Hirdetés

Aktív témák

  • Ck.

    addikt

    Na itt vagyok, csak mocskosul felb@szott a sony és a sok idiót@, aki támogatja, hogy a gyártó szembeköpje a saját vevőit. Amennyiben nem tér jobb belátására a cég, úgy tiszta szívből kívánom nekik, hogy a Nokia, a Saab és egyéb nagy márkák sorsára jussanak. Mocskos, szemét banda.

    Na itt van még néhány fogyasztási statisztika, másra úgy sincs erőm ilyen idegállapot mellett.

    Először is akkor a kimaradt napok:

    2021. február 25, csütörtök:

    A) első indulás:

    - akkumulátor kezdeti töltöttsége: 100%
    - külső hőmérséklet: ~10 Celsius-fok
    - megtett távolság: 8,4 km
    - belső égésű motor használat: nem
    - fűtés/klíma használat: nem
    - ülésfűtés használat: nem
    - kormányfűtés: nincs, az első tulaj spúr volt, amikor beikszelte a megrendelő lapot, csakúgy mint dániel
    - előfűtés/előklimatizálás: nem
    - hátralevő töltöttség: 63%
    - átlagfogyasztás elindulás óta: 0.0 liter/100 km
    - átlagfogyasztás nullázás óta: 0,7 liter/100 km

    B) vissza út:

    - elhagytam a fogyasztási screenshotot, mert már akkor tiszta ideg voltam a rohadt sony miatt, de egyébként hasonló eredmény mint korábban. Teljesen elektromosan nem
    bírta ki már a visszautat, az utolsó párszáz méteren bekapcsolt a benzinmotor, a coachmans teteje felé. Szándékosan írom így, hogy fingod se legyen arról, hogy miről van szó. Tudod miért? Mert roh@dtul semmi közöd hozzá!

    2021. február 26, péntek:

    A) első indulás:

    - akkumulátor kezdeti töltöttsége: 100%
    - külső hőmérséklet: hideg volt, csak 2-3 celsius-fok
    - megtett távolság: 8,3 km
    - belső égésű motor használat: igen
    - fűtés/klíma használat: igen
    - ülésfűtés használat: igen
    - kormányfűtés: nincs, az első tulaj spúr volt, amikor beikszelte a megrendelő lapot, csakúgy mint dániel
    - előfűtés/előklimatizálás: igen, bedugás nélkül
    - hátralevő töltöttség: 64%
    - átlagfogyasztás elindulás óta: 9,3 liter/100 km
    - átlagfogyasztás nullázás óta: 1,7 liter/100 km

    Soknak tűnik a benzines fogyasztás, de egyrészt E-Save módban mentem és csak a végén kapcsoltam át E-Mode-ba, másrészt ez egy 279 lojjjerős és 600 Nm-es gép. Mégis mit vársz?! Leginkább ne várj semmit, semmi közöd hozzá, jobban jársz ha a saját házad táján söprögetsz.

    B) vissza út:

    - akkumulátor kezdeti töltöttsége: 64%
    - külső hőmérséklet: 11-12 Celsius-fok
    - megtett távolság: 9,7km (igen, több mint szokott, mert máshova is elmentem. Na és? Közöd?! Egyébként csak megnéztem, hogy mi a helyzet az ánbítébüllel, de különben semmi közöd hozzá, mi a francért magyarázkodok egy senkinek???)
    - belsőégésű motor használat: igen
    - fűtés/klíma használat: nem
    - ülésfűtés használat: nem
    - kormányfűtés: nincs, az első tulaj spúr volt, amikor beikszelte a megrendelő lapot, csakúgy mint dániel
    - előfűtés/előklimatizálás: nem
    - hátralevő töltöttség: 12%
    - átlagfogyasztás elindulás óta: 2,1 liter/100
    - átlagfogyasztás nullázás óta: 1,7 liter/100 km



    2021. február 27, szombat:

    Szabadnapos voltam, Mercédesz lányom pedig nem volt beinditva. Na és?! Mi közöd hozzá? Nem is töltöttem fel azóta, változatlan a használati statisztika.

    Azonban a csupa elektromos Baby Blue-val elmentünk a Tescóba, induláskor 47%-on volt az akksi, bevásárlás alatt 76%-ig feltöltöttük. Közben vettem fejfájásra is bogyókat, mert már nagyon rosszul voltam, ki is jöttem egyből az autóhoz, hogy beszém’ az orvosságot. De ehhez is qrvára de semmi közöd.
    Végül hazamentünk, előtte beugrottunk még a Mark&Spencerbe, pontosabban én, vettem fánkot, meg kv-t. Végül 68%-al parkoltunk le.

    A vasárnap még folyamatban, de annyit elárulok, hogy töltöm a PHEV-t, készülök a holnapra, de még hátra van egy mosás és egy kis túra, aztán ismét egy kis töltés, pótolni a veszteségeket. Jelenleg ennyi...kérem, kapcsolja ki. Sőt, a legjobb lenne, ha be sem kapcsoltad volna. Foglalkozz a magad dolgával.

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák