Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Melack
veterán
válasz Mercutio_ #32365 üzenetére
Ez ott bukik meg, hogy ehhez a teljes teret át kell építeni. Vagy, és itt még többet kell mókolni, a Stadionoktól nem enyhe jobbos után jön ki a metró, hanem elmegy egyenesen, és onnan, a mostani összekötő vágány vonalán bukkan elő. Ehhez végülis csak 2x2 sávos utat kellene eldózerolni, majd az Örsön földfelszínen átvezetni a HÉV vonalához, ahol persze vágányt is kell váltani, hiszen a HÉV azon a vonalon balra tartscsal közlekedik. Ezek mellett a felszíni forgalmat gyakorlatilag meg lehetne szűntetni, a 3/62/62A villamosokkal együtt.
Vagy: földfelszín alatt elvinni a metrót az Örsig, és ott a Batyi mintájára megcsinálni az állomást. Ebben az esetben a gyalogosforgalmat kellene a föld fölé vinni, ami még talán mindig egyszerűbb, mint a fenti tétel. De ehhez viszont a közműveket kellene kiváltani, a Hungária alatt fúrni,ami viszont a kéregmetró miatt nem lenne túl egyszerű.
Ergó ez szerintem még várat magára, egyszerűbb lenne a 2es villamost meg a csepeli hévet összekötni, esetleg a csepeli és szentendrei hévet összekötni - bár ez a fonódó villamos miatt nem hiszem,hogy megvalósítható lenne, bár akár abba is be lehetne vonni. Amennyiben egységesítik az áramellátást.Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs