Hirdetés
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Mini PC
- Dell notebook topic
- Milyen SSD-t vegyek?
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Érdemben megoldódik a zajos Noctua NH-D15 G2 léghűtők problémája
- Gránit az asztalon: teszten az AMD új platformja
Hirdetés
-
Tinkertown - Jövő hónapban jön az Xbox kiadás
gp Az év végén valamikor Nintendo Switch-re is befut a végső változat, de utóbbihoz dátumot nem kaptunk még.
-
Amazon Fire TV Stick 4K Max
lo A Müncheni Országos Bíróság helybenhagyta a Nokia keresetét. A panasz szerint jogsértést követett el az Amazon. mert...
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Spizzi
tag
válasz pRoject22 #305 üzenetére
Néztem PS4-es gameplay-t is, hát hogy is mondjam, maximum azért jelentetik meg azon is mert hátha valakinek még nincs next gen, bár fogalmam sincs, hogy aki 4 év alatt nem tudott összeszedni egy középkategóriás GPU árát éppen elérő PS5-re annak honnan van minden évben 30/40 ezre codra.... de ők biztos látják a számokat és az jön ki, hogy még mindig megéri.
Csak az a gond, hogy ez visszafogja a next gen és PC platformokat is, mert a minimum megjelenítési minőség és a maximum között nem lehet olyan nagy szakadék, hogy a pl. a fullra lebutított low olyan amit látsz most prev genen, de a rendes minőség meg UE 5.2 szint, játéktervezési szempontok állnak mögötte, vagy nagyon macerás, vagy egyenesen lehetetlen lenne. Nem véletlen erőltetik a texture streaming-et is (pont az előbb fejtettem ki MWII topikba), mert azáltal könnyebben skálázható a játék a különböző sebességgel rendelkező hardverek között.
Ha minden igaz ez az utolsó prev gen-re is megjelenő CoD, a jövő évi Black Ops már only next gen + PC. Szóval remélhetőleg grafikailag is villantanak majd valamit, valami olyasmi lépcsőt várnék személy szerint mint a BO4 -> MW2019 közötti.
-
BerserkGuts
őstag
válasz pRoject22 #310 üzenetére
játék ipar megragadt 20éve semmi újat nem csináltak már ugyanazok az effektek
2001-ben volt hú de nagy szám Max Payne-ben megcsináltak mindent azóta nem fejlődött semmit a játék ipar széttörik az üveg meg némi fizika jaj ne már 20éves dolgok többet kéne rég már mutatni
Esetleg elkezdtek valamit a Battlefieldben vagyis a Bad Company 2-ben volt amikor még realisztikusan le lehetett mindent rombolni teljes házakat az összeset na az valami volt.
Akkor úgy tűnt hú de szép jövő lesz a játékiparnak de nem megragadtak hiába a több mag cpu támogatás de minek csilli villi effektekre pfff[ Szerkesztve ]
12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000
-
BerserkGuts
őstag
válasz pRoject22 #319 üzenetére
Ott írtam nem tudsz olvasni
Meg szemeid nincsenek lövölde a játék de a doom2 1994 golyónyomok maradnak kb de az is max ha bekapcsolod mert még annyi sincsen ezen már túl kéne lenni eltelt kis időA redfactionben is volt teljes pusztítás az meg szintén 2001-es játék
Fizikai is megragadt minden játékban a 2000-es évek szintjén.
Pár dolog elmozdul amit a Max Payne2-ből összeloptak az volt az elsők között ahol a tárgyak elmozdultak azóta változás semmi nem történt pont ugyan olyan mint volt.És azóta sok víz lefolyt a Dunán van olyan program amivel mérnökök dolgoznak ANSYS [link] és akár tankoknak a páncélzatát letudják modellezni [link] vagy fegyvereket átütéssel [link] olyan szintű fizika van már a polcon csak le kéne venni aztán dolgozni és nem csilli villi lópikula effekteket berakni ovisoknak.
[ Szerkesztve ]
12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000
-
BerserkGuts
őstag
válasz pRoject22 #328 üzenetére
engem ilyen szemfényvesztésekkel mint recskatrészint nem tudnak megvezetni túl régóta játszom már ilyen játékokkal
[ Szerkesztve ]
12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000
-
BerserkGuts
őstag
válasz pRoject22 #331 üzenetére
Nincs nagy választék menjek forsnájtozni xD ugyan már abba sok realisztika van akkor már cod
Pedig azt játsszák napi 25 millióan ezt csak 3 milló max mostanában 1.5-re visszaesett szóval nincs nagy választék ha nem akarok botokkal játszani vagy várni 10percet.
12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000
-
Dave567
addikt
válasz pRoject22 #329 üzenetére
Cod 4 simán veri az összeset.
Volt benne kihajolás, amit nem sok Multi-ban láttam, 2009-ben ezt hiányoltam..
Multit FULL lowon szoktunk játszani, álltalában, kivéve ha nincs több millás gépe, most már én se játszom CODOT lowon, meg van a 200+ fps..
Ha van játékélmény, le van szarva a grafika.. -
Dave567
addikt
válasz pRoject22 #348 üzenetére
Innen is látszik, hogy milyen rossz irányba van a világ.
2007-ben, a MW1 meg mutatta akkoriban a hadviselést, ami az értékelések alapján nagyon jóra sikeredett, nem véletlen emlegetik azt a régiek, több ezer órával.
Ott volt a kihajolás, remek hitreg, 3 golyó és feküdt, Soldier of Fortune II: Double Helix-ben/ Max Payne 3-ban a testen lévő megmaradt sebzéseket is hiányoltam benne, még is remek hangulata volt. Attól mert játék, lehet azért kicsit is (még ha nem teljesen realisztikus- kusabb) ami nem szégyen, attól még hogy játék.Szóval igen, Spizzi leírta, nem csak gyerekek játszanak ezzel, sőt a legtöbb felnőtt, persze, KÓRBAN, de belül, INKÁBB HAGYJUK..
Tegnap játszottam, egy 40 éves sráccal, kb annyi lehetett, mondtam neki, ne beszéljen folyamatosan a microfonba, TUDOM KI LEHET KAPCSOLNI, DE NÉHA JÓL JÖN.
Fogta és hátba lőtt...[ Szerkesztve ]
-
jozefgucci1
addikt
válasz pRoject22 #348 üzenetére
Ez elég dúrva csúsztatás ám . Baromi sok lehetőség volt már akkor is , pl BF vagy még akkor fénykorát élő MOHA ami azóta el is tűnt a süllyesztőben . Aztán a CS is akkor volt a toppon . Viszont a többség akkor még pc-n játszott mentek a szerverkeresők és volt élet a játékokban .A csalókat is könnyebb volt kirakni -kiszúrni , most pedig a kiadó legnagyobb problémája , hogy megy a játékon belüli sértegetés és inkább ezt figyeli mint a csalókat .
+ ha akkor beraktam volna egy ilyen pc-s nyuszis skinpakkot , állítom másnap már megrohamozták volna a kiadó épületét ,de ez most nem gond sőtOrigin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
Linem
senior tag
válasz pRoject22 #356 üzenetére
Sok szempontból nyilván jobbak a mai COD részek, mint a régiek, de azért a játékélményhez szerintem ennél több kell. Csak magában nem elég hozzá a fejlettebb, modernebb grafika, és bár nekem vesszőparipám minden résznél a grafika, de azért mégis mindig megveszem, mert az alap COD játékélményt valahogy mindig megtalálom bennük. Még akkor is, ha nem tetszenek grafikailag.
[ Szerkesztve ]
-
Spizzi
tag
válasz pRoject22 #360 üzenetére
Az MW2019 valóban szép grafikailag, de az MWII-nél és III-nál én azt látom, hogy nem sikerül hozni azt a színvonalat.
Ennek két fő oka van, az egyik, hogy magukkal a shaderekkel nincs valami rendben, de ez gondolom szándékos. A különböző felületekre nem realisztikusan vetődik a fény, tehát a fémnek (pl. fegyver a kézben) nincs fém hatása, nem úgy tükrözi vissza a fényt. Ezért van az, hogy sokan "műanyag grafika"-val jellemzik. Pontosan emiatt nincsennek is valós tükröződések, sötét árnyékok, mesterkéltnek hat a pályák bevilágítása. Ez valahol tudatos döntés lehet, ha esetleg vissza emlékszel anno mennyien sírtak, hogy Roze nem látszik árnyékban, na most ilyesmi esélytelen, hogy előforduljon.
A másik pedig tisztán csak fejlesztői döntés, kreativitás vagy esetleg pont annak a hiánya. Az MW2019 design-ja a grafikán kívül is egy hihető, valóságos dolog volt. Apróságnak hangzik ugyan, de egy itt-ott rozsdás AK47 (aminek a játékban is AK47 a neve), tele karccal, a fa elemei kopással ami összeségében azt jelzi, hogy valamikor anno a Szovjetunióban gyártották le több 10 évvel ezelőtt egy immerzív fegyverré teszi. Én jobban elhittem a kampányba is, hogy az urzikstani terroristák inkább rendelkeznek rozsdás AK-val, ütött-kopott PKM-el, össze-vissza karcolt Uzival mint az MWII-ben látott fegyverarzenállal, aminek minden tagja olyan mintha most vetted volna át dísztokban a "0 km-es" fegyvered a boltban, és minden darab 2023-as gyártású, csak a legújabb fejlesztésű modellek. Ugyanez az érzés átmegy a multiba is, mesterkéltnek hat ott is, semmiféleképpen nem valóságosnak. De ugyanez megfigyelhető az operátoroknál is. Mármint a mil-sim típusúakra gondolok nem az új S6 fa emberre vagy Homelander-re. Az MW2019-ben tényleg olyanok voltak amiket egy egyszerű akciófilmben is láthatsz. Ehhez képest az MWII-ben mindenki ilyen US Army nyílt nap tech demo szuper katona, 2030-ba talán sorozatgyártásba kerülő mellvértekkel meg kiegészítőkkel, egyszerűen nem hihető.
Összességében szerintem ezek a dolgok állnak a háttérben amiért az MW2019 még mindig a csúcstartó látvány / immerzió terén.
-
shotika
őstag
válasz pRoject22 #348 üzenetére
Azért a cod4 anno nem véletlenül lett a legtöbb helyen év játéka. Nem csak mi éreztük így 15-20 évesen, hanem a szaksajtó is. Kurva jó játék volt a maga idejében, bár az is igaz, hogy az a gunplay mára nagyon megöregedett.
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
Spizzi
tag
válasz pRoject22 #406 üzenetére
Ez a dolog, hogy a WZ miatt hánytatott sorsú a multi szerintem baromság. Alapból a WZ-t a Raven csinálja, csiszolgatja, ők a live support. Mi köze van a három fő stúdiónak hozzá? Az MWII esetében egyedül az IW döntése volt, hogy hogyan akarják alakítani a játékot. Nem az Acti mondta nekik, hogy 7 launch maptól ne legyen több, de abból a 7-ből is 2-3 játszhatatlan hulladék legyen.
Pont most, az idei CoD NEXT-en mikor a WZ szekcióhoz ért a műsor hívtak oda egy Raven-es fejlesztőt, aki azt mondta, hogy végig nagyon szorosan dolgoztak a Sledgehammer-el, hogy a sima multi újdonságait és az ottani tervezeteket a lehető leghatékonyabban tudják a WZ-be implementálni. Magyarán először a fővonalas stúdió találja ki, hogy milyen legyen a fizetős multi és majd később, vagy esetleg párhuzamosan fejlesztik csak a WZ-t a Ravenes srácok, szigorúan abban a stílusban amiben a multi is készül, hogy a két játékélmény ne térjen el nagyon egymástól, ugyanaz legyen a mozgás, a gunplay, a flow stbstb, hogy átjárható legyen a casual játékosoknak a két program attól függően mikor melyikhez van kedve. De a példa kedvéért vegyük most alapul az idei MWIII-t, ha valami oknál fogva rossznak vagy tartalomhiányosnak érzed biztos nem a WZ tehet róla, a Sledgehammer valszeg egy kódsort nem tett hozzá ahhoz a játékmódhoz ami elvette volna az időt a classic 6v6-tól.
Ha egy adott epizód szar nem érdemes senki mást okolni csak azt a csapatot aki a fejlesztésért volt felelős. Se Activision-nek se a Warzone-nak semmi köze hozzá, hogy milyen minőségű, mennyire érdekfeszítő a kampány / hány és milyen pálya van / mik a gameplay változások / mi az alapkoncepciója az egész játéknak. A Warzone is csak leköveti ezeket a változásokat.
-
-
laceszgamer
addikt
válasz pRoject22 #519 üzenetére
[link]
Úgy néz ki a színeket sem csak én vettem akkor észre, csak tegnap benéztem még, azt hittem nincs külön topik.Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
laceszgamer
addikt
válasz pRoject22 #521 üzenetére
Vanguard szerintem jobb volt, ott nem lehetett ennyire érezni ezt.
Nézzük a jó oldalát, eddig nem jött szembe a G18/Model1887/GL "utódja"
Páran szerintem emlékeznek erre a trióra.Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
Szellem.
nagyúr
válasz pRoject22 #3460 üzenetére
Persze, és ha kiírod a csoportos csetbe, hogy report, akkor ő neki ál feljebb és közli, hogy ő Pro én meg Bot vagyok. És persze, mind a 6 meccsben ugyan az a statja.
Vicces nagyon. Már nem húzom fel magam rajta. Kap vagy 30 reportot, azt takarodjon. Nem nekem kell bizonyítanom, hogy épp egy Shroud szintű játékossal játszom, vagy egy szar csalóval.Eladó Metapanda P1 Nearlink Gamer Egér : https://hardverapro.hu/apro/elado_metapanda_p1_nearlink_feher_gamer_eger/hsz_1-50.html
-
Szellem.
nagyúr
válasz pRoject22 #3464 üzenetére
Ezért nem szeretem a hardcoret, mert nincs killcam sok minden más mellett és nagyobb az esély a csalásra. Na, ott aztán szintén vannak érdekes dolgok.
Minden killcamet visszanézek, pont emiatt.[ Szerkesztve ]
Eladó Metapanda P1 Nearlink Gamer Egér : https://hardverapro.hu/apro/elado_metapanda_p1_nearlink_feher_gamer_eger/hsz_1-50.html
-
Deck
titán
válasz pRoject22 #3575 üzenetére
A színes, szagos csillogó halál effektek is de faszák nem? Esküszöm jobban zavar, mint maga a tény, hogy meghalok... De persze mindennel egyetértek amit írtál. Sajnos, ez ilyen. Talán egyszer lesz rivális... Aminél maradunk az ép ész határain belül
[ Szerkesztve ]
PS5
-
BandiHUN
veterán
válasz pRoject22 #3582 üzenetére
Nekem ma is a BF V ment, 6 dodót teljesen megért, szinte mindenki katona alakú, ugyanúgy megvan mindenféle fegyver, csak régi skinekben, megláttam, hogy van domination ááá... Sok szeró van, a németekre 27 körüli ping van(mérve 35 körül adott a speedtest), ha nézem, hogy a cod 50+os szerókra dob... De nincs is csúszás. Pedig 64 ember is lehet, szerója válogatja. 200% sebzésű HC-n toltam, elég élethű, de mégse 1 hit, fej persze kivétel. És van ugyanúgy napi+heti küldi is még mindig, a karaktereknek sztoriküldetései(ilyen sniperezz 10-et,lőj x fejest, foglalj x db pontot, szóval nem túl bonyolult, de el lehet lenni), olyan jó kis cod 2-es élmény.
Mondjuk a codra nem is néztem, olvastam, hogy gondok voltak a progressionnal, stb... de ha dupla van, megy az is. Holnap szabi úgyis Nekem bejön azért, de a csillivilli tényleg sok+effekt. HC small map mosh pit élhető... 🍻Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen