- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Még idén frissíti a ROG Ally-t az ASUS
- Apple asztali gépek
- Home server / házi szerver építése
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- GoPro Topic
- 2025-ben jöhet az Intel Panther Lake processzora
- Google Chromecast topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Még ebben az üzleti évben leleplezi az új konzolját a Nintendo
ph De biztosan nem a júniusi Nintendo Direct rendezvényen, hanem valamikor máskor.
-
Elon Musk robottaxikat ígért Kínának
it Elon Musk áprilisi látogatásakor ígérte meg, hogy Kínában robottaxikban tesztelik majd a fejlett vezetéstámogató csomagjukat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
L4CI2
aktív tag
válasz #85552128 #32268 üzenetére
Lényeges extra lesz a shader cache manuális vezérelhetősége. Maga a shader cache régóta része a meghajtóknak, de az adattárolón elfoglalt méretet az AMD egyénileg paraméterezi az egyes játékokhoz. Ilyen formában a driver nem is foglal le nagy területet a rendszerpartícióból, de ma már annyira nagyok a merevlemezek, vagy akár az SSD-k is, hogy abszolút nem baj, ha a meghajtó esetleg 1 GB-nyi területet is elkölt a lefordított shaderekre. A shader cache beállítás aktiválása ugyanis pontosan azt csinálja, hogy az AMD alapértelmezett optimalizálásait figyelmen kívül hagyja, és a futtatott játékok esetében a lefordított shadereket elkezdi lementeni gyakorlatilag limitációk nélkül. Abu85 irta
tehát valahogy be lehet lőni hogy limitációk nélkül mentésre kerüljenek a lefordított shaderek
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest