers, as the issue will have been fixed.
I realise that you have been incredibly patient in waiting for a resolution to this issue. I am currently looking into whether any alternative solutions would be possible for you, and will be back in touch regarding these as soon as possible.
Please let me know if you have any questions in the meantime.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Oliverda #8759 üzenetére
alapvetően én is örülnék neki, ha működne minden funkció, de ez meg más miatt szar :/ és back in time nélkül nem tudom, mi értelme a curve-nek, a telefonomban amúgy is ott van minden kártyám
(és hát a "fél éven belül ki lesz javítvát" is úgy hiszem el, mint azt, hogy pár hete "már az utolsó fázisban" volt a munka - "this does confirm that this work is entering the final phases of completion")
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
nos, tisztában vagyok vele, hogy a feltételek eddig is azt mondták, saját névre szóló kártyát lehet csak hozzáadni, de a gyakorlatban azért működött a más nevére szóló kártya hozzáadása is
most viszont a feleségem kapott egy ilyen emailt. nem azt mondják, hogy ez tilos, csak azt, hogy nem szeretik, szóval senkit nem tudok arra biztatni, hogy más nevére szóló kártyát adjon hozzá (ez is a vivid kimaxolás és az én kártyámmal korlátozottan használható gbit miatt kellett. az a vicces, hogy már két hete ki akartam törölni, de elfelejtettem...)
Hope this email meets you well.
We've noticed your funding card ending 9963 added to your Curve account under a different name. Could you please confirm your relation to the cardholder?
Please note that we prefer our customers to only add funding cards that belong to them and kindly ask that you remove these cards from your account and confirm once this has been done.
Please note that we have had to place a block on your card. Let us know directly once you have successfully completed this.
az mondjuk kicsit idegesít, hogy ilyenekre van kapacitás, arra viszont nincs, hogy kijavítsanak egy alapvető hibát
-
pictigjis
Topikgazda
na, szeptember 6-tol 90-rol 30 napra megy le a back in time "ablak". harmadolas helyett a felezes 45-re talan logikusabb lett volna, de meg jo, hogy nem az eredeti 14 napra mentek vissza
mellesleg ez is olyan ize. tudom, 10 millio font ezen a szinten jatekpenz, megis a userek ennyit osszedobtak nekik, ezert cserebe meg visszafejlodik a gbit, a curve send meg eltunik. nem mintha hasznaltam volna, csak az irany: fejlesztes helyett visszalepes...
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
válasz pictigjis #8780 üzenetére
most oldották fel, miután a complaints részlegnek küldött aktuális "szerelmeslevelembe" is beleírtam, hogy oldják már ezt meg, miután ez is részben miattuk volt
véletlenül pont utána meg is oldódott
kriminális, mennyit kell küzdeni velük néha (ja, és persze alternatív megoldási javaslatot azóta se találtak ki a gbit problémára)
-
pictigjis
Topikgazda
egy jó alternatív megoldás megtalálása nem két perc (vagy két hét), jó munkához idő kell a curve-nél. tutira én leszek a kedvenc ügyfelük!
I was pleased to see that the block was removed from your wife's account on Friday. I'm sorry for any inconvenience caused.
Please be assured I'm still investigating alternative solutions for you and will be in touch regarding this as soon as possible.
Thanks for your ongoing patience.
-
pictigjis
Topikgazda
hoppáhoppá, közben pár perc alatt új fejlemények! remélem, nem én döbbentettem rá őket arra, hogy ha "fél éven belül valamikor" szeretnék kijavítani, akkor komoly problémáik lehetnek a lejáró kártyákkal. mert most egyik pillanatról a másikra ez jött:
I'm pleased to inform you that we've kept pushing for a fix to the GBiT issue you've been experiencing and the Product and Engineering Team are almost ready to release it. However, they require a user to test this fix, and we were wondering whether you would be happy to test it for us?
Looking forward to hearing from you.
természetesen szívesen tesztelek, ha már eddig csesztettem őket!
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Dell Latitude 7480,14",FHD,i7-6600U,8GB DDR4,256GB SSD,WIN10,TOUCH
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 - i5-7GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia
- iPhone 11 Pro 64 GB 88% aksival, hibátlan állapot (kártyafüggetlen)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen