- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
whitezo88
nagyúr
válasz LurkerSheik #21360 üzenetére
motorikusan jó, ráadásul faceliftes. nagy, kényelmes, erős. amire figyelni kell: korrózió, futómű épsége, kormánymű épsége, illetve elektronikai gondok. illetve pixelhiba van-e. e39-en van összefoglaló erről, csak most nálam le van halva.
-
ignorant
senior tag
válasz LurkerSheik #21360 üzenetére
Csak ajanlani tudom.
nekem volt egy 2000-es evjaratu, 400ezerrel adtam el, most mar 500-600 kozott van benne, nagyon megbizhato auto, relative alacsony fenntartasi koltsegekkel, 6-7 liter kozotti fogyasztassal.
Amire figyelni kell:
Futomu
turbohoz tartozo csovek epsege,
huto rendszer tomitesei.
swirl flap csere (20 fontba kerul 6db angliabol rendelve)
Hutorendszer tiszitasa (radiator tele mehet kosszal es tulmelegedhet)Mivel nem kerul sokba ezert en megvetel utan egybol cserelnem az osszes gumicsovet, tomitest, hogy ne okozzon meglepetest.
-
CharlieDrop
veterán
válasz LurkerSheik #21360 üzenetére
Ha 2.0 TDi az A3, akkor az PD TDI, nem a legjobban sikerült dízelmotorja a VW-nek, az 1.9 PD vagy 2.0CR sokkal jobb
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest