Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • Homer

    tag

    Sziasztok!

    A minap jól felb*.x@-ák az agyam a kedves UPC ügyfélszolgálatnál. Mint tudjátok a "kedves" UPC új kedvezményes csomagokat vezetett be március 31.-től, chello start, bronz, ezüst, és arany fedőnévvel. Elmesélek egy kedves történetet amivel remélem sokakat elgondolkodtatok:
    2006. októberében kötöttem egy szerződést a UPC-vel chello classic szolgáltatásra. Azóta a szolgáltatóm megszűntette a 8900 Ft-os csomagomat és helyette a "jobb minőségű és gyorsabb" chello extreme-re keresztelt csomagot kaptam. Mivel nekem erre a sebességre nem volt szükségem (hiszen nem ilyen sebességű netet válaszottam anno) megkérdeztem mit lehet tenni. Esetleg lehetne-e hogy ne a sebességemet növeljék hanem az árat csökkentsék? A válasz tömören: "Nem lehet, hiszen jobb minőségű szolgáltatást kapok, és már aláírtam a 2 éves hűségnyilatkozatot, hogy fizetem 2 évig." Mondom Oké! Ezt jól beszívtam, de mindegy hiszen kapok valamit a pénzemért. Fizettem tovább ugyan úgy mindeddig. Most viszont az újabb, UPC részéről (szerintem) tisztességtelen szerződésmódosítást már úgy gondoltam nem leszek hajlandó lenyelni! Bementem újra és megkérdeztem az ügyfélszolgátlatos, igazán kedves hölgyet: "Mennyire érzik tisztességesnek azt, hogy a 4 éve hűséges ügyfeleik részére 1400 Ft-al drágábban szolgáltatnak gyengébb szolgáltatást mint amit az új belépők 7500Ft-os áron kapnak?????????" Szegény csak hebegett habogott, de gondoltam nem csinálok patáliát, elmondtam neki a véleményemet és közöltem vele, hogy a szolgáltatásra a továbbiakban nem tartok igényt. Helyette a chello silver szolgáltatást szeretném hiszen felfelé bármikor lehet módosítani következmény nálkül. Erre azt mondja: "A chello extreme (10Mbit/1 Mbit 8900 Ft/hó)-ről a chello silver (10Mbit/2 Mbit 7500Ft/hó)-re módosítás az lefelé módosításnak számít és akkor számíthatok a szerződésbontás következményeire, ami az összes igénybevett kedvezmény visszafizetése." Kérdezem én, miért?????????????????? Nagyon felbosszantott ez a kis affér. A véleményemet sejthetitek ezek után! Eddig tökéletesen elégedett voltam a szolgáltatás minőségével, és mikéntjével, de ezek után a pokolra kívánom az összes UPC-t!!!!! A vége az lett a dolognak, hogy mondtam a csajszinak, hogy ha lejár a szerződésem többet a UPC közelébe sem megyek! Ami a vicc, hogy az új ügyfelekkel is aláíratják az egy éves hűségnyilatkozatot! Ezért írtam ezt a hozzászólást! remélem mindenki elgondolkodik rajta aki ezt olvassa, hogy mennyire ki vagyunk szolgáltatva a szolgáltatóknak!

    u.i: Írjatok véleményt vagy megoldást léccy!

  • Homer

    tag

    válasz Apollyon #6978 üzenetére

    Köszi, hogy írtál ilyen gyorsan :). Valóban aláírtam, hogy fizetek EZÉRT A SZOLGÁLTATÁSÉRT! És itt a hangsúly most az ezért a szolgáltatásért-on van. Valójában az a szolgáltatás amit én megrendeltem anno, már nem is létezik! Amúgy mit tudna tenni velem a UPC ha felrúgnám a szerződést és nem fizetném ki a "büntetést"?

  • Homer

    tag

    válasz kene84 #6981 üzenetére

    Köszi neked is :). Arra is gondoltam, hogy mi lenne ha bemennék és megkérdezném, hogy egy közeli faluba szeretnék költözni, (kinéznék a térképen valami eldugott nem lefedett települést és bemennék, hogy oké, meg szeretném tartani a chello-mat, kössék át nekem mondjuk velkepopovicé-re). :) Ha nem tudják ott is szolgáltatni, akkor meg nem én bontok szerződést... Legalábbis szerintem. :F
    Mondjuk utána meg nevetséges lenne, hogy akkor meg kérnék ugyan erre a helyre egy lassabb szolgáltatást is :)

    [ Szerkesztve ]

  • Homer

    tag

    válasz Csapi007 #6988 üzenetére

    "Ezek most nem új csomagok! A régi csomagok megmaradtak csak már nem kötünk új szerződéseket chello extreme néven." Ez volt a válasz. Szal aki most bemegy, aláíratnak vele egy szerződést ... "...két éves hűségnyilatkozat már nincs..." ...ezért csak egy évre. Aztán ha jövőre úgy döntenek, hogy január 1-től mindenki ingyen kapja a netet, akkor is, te már aláírtad, hogy fizetsz! Szal jól megszívtad! Hát egyáltalán nem fair amit művelnek! EGY ÉVES HŰSÉGGEL SEM!!!!! Véleményem szerint a hűséget kedvezményekkel kéne honorálni és nem megszívatni a hűséges ügyfeleket! DE KEDVES UPC, ROSSZ HÍREIM VANNAK!!!! EZ, AMIT MŰVELNEK KÖZÖNSÉGES CSALÁS! HA ÍGY FOLYTATJÁK SZTEM MÉG KB 1 ÉV VAN HÁTRA AMÍG A TEJELŐ ÜZEM TEJELNI FOG! MERT AZ EMBEREK TÖBBSÉGE NEM HÜLYE! EGYSZER LEHET EZT MEGCSINÁNI MINDENKIVEL! (Legalábbis velem...) Köszönöm, én ebből nem kérek többet!!!! Remélem gyógyszerre költik a befolyt összeget!!!!

    "Tisztelettel": egy négy éve hű ügyfelük!

  • Homer

    tag

    válasz Ronnie12 #6989 üzenetére

    Csak goldra! Egy cipőben járunk... Az extreme-ről a silverre váltás lefelé váltásnak számít, ezért csak a kedvezmények visszafizetése után lehet újra rendelni. (Bár nem értem miért hiszen 10Mb/sec / 1Mb/sec-ről 10Mb/sec / 2Mb/sec-re változtatnánk...) :((( Ez van! Jól megszivattak minket! Csoportosan kéne feljelenteni az egész gárdát!

    [ Szerkesztve ]

  • Homer

    tag

    válasz Homer #6991 üzenetére

    Jah, azt meg elfelejtettem mondani, hogy az e-mailben írt panaszlevelemre meg baxnak válaszolni! Szépen vagyunk mondhatom....

  • Homer

    tag

    válasz Ronnie12 #6993 üzenetére

    Nincs mit! :)
    Igazából nekem is beleférne anyagilag, de ami bosszant, hogy fél év múlva meg kitalálnak megint valami változtatást és jól megszivatnak. Ami szolgáltatást én megrendeltem, amire szükségem volt, az már nincs. Helyette kapok egy jobb szolgáltatást amire nincs szükségem, és más ugyan azt a szolgáltatást olcsóbban kapja. Ennyi bajom van vele! Ha még lenne az a csomag amit aláírtam, akkor egy szavam se lehetne. De 2x is változtattak a szolgáltatáson egyoldalúan. Ennyi ami bosszant.

  • Homer

    tag

    válasz jerry311 #6996 üzenetére

    Csak, hogy te is értsd, leírom még egyszer mi a bajom. Aláírtam igen, egy két éves hűségnyilatkozatot, hogy igényt tartok egy szolgáltatásra ami már nincs!!!! A szolgáltató megszűntette! Ez a nem etikus dolog! És az, hogy automatikusan átraknak egy másik csomagba! Nem kérdezték, hogy akarod-e, esetleg maradnál-e a sebességnél, és mivel már nem tom miért, de - pl. olcsóbb lett a gázolaj világpiaci ára - olcsóbban is tudjuk adni a szolgáltatást, esetleg lenne e kedved kevesebbet fizetni érte! Közölték, hogy ez van, és kész.

    Egy példát felhozok neked ide:
    Tegyük fel, bemész a bolta hogy, szeretnél venni egy trabantot a hétvégi bevásárlásaidhoz. Aláírod a szerződést, hogy két évig fizeted az X ezer forintot. Közben házhoz szállítanak neked egy helikoptert. Amikor reklamálni próbálsz, akkor azzal érvelnek, hogy hát te jobb minőségű árut kaptál, hiszen a helikopter, gyorsabb is, erősebb is, meg drágább is mint a trabant, tehát jobban jársz vele. Csak annyi a bökkenő, hogy a helikoptert nem tudod használni a hétvégi bevásárlásaidhoz amire eredetileg használni akartad, mert a Teccsó parkolóban nincs leszállópálya :). Ergo, nem ezt a szolgáltatást rendelted! Ha közben még esetleg bejön egy olyan is, hogy még egyszer módosítanak, és 3 utasszállító gépet kapsz fele trabi áráért, akkor sem tisztességes, hogy a kis használt trabi ára helyett fele annyiért kínálják azoknak akik most mennek be a boltba, csak azért mert te már x éve várod a trabidat.

    (Bocs az OFF-ért :) )
    Remélem érthető vok, hogy mi a bajom... :F, nem az összeg a lényeg, mert 1400 Ft havonta nem a világ. De a mondandóm lényege az lenne, hogy az új ügyfelek is aláírják az 1 évet mert pár ezer Ft-al olcsóbb akkor havonta. És sztem (jól fogalmaztál) etikátlan dolog a szolgáltató részéről az ilyen hozzáállás!

    [ Szerkesztve ]

  • Homer

    tag

    válasz jerry311 #7000 üzenetére

    Igen! Egyetértek veled abban hogy "fáj", hogy nem tudok váltani. De a legjobban az fáj, hogy 2 éve nem azt a szerződést írtam alá ami most köt! Én chello classic-ot írtam alá, hogy azt fizetni fogom 2 évig, és nem azt, hogy 8900 Ft-ot adok nekik minden hónapban, ők meg majd adnak nekem valamit ami marad a polcon.... Ha már nincs akkor milyen alapon lehet követelni, hogy fizessek érte? Mielőtt szó érné a ház elejét, tudom, hogy most nem szűntek meg a csomagok, de amit én aláírtam az megszűnt! Classic már nincs! Ez az extreme-re való átállás meg annyiból állt, hogy kaptam egy levelet hogy ezután ez van és punk tum...

Aktív témák