- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Melyik tápegységet vegyem?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz omikron23 #7664 üzenetére
Programozásban egy-egy hiba javítása valahogy így néz ki jobb helyeken:
Észleli a madár a hibát, de azért még szórakozik vele egy kicsit, majd keres a neten megoldást. Nem talál, ezért megy a fórumokra. Pár nap alatt többen is észlelik, de még mindig nem a hibabejelentőn kezdenek kutakodni, így a gyártó legjobb esetben is legalább 2-3 nappal azután értesül a hibáról, hogy az felbukkant - miután 1-1 értelmesebb ember bejelenti a hibát értelmes, kivizsgálható módon.
Gondolom azt továbbítják feljebb, az illetékesek döntenek róla, kiosztják és kb. a 4. napon már van rá csapat/ember, aki akkor kezdi el kitesztelni, elemezni a bejelentést. X idő múlva megtalálják és bonyolultságtól függően valószínűleg pár napon belül javítják is. Persze ez a felhasználónak éveknek tűnhet, mert nem gondol bele, hogyan is megy a javítás a háttérben.
Látható, hogy a "szinte azonnal" ebben az esetben elég jól megállja a helyét. Mondjon bárki bármit, gyorsan reagáltak és javították a hibát és ez becsülendő. Sok esetben ilyenkor még köröztetik kicsit a felhasználót pár kérdéssel, amivel napok, hetek mehetnek el.
Ez azért nagy szó, mert amit leírtam, erősen idealizált eset, sajnos.
Aki gariztatni vitte, az úgy járt. Ez nem az AMD hibája, hogy türelmetlen volt, holott be lett jelentve, hogy javítják és szoftveres úton megoldható.
Új hozzászólás Aktív témák
- Újszerű - POWERCOLOR Radeon RX 5500 XT 8GB GDDR6 VGA videókártya
- Hibátlan - GIGABYTE GTX 1660Ti Windforce OC 6G 6GB GDDR6 VGA videókártya dobozos
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
- XFX RX 6600 XT SPEEDSTER SWFT 210