Hirdetés

Aktív témák

  • Ck.

    őstag

    Nyitó hozzászólás.

    Örülnék, ha nem olvasnád, csak magamnak írom. Igaz, ennyi erővel írhatnám egy kis noteszbe is, amit a párna alatt vagy az éjjeli szekrényben tartok, de az nem
    lenne me-nő. Hosszú évek óta trendi ez a műfaj, egyszer én is be akarok állni a birkák közé valamivel, legalább egy próba erejéig.

  • Ck.

    őstag

    2021. február 22, hétfő:

    A mai napon a fogyasztás az időjárás és hőmérsékleti viszonyok alapján jónak tekinthető. A teljes utat tisztán elektromosan azonban nem sikerült megvalósítani, vissza út során egy -egy rövidebb szakaszon kénytelen volt bekapcsolni a benzinmotor.

    Összegzés:

    A) első indulás:

    - akkumulátor kezdeti töltöttsége: 100%
    - külső hőmérséklet: 9 Celsius-fok
    - megtett távolság: 8,3 km
    - belső égésű motor használat: nem
    - fűtés/klíma használat: nem
    - ülésfűtés használat: nem
    - kormányfűtés: nincs, az első tulaj spúr volt, amikor beikszelte a megrendelő lapot, csakúgy mint dániel
    - előfűtés/előklimatizálás: nem
    - hátralevő töltöttség: 62%
    - átlagfogyasztás elindulás óta: 0.0 liter/100 km
    - átlagfogyasztás nullázás óta: 0,0 liter/100 km

    B) vissza út:

    - akkumulátor kezdeti töltöttsége: 62%
    - külső hőmérséklet: 11-12 Celsius-fok, váltakozva
    - megtett távolság: 8,6 km
    - belsőégésű motor használat: igen
    - fűtés/klíma használat: nem
    - ülésfűtés használat: nem
    - kormányfűtés: nincs, az első tulaj spúr volt, amikor beikszelte a megrendelő lapot, csakúgy mint dániel
    - előfűtés/előklimatizálás: nem
    - hátralevő töltöttség: 12%
    - átlagfogyasztás elindulás óta: 1.5 liter/100
    - átlagfogyasztás nullázás óta: 0,7 liter/100 km

    Ma a 400-ason voltam, egész jó volt, kevés volt az idióta, bár ettől függetlenül elfáradtam a végére. Ma fájt a fejem.

  • Ck.

    őstag

    2021. február 23, kedd:

    A mai napon reggel kicsivel hűvösebb volt, mint tegnap, ez végül meg is látszott az egész napi fogyasztás eredményén. Lehetett volna jobb is.

    Összegzés:

    A) első indulás:

    - akkumulátor kezdeti töltöttsége: 100%
    - külső hőmérséklet: 6-7 Celsius-fok
    - megtett távolság: 8,3 km
    - belső égésű motor használat: nem
    - fűtés/klíma használat: nem
    - ülésfűtés használat: nem
    - kormányfűtés: nincs, az első tulaj spúr volt, amikor beikszelte a megrendelő lapot, csakúgy mint dániel
    - előfűtés/előklimatizálás: nem
    - hátralevő töltöttség: 59%
    - átlagfogyasztás elindulás óta: 0.0 liter/100 km
    - átlagfogyasztás nullázás óta: 0,5 liter/100 km

    B) vissza út:

    - akkumulátor kezdeti töltöttsége: 59%
    - külső hőmérséklet: 13 Celsius-fok
    - megtett távolság: 8,4 km
    - belsőégésű motor használat: igen
    - fűtés/klíma használat: nem
    - ülésfűtés használat: nem
    - kormányfűtés: nincs, az első tulaj spúr volt, amikor beikszelte a megrendelő lapot, csakúgy mint dániel
    - előfűtés/előklimatizálás: nem
    - hátralevő töltöttség: 12%
    - átlagfogyasztás elindulás óta: 2,1 liter/100
    - átlagfogyasztás nullázás óta: 0,9 liter/100 km

    Ma a 2-esen, majd ebéd után a 4-esen/5-ösön voltam, nem tartozik a kedvenceim közé egyik se, de ajándék lónak...ezért hívják overtimenak...na mindegy. A streetlite pedig mellékesen egy fosch. Alig várom, hogy holnaptól ismét a 400-as nyergébe kerüljek.

    Ma szintén fájt a fejem, igaz rövidebb ideig és váltakozó indenzitással.

    [ Szerkesztve ]

  • Ck.

    őstag

    2021. február 24. szerda:

    Ezt elbasztam, túl hamar és túl sokáig kapcsoltam az ICE-t, ezt hívják pazarlásnak.

    Összegzés:

    A) első indulás:

    - akkumulátor kezdeti töltöttsége: 100%
    - külső hőmérséklet: 10.5-11 Celsius-fok
    - megtett távolság: 8,4 km
    - belső égésű motor használat: nem
    - fűtés/klíma használat: nem
    - ülésfűtés használat: nem
    - kormányfűtés: nincs, az első tulaj spúr volt, amikor beikszelte a megrendelő lapot, csakúgy mint dániel
    - előfűtés/előklimatizálás: nem
    - hátralevő töltöttség: 62%
    - átlagfogyasztás elindulás óta: 0.0 liter/100 km
    - átlagfogyasztás nullázás óta: 0,7 liter/100 km

    B) vissza út:

    - akkumulátor kezdeti töltöttsége: 62%
    - külső hőmérséklet: 13-14 Celsius-fok
    - megtett távolság: 8,7 km
    - belsőégésű motor használat: igen
    - fűtés/klíma használat: nem
    - ülésfűtés használat: nem
    - kormányfűtés: nincs, az első tulaj spúr volt, amikor beikszelte a megrendelő lapot, csakúgy mint dániel
    - előfűtés/előklimatizálás: nem
    - hátralevő töltöttség: 16%
    - átlagfogyasztás elindulás óta: 1,8 liter/100
    - átlagfogyasztás nullázás óta: 0,9 liter/100 km

    Többre nincs erőm, hulla vagyok, de azért a Scania felüdülés volt a tegnapi nap után. A fejem most sem az igazi.

  • Ck.

    őstag

    Na itt vagyok, csak mocskosul felb@szott a sony és a sok idiót@, aki támogatja, hogy a gyártó szembeköpje a saját vevőit. Amennyiben nem tér jobb belátására a cég, úgy tiszta szívből kívánom nekik, hogy a Nokia, a Saab és egyéb nagy márkák sorsára jussanak. Mocskos, szemét banda.

    Na itt van még néhány fogyasztási statisztika, másra úgy sincs erőm ilyen idegállapot mellett.

    Először is akkor a kimaradt napok:

    2021. február 25, csütörtök:

    A) első indulás:

    - akkumulátor kezdeti töltöttsége: 100%
    - külső hőmérséklet: ~10 Celsius-fok
    - megtett távolság: 8,4 km
    - belső égésű motor használat: nem
    - fűtés/klíma használat: nem
    - ülésfűtés használat: nem
    - kormányfűtés: nincs, az első tulaj spúr volt, amikor beikszelte a megrendelő lapot, csakúgy mint dániel
    - előfűtés/előklimatizálás: nem
    - hátralevő töltöttség: 63%
    - átlagfogyasztás elindulás óta: 0.0 liter/100 km
    - átlagfogyasztás nullázás óta: 0,7 liter/100 km

    B) vissza út:

    - elhagytam a fogyasztási screenshotot, mert már akkor tiszta ideg voltam a rohadt sony miatt, de egyébként hasonló eredmény mint korábban. Teljesen elektromosan nem
    bírta ki már a visszautat, az utolsó párszáz méteren bekapcsolt a benzinmotor, a coachmans teteje felé. Szándékosan írom így, hogy fingod se legyen arról, hogy miről van szó. Tudod miért? Mert roh@dtul semmi közöd hozzá!

    2021. február 26, péntek:

    A) első indulás:

    - akkumulátor kezdeti töltöttsége: 100%
    - külső hőmérséklet: hideg volt, csak 2-3 celsius-fok
    - megtett távolság: 8,3 km
    - belső égésű motor használat: igen
    - fűtés/klíma használat: igen
    - ülésfűtés használat: igen
    - kormányfűtés: nincs, az első tulaj spúr volt, amikor beikszelte a megrendelő lapot, csakúgy mint dániel
    - előfűtés/előklimatizálás: igen, bedugás nélkül
    - hátralevő töltöttség: 64%
    - átlagfogyasztás elindulás óta: 9,3 liter/100 km
    - átlagfogyasztás nullázás óta: 1,7 liter/100 km

    Soknak tűnik a benzines fogyasztás, de egyrészt E-Save módban mentem és csak a végén kapcsoltam át E-Mode-ba, másrészt ez egy 279 lojjjerős és 600 Nm-es gép. Mégis mit vársz?! Leginkább ne várj semmit, semmi közöd hozzá, jobban jársz ha a saját házad táján söprögetsz.

    B) vissza út:

    - akkumulátor kezdeti töltöttsége: 64%
    - külső hőmérséklet: 11-12 Celsius-fok
    - megtett távolság: 9,7km (igen, több mint szokott, mert máshova is elmentem. Na és? Közöd?! Egyébként csak megnéztem, hogy mi a helyzet az ánbítébüllel, de különben semmi közöd hozzá, mi a francért magyarázkodok egy senkinek???)
    - belsőégésű motor használat: igen
    - fűtés/klíma használat: nem
    - ülésfűtés használat: nem
    - kormányfűtés: nincs, az első tulaj spúr volt, amikor beikszelte a megrendelő lapot, csakúgy mint dániel
    - előfűtés/előklimatizálás: nem
    - hátralevő töltöttség: 12%
    - átlagfogyasztás elindulás óta: 2,1 liter/100
    - átlagfogyasztás nullázás óta: 1,7 liter/100 km



    2021. február 27, szombat:

    Szabadnapos voltam, Mercédesz lányom pedig nem volt beinditva. Na és?! Mi közöd hozzá? Nem is töltöttem fel azóta, változatlan a használati statisztika.

    Azonban a csupa elektromos Baby Blue-val elmentünk a Tescóba, induláskor 47%-on volt az akksi, bevásárlás alatt 76%-ig feltöltöttük. Közben vettem fejfájásra is bogyókat, mert már nagyon rosszul voltam, ki is jöttem egyből az autóhoz, hogy beszém’ az orvosságot. De ehhez is qrvára de semmi közöd.
    Végül hazamentünk, előtte beugrottunk még a Mark&Spencerbe, pontosabban én, vettem fánkot, meg kv-t. Végül 68%-al parkoltunk le.

    A vasárnap még folyamatban, de annyit elárulok, hogy töltöm a PHEV-t, készülök a holnapra, de még hátra van egy mosás és egy kis túra, aztán ismét egy kis töltés, pótolni a veszteségeket. Jelenleg ennyi...kérem, kapcsolja ki. Sőt, a legjobb lenne, ha be sem kapcsoltad volna. Foglalkozz a magad dolgával.

    [ Szerkesztve ]

  • Ck.

    őstag

    2021. Március 1, hétfő:

    A) első indulás:

    - akkumulátor kezdeti töltöttsége: 100%
    - külső hőmérséklet: 4-5 fok körül
    - megtett távolság: 8,3 km
    - belső égésű motor használat: igen
    - fűtés/klíma használat: nem
    - ülésfűtés használat: igen
    - kormányfűtés: nincs, az első tulaj spúr volt, amikor beikszelte a megrendelő lapot, csakúgy mint dániel
    - előfűtés/előklimatizálás: nem
    - hátralevő töltöttség: 61%
    - átlagfogyasztás elindulás óta: 0,7 liter/100 km
    - átlagfogyasztás nullázás óta: 1,5 liter/100 km

    B) vissza út:

    - akkumulátor kezdeti töltöttsége: 61%
    - külső hőmérséklet: 5 Celsius-fok
    - megtett távolság: 8,4 km
    - belsőégésű motor használat: igen
    - fűtés/klíma használat: nem
    - ülésfűtés használat: nem
    - kormányfűtés: nincs, az első tulaj spúr volt, amikor beikszelte a megrendelő lapot, csakúgy mint dániel
    - előfűtés/előklimatizálás: nem
    - hátralevő töltöttség: 11%
    - átlagfogyasztás elindulás óta: 0,8 liter/100
    - átlagfogyasztás nullázás óta: 1,4 liter/100 km

  • Ck.

    őstag

    2021. Március 2, kedd:

    A) első indulás:

    - akkumulátor kezdeti töltöttsége: 100%
    - külső hőmérséklet: 3-4 fok körül
    - megtett távolság: 8,3 km
    - belső égésű motor használat: igen
    - fűtés/klíma használat: igen
    - ülésfűtés használat: igen
    - kormányfűtés: nincs, az első tulaj spúr volt, amikor beikszelte a megrendelő lapot, csakúgy mint dániel
    - előfűtés/előklimatizálás: igen
    - hátralevő töltöttség: 78% E-Save mód + kicsi elektromos/hybrid
    - átlagfogyasztás elindulás óta: 3,9 liter/100 km
    - átlagfogyasztás nullázás óta: 1,6 liter/100 km

    B) vissza út:

    - akkumulátor kezdeti töltöttsége: 100%
    - külső hőmérséklet: 6 Celsius-fok
    - megtett távolság: 9 km
    - belsőégésű motor használat: nem
    - fűtés/klíma használat: nem
    - ülésfűtés használat: igen
    - kormányfűtés: nincs, az első tulaj spúr volt, amikor beikszelte a megrendelő lapot, csakúgy mint dániel
    - előfűtés/előklimatizálás: nem
    - hátralevő töltöttség: 21%
    - átlagfogyasztás elindulás óta: 0 liter/100
    - átlagfogyasztás nullázás óta: 1,5liter/100 km

  • Ck.

    őstag

    2021. Március 3, szerda:

    A) első indulás:
    - akkumulátor kezdeti töltöttsége: 100%
    - külső hőmérséklet: 2 Celsius fok körül
    - megtett távolság: 8,4 km
    - belső égésű motor használat: igen
    - fűtés/klíma használat: igen
    - ülésfűtés használat: igen
    - kormányfűtés: nincs, az első tulaj spúr volt, amikor beikszelte a megrendelő lapot, csakúgy mint dániel
    - előfűtés/előklimatizálás: igen
    - hátralevő töltöttség: 63% E-Save mód + kicsi elektromos/hybrid a vége felé a parkolóban
    - átlagfogyasztás elindulás óta: 8,9 liter/100 km
    - átlagfogyasztás nullázás óta: 1,9 liter/100 km

    B) vissza út:

    - akkumulátor kezdeti töltöttsége: 63%
    - külső hőmérséklet: 9 Celsius-fok
    - megtett távolság: 8,4 km
    - belsőégésű motor használat: igen
    - fűtés/klíma használat: igen
    - ülésfűtés használat: igen
    - kormányfűtés: nincs, az első tulaj spúr volt, amikor beikszelte a megrendelő lapot, csakúgy mint dániel
    - előfűtés/előklimatizálás: nem
    - hátralevő töltöttség: 11%
    - átlagfogyasztás elindulás óta: 4,4 liter/100
    - átlagfogyasztás nullázás óta: 2,1 liter/100 km

  • Ck.

    őstag

    A) első indulás:
    - akkumulátor kezdeti töltöttsége: 11%, igen jól látod, nem lett feltöltve, indoklás nincs, nem vagy te nekem senkim, hogy magyarázkodjak.
    - külső hőmérséklet: 5 Celsius fok
    - megtett távolság: 8,4 km
    - belső égésű motor használat: igen
    - fűtés/klíma használat: igen
    - ülésfűtés használat: igen
    - kormányfűtés: nincs, az első tulaj spúr volt, amikor beikszelte a megrendelő lapot, csakúgy mint dániel
    - előfűtés/előklimatizálás: igen
    - hátralevő töltöttség: 10%
    - átlagfogyasztás elindulás óta: 8,4 liter/100 km (ECO+hybrid)
    - átlagfogyasztás nullázás óta: 2,4 liter/100 km

    B) vissza út:
    - akkumulátor kezdeti töltöttsége: 10%
    -mittudomén
    Tankoltam is, meg autópálya is volt és szar kedvem is volt, töltés nélkül jöttem haza, az autópálya végére olyan 20-25% körül voltam, aztán feltöltöttem otthon. Fejfájás aránylag a héten nem nagyon volt.

  • Ck.

    őstag

    Nagyon fájt mostanában a fejem, ezért nem nagyon volt időm veletek szarakodni, nem vagytok ti nekem senkijeim, hogy nektek kelljen megfelelnem. Örülök ha épp nem fáj a fejem, nem pedig a sz@ros időjárást jegyzeteljem, a hőmérséklet, a csapadék és a páratartalom szempontok szerint, hogy mindez hogyan befolyásolja az elektromos hatótávot. Megvannak a lementett fogyasztás adatok, de ugyanúgy március van továbbra is, félig még tél, csodát nem kell várni, hasonló fogyasztási adatok vannak, mint az elmúlt hetekben, jelentős különbség nem történt.
    Egy a lényeg, sz@rok a véleményetekre és holnap megyek automata váltó olajcserére.

Aktív témák