Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Melack

    veterán

    válasz Mercutio_ #32365 üzenetére

    Ez ott bukik meg, hogy ehhez a teljes teret át kell építeni. Vagy, és itt még többet kell mókolni, a Stadionoktól nem enyhe jobbos után jön ki a metró, hanem elmegy egyenesen, és onnan, a mostani összekötő vágány vonalán bukkan elő. Ehhez végülis csak 2x2 sávos utat kellene eldózerolni, majd az Örsön földfelszínen átvezetni a HÉV vonalához, ahol persze vágányt is kell váltani, hiszen a HÉV azon a vonalon balra tartscsal közlekedik. Ezek mellett a felszíni forgalmat gyakorlatilag meg lehetne szűntetni, a 3/62/62A villamosokkal együtt.
    Vagy: földfelszín alatt elvinni a metrót az Örsig, és ott a Batyi mintájára megcsinálni az állomást. Ebben az esetben a gyalogosforgalmat kellene a föld fölé vinni, ami még talán mindig egyszerűbb, mint a fenti tétel. De ehhez viszont a közműveket kellene kiváltani, a Hungária alatt fúrni,ami viszont a kéregmetró miatt nem lenne túl egyszerű.
    Ergó ez szerintem még várat magára, egyszerűbb lenne a 2es villamost meg a csepeli hévet összekötni, esetleg a csepeli és szentendrei hévet összekötni - bár ez a fonódó villamos miatt nem hiszem,hogy megvalósítható lenne, bár akár abba is be lehetne vonni. Amennyiben egységesítik az áramellátást.

    Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs

Új hozzászólás Aktív témák