Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • stevve

    nagyúr

    válasz omikron23 #7664 üzenetére

    Programozásban egy-egy hiba javítása valahogy így néz ki jobb helyeken:

    Észleli a madár a hibát, de azért még szórakozik vele egy kicsit, majd keres a neten megoldást. Nem talál, ezért megy a fórumokra. Pár nap alatt többen is észlelik, de még mindig nem a hibabejelentőn kezdenek kutakodni, így a gyártó legjobb esetben is legalább 2-3 nappal azután értesül a hibáról, hogy az felbukkant - miután 1-1 értelmesebb ember bejelenti a hibát értelmes, kivizsgálható módon.

    Gondolom azt továbbítják feljebb, az illetékesek döntenek róla, kiosztják és kb. a 4. napon már van rá csapat/ember, aki akkor kezdi el kitesztelni, elemezni a bejelentést. X idő múlva megtalálják és bonyolultságtól függően valószínűleg pár napon belül javítják is. Persze ez a felhasználónak éveknek tűnhet, mert nem gondol bele, hogyan is megy a javítás a háttérben.

    Látható, hogy a "szinte azonnal" ebben az esetben elég jól megállja a helyét. :K Mondjon bárki bármit, gyorsan reagáltak és javították a hibát és ez becsülendő. Sok esetben ilyenkor még köröztetik kicsit a felhasználót pár kérdéssel, amivel napok, hetek mehetnek el.

    Ez azért nagy szó, mert amit leírtam, erősen idealizált eset, sajnos.

    Aki gariztatni vitte, az úgy járt. Ez nem az AMD hibája, hogy türelmetlen volt, holott be lett jelentve, hogy javítják és szoftveres úton megoldható.

Új hozzászólás Aktív témák