Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CharlieDrop

    veterán

    válasz H.Ezredes #53195 üzenetére

    Hagyd, nem éri meg. De tényleg. Nem unatkozol, van ügyfélköröd és még itt is segítesz, szerintem elég ennyi.

    Aki tényleg rendesen benne van a BMW szcénában, az tudja melyik szerviz milyen, kár pörögni ezen.

    Emlékezz arra, mikor pár éve mindenki köpködte az N47-et, te meg csak annyit mondtál, hogy ez ilyen karban kell tartani. Amikor anno megvettem az M52-t, rengetegen köpködték, mert Vanos és csak az M50 a jó, meg ilyenek. Egyszerűen nem értettek hozzá.

    És te is láttál sok munkát, meg én is (pedig nem is vagyok szerelő :D) ami egy fabatkát sem ér és mások dolgoztak utána, pedig nagy nevű műhelyek munkái voltak. És mennyien megcsinálnak úgy egy turbó cserét/felújítást, hogy meg sem nézik mitől lehetett, cserélnek egy olajat (jobb esetben), nem takarítanak ki semmit, nem néznek át semmit, csak visszarakják a csigát oszt jóvanazúgy.

    Ugyanilyen mikor futóműalkatrészt cserélnek, de csak egyik oldalon, hisz csak azzal van a baj, majd 2 hónap múlva a másikkal, fél év múlva megint az elsővel és így tovább, ezután meg el van könyvelve, hogy szar konstrukció, holott csak párban lenne illendő cserélni. És ezek még csak olyan példák, amiket nem kell magyarázzak, ennél már csak az a jobb, mikor nem is értik mi a baj. Anno az öcsémnek volt egy M43B19, a szerelője ki akarta cserélni a lambda szondákat, mert azt mutatta a gép rossznak, holott DISA szelep baja volt.... OK, ez már olyan téma amit egy hozzáértő tud, de inkább fizetek egy hozzáértőnek többet, mint elkezdjünk random alkatrészeket cserélgetni, hátha jó lesz.

    Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

Új hozzászólás Aktív témák