- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- RAID
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- Androidos tablet topic
- Milyen asztali médialejátszót?
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
Hirdetés
-
Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
ph A 7.30-as verzióval a korábban bemutatott sötét mód is javult.
-
Befutott a Destiny 2: The Final Shape premier előzetese
gp Néhány nap múlva befut a játék legújabb nagy DLC-je, amely pontot tesz egy hosszú évek óta tartó harc végére.
-
5G-s változatban is lesz Redmi Pad Pro
ma És akkor minden bizonnyal Poco Pad is.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz insight #57470 üzenetére
Volt nálunk az összes új G-s X-es X3 X5 X7 és nagyon kényelmes volt az X5 is. Mindenben jó volt. Kényelmes ülések hűt / fűt / masszíroz. kormány fűtés hűthető / fűthető pohártartó fűt a kartámasz ajtókárpit. Üléseket bárhogyan magadra tudod szabni. A rugózását bárhogy állítod a kényelmednek megfelelően mivel légrugós. Nem gondolnám,hogy oda-vissza veri ezt azt,hogy tudja még el is hiszem de szerintem ez kicsit túlzás.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz insight #57476 üzenetére
185cm ~85kg nekem teljesen kényelmes volt. Nekem az összes G szériás autónak jó volt az ülése még a "kis"' 3-as X3 is teljesen jó volt. Sőt az X2-be se volt semmi bajom csak a szellőztetés hiányzott ahogy a 3-asból is.
#57475
Anaren91Nem nem jön elő. Mehetsz 5L üzemanyaggal akkor se fog és mehetsz 2-3 hónapossal azzal se lesz semmi bajod. Légtömegmérő hiba. Nem igen fog segíteni a légtömegérő tisztító kivéve ha nagyon el van koszolódva valami miatt. De ilyen kor után simán elfárad.
F31 320XD 203E Km
Ennyi km után ráfért egy alaposabb karbantartás a paripára 🙂
Olajcsere szűrőkkel / hajtómű olajok cseréje
Szívósor takarítás
Hengerfej koksztalanítás
Hűtőkazetta takarítás
Komplett első fékek cseréje szerelékekkel
Első futómű javítás
Első kerékagycsapágyak cseréje
Hűtőfolyadék szivárgásának a megszüntetése.Műanyag vízcső csonkok cseréje►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #57512 üzenetére
Párhuzamosan megy a váltófelújítás is
Ha összeraktam mehetünk utána
#57513 bucihost
Ez egy E61 ha a legfiatalabb is 10 éves használtautó.... Ezt a szalonból hozták azt sugallja mintha új autó lenne... Érdekes,hogy a tűzfaltól hátrafelé égett ki. Nekem nem úgy tűnik,hogy DPF miatt égett ki. A motortérben keletkezett tűzeseteknél 90%-ban rommá ég az eleje. Itt meg ugye pont,hogy semmi viszont tűzfaltól hátrafelé minden kiégett..
#57520 Anaren91
Az rendben,hogy elb@aszták de nem igen tud kigyulladni mivel ha kivágták nincs fizikai szűrő nincs fizikai ellennyomás nincs ami felhevüljön.... Nincs ellennyomás az megy kifelé szépen...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
F31 330D 140E Km
Km / korból fakadó karbantartások illetve hibafeltárás. Voltak különböző problémák ( tákolt lámpa / lyukas turbócső ) amiket orvosolni kellett ami után hibakódmentes a paripa. Visszatért az erő is és a lámpahibák is eltűntek.Összes folyadék / szűrő csere. Motor / váltó / difi olaj / fékfolyadék / hűtőfolyadék
Hűtőkazetta takarítás / új vízhűtő beépítése
Hengerfej szívócsatorna koksztalanítás
Szívósor takarítás
Hibás turbócső cseréje
Tákolt lámpa / modulok cseréje csatlakozó javítása
Navigáció Frissítése 2021-1
EGR szoftveres kiírása#57660 whitezo88
A váltóm is felújítás alatt van. A váltóban lévő pereselyek nagyon elkoptak emiatt elmegy az olajnyomás és megcsúszik a váltó. Szemmel is nagyon látható a kopás és videón is nagyon látványos ( Kopott / Új )
Turbina is ment felújításra és erősítésre.
Gyárilag 4 rugó van bent ( 6-nak van hely )A 2 üres helyre rak rugót illetve kis perselyeket az összes rugó végére amivel nem is kopik ki a ház és jóval erősebb feszítést kap. A lamella gyárilag ilyen papír szerű anyagú ami lamellát berak annak anyaga sokkal jobb a lock-up erősebben zár. Mindent belül felszabályoz és úgy rak össze. De elmondta gyárilag mi a probléma. Gyakorlatilag minden ami szériába ezeken nem jó azt megcsinálja.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz insight #57666 üzenetére
Ha közvetlen befecskendezeses a motor 140E Km-n biztosan szar. Ez egy N53 közvetlen befecskendezeses motor volt." N53 -ról egy kis visszajelzés a hidegindításkor tapasztalt járásegyenlőtlenség megszűnt. hidegen / melegen gyönyörűen jár. Érezhetően visszatért az ereje. jobban ugrik / gyorsul . A gázreakció is sokkal finomabb lett így újra szépen egyenletesen lehet elindulni kigyorsítani."
A benzines motoroknal 100-120E km utan érdemes megcsinalni. Sőt hosszútávon mondta, hogy a fogyasztas is csökkent ~1,5L-t biztos szerepet játszik, hogy F11 volt nehéz is és után rögtön kapott remapot is. Így a 2 egyben nagyon jótékonyan hatott.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Ylgram1 #57725 üzenetére
Nem kell neki. Elég a szelepet dugózni. Ennél van az egyik legnagyobb értelme mivel nagyon magas a kockázata a beszívásnak.
Tömb is kész. a hidroakkumulátor-ok teljesen össze voltak nyomódva...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Ylgram1 #57755 üzenetére
Nem így van ahogy írod..... Pl M57-nél 2005-től ( alublokk D3-D5 ) lehet tudni,hogy vezérlést kell cserélni !!!!!! Ez cirka 15 év !!! Aki ez alatt nem fogja fel,hogy ki kell cserélni 2020 év végén 2021 elején azzal lehet a probléma. Aki kicseréli miért megy gond nélkül ???????? M57 esetében 250E Km-nél lecserélni akkor probléma ?????????? Vagy aki elment 300E Km-t és még nem szakadt el akkor lecseréli először az akkora dráma ?????? Szíjas motoron ezalatt 2x is lecseréled... Másik N47-N57-nél is tudni lehet,hogy LE KELL CSERÉLNI 2007-óta van jelent ez a motor !!! Az első generációs N47 177Le abból is az A-s blokkok közül nem 1 el-el repedt a C-sek szerettek leginkább szakadni ha nem cserélték ki. De annyi a titok,hogy 150E Km után le kell cserélni.... N47N 184Le viszont egy jobb konstrukció ott 150-200E Km között illik / kell cserélni ami nem hiszem el,hogy vállalhatatlan dolog.... N57-nél pedig szintén 200-250E Km között kell cserélni a csapágyakkal együtt. Mivel DPF-el van szerelve és állandó regeneráció van ezért jobban kopik a lánc és a csapágy is mivel gázolj kerül a motorolajba. Így nem meglepő módon nem ken megfelelően az olaj.... Persze,hogy cserélni kell.... A másik pedig az,hogy változtattak idővel is. Mi régóta csak Tritan láncot rakunk be amivel hosszabb az élettartama, de már a BMW-be is csak ezt a fajtát lehet venni.
Nem gondolnám,hogy vállalhatatlan dolgok ezek akinek pedig nem fér bele egy vezérlés lecserélése ( annak a költsége ) az nem vegyen ilyen BMW-t mert ahhoz,hogy jó legyen ki kell cserélni ezeket. De a vezérlés csak a jéghegy csúcsa hiszen van ott még 100 másik dolog amit rendben kell tartani. Pl csapágyak szívósor , hengerfej szívócsatorna. Hűtők takarítása turbó szíjtárcsa vízpumpa automata váltó olaj csere befecskendező rendszer stb stb.... Szóval ha valaki vesz egy ilyen modern autót ami tele van elektronikával kipufogógáz utókezelő rendszerrel modern EGR-el ami mellett legyen erős fogyasszon jól melegedjen be gyorsan és ne is szennyezze a környezetet( és még legyen karbantartás mentes is ????????????? ) az ne csodálkozzon egy HASZNÁLT 5-10-15 éves autónál,hogy ezekkel foglalkozni kell
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Newlachka #57762 üzenetére
Én ha a sajátom lenne azon a motoron nem cserélnék vezérlést 220E Km-nél. Talán esetleg 300E km környékén elgondolkodnék ( de inkább akkor sem... )
#57764 Ylgram1
20 éve??? Pl M5 M3....
Benzinesekből ma a turbós motorok azok amikben cserélni kell.... 20 éve egy 6 hengeres 30D tudott annyit mint 10 éve egy 4 hengeres 20D akkor miről beszélünk ? 20 éve BMW-be nem is volt DPF-se így nem is volt ez probléma..... 30 éve a 750 tudott V12 5L-ből 300Le-t a 35i 2006-ban fele annyi hengerrel és majdnem fele akkora hengerűrtartalom mellett tudja ugyan azt.... Ma már a 2L 35i tudja ugyan úgy a 306Le-t.... A másik dolog erőltetik az 5W30-as olajakat meg kitolt olajcseréket. Nem csoda,hogy ezek pluszba hozzájárulnak ahhoz,hogy hamarabb elkopjanak a dolgok meg hát a magas fordulat is. Dízelnél manapság nem ritka az akár 5-5500-as fordulat ami régen nagyon nem volt jellemző.... Definiáld kérlek amúgy,hogy mi az élettartam ? Mert az élettartam az új autóknál ~5év ~150-200E Km-t ezt meg tapasztalataim alapján tudják is sőt az újabbak jobbak is kicsit.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Papa-Het #57788 üzenetére
Ha visszakeresel a nevemre rengeteg hozzászólást írtam ezekkel a motorokkal és karbantartásaikkal. Minden lényeges dolgot leírtam. Ha van konkrét kiszemelt annak az átvizsgálásában is tudunk segíteni. Érdemes lenne tudni mekkora összeget szánsz a vásárlásra. És lényeges lenne tudni,hogy pontosan mit szeretnél mert,hogy 20D 25i 30i 30D-t írsz úgy elég tág.... M57-en is kell vezérlést cserélni ~250E Km után mindenképpen ajánlott. Nem mind1,hogy volt karban tartva eddig illetve,hogy volt használva lehet egy 400E Km-es autó is patent állapotban és egy 200E Km-es meg lefingott állapotban. A Km nem feltétlen mérvadó inkább az állapot a lényeg. Futómű úgy gyenge pont,hogy ha benne van a Km és a kor akkor foglalkozni kell vele biztosan. CCC ritkábban ha be az E90-en E60-ba főleg PRE LCI-be jellemző. A ZF váltók nagyon jók főleg ha rendszeresen karban vannak tartva.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz davidsone #57872 üzenetére
Eléggé kuplung gyanús a dolog :/ Ha megcsúszik akkor felpörög a motor és megszűnik a hajtás amit éreztél is.
#57875
windlordEz használattól is függ átlagban 100-150E Km között ajánlott de már kevesebb mint 100E Km alatt is előfordulhat nagyobb lerakódás.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz probizz #57946 üzenetére
Akkor nem igazán néztél jól szét.... E92 335i N54
Én ezt venném meg ha 335i-t keresnék. Kedves barátomnak 35i-t keresünk és ez a 335i illetve egy 135i között ment a rágódás. De mivel 1-est szeretne inkább így azt fogjuk elhozni hétvégén. ( Igaz ezt a 335i-t nem láttam még személyesen de minden szempontból egy ígéretes darab én számításba venném )►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
-
-
H.Ezredes
őstag
Tegnap lementünk az 1-esért. Átnéztük és egy kis alku után meg is vette a kedves ismerősöm. 135is N54 15X E Km. Nagyon jó alap Nyárig gyári marad utána pedig elkezdődnek a módosítások.
F31 N57N 30D
Elrepedt csonk , tömítések, tőcsavarok stb cseréje
Csonk síkolása
downpipe készítése / felszerelése
DPF / EGR OFF[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #58038 üzenetére
12 év...
#58039 chess001
Valahogy nagyon nem illik össze a 2 autó. Teljesen más világ.
#58025 KAMELOT
Miért lenne kevés ???? Ügyfélnek F15 X5 30D kb 30-35E alatt kopott el az új gyári betét és a tárcsa is minimum alá kopott ez idő alatt. Ha valaki használja a féket akkor kb ennyi.... Saját E39-emen első betét 20E km alatt elfogyott Új tárcsa új betét mellett
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
-
H.Ezredes
őstag
válasz KAMELOT #58120 üzenetére
245-el közúton....
Mindenképpen
Én is úgy gondolom,hogy akinek van rá pénze konkrétabban aki megveszi azt nem érdekli,hogy milyen más autót lehet venni belőle hiszen akkor azt venné. Persze az is lehet,hogy mellette van még 2-3 hasonló kaliberű autója.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz KAMELOT #58144 üzenetére
Nyilván nem tudott róla.... Ahogy hozzánk került szétszdtük és megcsináltunk mindent.
#58145Anaren91
Nem tudom ki foglalkozik ezzel arrafelé. Maga a hengerfej kokszosodás itt még nem annyira jellemző persze van 1-1 autó amin retekde ez inkább N szériától jellemző. A másik sokan el se vállalják hiszen nem lehet odalátni a szelepekhez így nem is látod mit csinálsz. Nagyon körülményes.#58146FIREBLADE78
Ilyenkor szétszedjük és kitakarítunk mindent. Nem szükséges alap esetben a hűtő cseréje de itt pl volt szivárgás így új hűtőt kapott. A klímahűtő és intercooler pedig takarítást. Igen az EGR szoftveres kiírása megakadályozza ,hogy kokszosodás legyen a motorban.►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz molnarpeter #58151 üzenetére
A kartergázzal önmagában nincs probléma. Az EGR-el és a visszavezetett kipufogógázzal van a baj. Ha az nincs koksz se lesz. A másik dolog,hogy nem megy semmi a tüdődbe ha bent van a DPF.... Több olyan ügyfél van akinek Német vagy épp Osztrák rendszámos autója van és kint is vizsgáznak ahol ténylegesen mérik is a károsanyag kibocsájtást és egyszerűen olyan alacsonyak az értékek amiket mérnek ,hogy nem számít... De végül is nekem csak jó ha mindenkinek megy az EGR-e több munka van.... Az autónak meg éppen,hogy a halála... Amúgy egy másik kérdés,hogy mi a jobb ha jó hatásfokkal üzemel tiszta szívócsatornával / szívósorral alacsony fogyasztással de kiírt EGR-el vagy pedig szutykos lerakódott leromlott hatásfokkal ami mellett több a fogyasztás is literekkel !! Amivel egyértelműen nő a károsanyag kibocsátás de működik az EGR.... És igen egy ilyen tisztítás Szívósor / hengerfej szívócsatorna koksztalanítás után autónként váltózó de sok esetben simán csökken a fogyasztás 1-3L-t 100Km-en... Lehet számolni,hogy mi a károsabb főleg hosszútávon... Nem tudom ki,hogy van vele de szerintem kikapcsolt EGR-el tiszta szívósorral / hengerfejjel mondjuk 8L-es fogyasztást produkál az autó vagy lerakódott csökkent teljesítménnyel bekapcsolt EGR-el 11L-t eszik. Akkor melyik autó bocsájt ki több káros anyagot ???????????
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
H.Ezredes
őstag
Megkapta az 135is az első "nagy" szervizt.
Motorolaj csere összes szűrővel
Gyertyák cseréje
Hajtóműolajok cseréje váltó / differenciálmű
Teljes hátsó fék cseréje ( Performace tárcsákkal ) szerelékekkel / kézifék betétek cseréje szerelékekkel + fékfolyadék cseréje►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz malacka87 #58302 üzenetére
#58302
malacka87Csak úgy nem szokott elpárologni belőle. Ahogy a fék kopott talán úgy egy kicsit lejjebb ment a szint és mikor fékeztél nagyot esetleg úgy érzékelte,hogy kevés. De mindenképpen körbe kell nézni.
#58303
FIREBLADE78Dehogynem.... Lényegi különbség amit kiírt az autó ( alacsony szint ) meg amit te mondasz "Simán figyelmeztet hogy cseréld." NEM ! NEM ARRA FIGYELMEZTET,HOGY CSERÉLD. Arra figyelmeztet,hogy baj van a fékfolyadék szintjével. Ha tényleg szivárog és alacsony te simán tovább küldenéd az embert anélkül,hogy ránézzen.... Összekevered azzal az üzenettel mikor kiírja ,hogy cserélni kell.... Mintha a járó motornál a pirosan világító olajnyomás lámpára azt mondanád áhh csak arra figyelmeztet,hogy cserélj olajat...... Remélem érted,hogy nagyon különböző a 2 dolog.... Ami sárgán világít az figyelmeztet ami pirosan az bajt jelent nagyon nyersre lefordítva.......
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Anaren91 #58441 üzenetére
Uhh.... Azt,hogy csinálod ? 1 szezon alatt 0 a hátsó gumi 12-15E Km alatt 0-ra írom. Elöl 2 szezont elfutnak
Ez a Conti ebből kiszakadtak a blokkok
A Kínai Haida meg csak elkopott simán....
A lesajnált Kínai gumi azért nem csak utcán de Kakucson is bizonyított. Mindenki kipakolt könnyű "versenyautókkal" körözgetett slick gumin tesóm meg a full utcai E91 318D -vel utcai kínai Haida HD927-el hozta a szintet.
#58424 Papa-Het
Akkor inkább egy 750-et néznék abban van öröm főleg ha ilyen projektautó elképzelés van.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Anaren91 #58443 üzenetére
Nekem elöl hátul 245/40 R18-van a teljesítmény 400++ / 800Nm++ Soha nem álltam csak úgy keresztbe még kikapcsolt kipörgésgátló mellett sem kínai gumival sem.... A takony esős időt ne számoljuk mert akkor ha úgy odalépek egyből megtekerné persze. Elöl hátul nyomtávszélesítő van mondjuk + le is van ültetve keményített gátlók toronymerevítő dynamic drive aktív kormány stb. Nyilván mind mind számít.
Megvettük a dragy-t mértem is egyet gyorsan
Korrigált idő: 10,07s
Az autó üzemanyaggal 1800Kg+ velem együtt 1900Kg►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Anaren91 #58448 üzenetére
Érdekelne egy 100-200 nagyon. Abból látni,hogy mennyi a teljesítmény valóban. Most már van eszközünk le lehet mérni hivatalosan. Ebbe senki nem tud belekötni mindenki ezzel mér.
F30 20XD N47N
Szelepfedélből ömlött kifelé a motorolaj. Csoda,hogy nem gyullad ki. Kapott egy új szelepfedelet. downpipe-ot meg egy Stage 2 programot. ~240Le / 450NM
#58451 whitezo88
Így van ömlött rá az olaj. Ez így időzített bomba volt.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #58455 üzenetére
Nem 1.0 swiftek voltak ott és egyik se gyári volt. Minden autó egytől egyik teljesen kipakolt bukócsöves slick-gumis paripa volt amiben egyedül a sofőr volt nálunk meg mind 2 autóba 2-2 ember ráadásul az egyik full utcai és úgy is tolta le ezeket a kipakolt II-es swift-eket. De ja nem érték őket utol még szerencse. Jó,hogy te ott voltál és 1 videóból már mindent IS tudsz Mindegyik tök utcai... De minek kell a f@szágokat ideböfögni ? Fáj valami vagy miért ?
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #58458 üzenetére
Speciel nem is ismerd a kocsit Azt se tudod milyen erős milyen fék van rajta milyen futómű stb Meg van építve az is nem azért megy úgy mert a többi autó gyenge hanem mert jó. Saját kategóriájában meg kifejezetten jó. De egy ~220Le-s 18D katona féle gátlókkal /eibach sportline rugókkal / toronymerevítővel 35D fékkel nem tud menni / megállni / úton maradni slick gumin egyedül simán el is menne nekik hát ha még nem egy puttonyos touring lenne
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gézengúz #58460 üzenetére
Utcai autó utcai gumikon nem kipakolva mint az ott haladó autók + utassal. Nem versenyautó amiből az utolsó grammok is ki vannak szedve + slick gumi.... Nyilván hozzá van nyúlva senki nem fog a gyári puha gátlókon / rugókon közlekedni aki kanyarba is menni akar de ettől még utcai napi használatú autó. Semmi olyat nem írtam..... Annyit írtam az utcai autóval utcai gumin jól ment. És megy a másik basztatása
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz H.Ezredes #58461 üzenetére
Nem írtam sehol,hogy GYÁRI csak,hogy utcai.... Szerintem tök egyértelmű,hogy mi egy utcai autó és mi egy versenyautó...... Nem gondoltam,hogy magyarázni kell. De akkor ez egy utcai de nem gyári( módosított) autó.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Jó napot ! Forgalmi engedélyt és jogosítványt kérném. Hopp a 240 be is vonom a jogosítványát.
#58484cOxeR
Uram ne aggódjon ismerjük önt is. Ha itt végeztünk az ön jogosítványa következik...#58480Anaren91
Engedd el.... Ha így nézzük az emberek 90%-nak már be lenne vonva a jogosítványa.... És igen uram az ön jogosítványát is kérném bevonásra !!!►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz IntelKiller7 #58517 üzenetére
Ez függ azért a felhasználás módjától is. Benzinesekből a B motorkódos motorok elég megbízhatóak 4-6 henger. Dízelből N-B is jó. Ha betartod az általános karbantartásokat nagy problémád nem igen lehet egy dízellel sem. Napi használatra kis fogyasztásra 20D ideális ha szereted a nagyobb teljesítményt 30-35D. Rengeteg ügyfélnem van 20D-je és remap al tényleg kellemesen lehet vele utazni de ugye érződik,hogy 4 henger. Érződik bent az utastérben és kívülről is lehet hallani ( belül is persze) 6 henger járáskultúrája sokkal finomabb sokkal jobb nyomatékos erős. De valaki a egy 316i-re is azt mondja,hogy ez elég más meg egy 340i-re is azt mondja alapból,hogy nem erős. Ez szubjektív.
#58535
CharlieDropRemélem később összejön amit beszéltünk
#58550
NewlachkaMindenre lehet költeni persze Most össze nem írom 1 biztos. Volt egy időszak amikor folyamatosan sorra jöttek az N42-N46-os motorok amik teljes motor javítást kaptak. Motor ki teljesen szét és össze. Ekkora motorjavításokat nem kellett csinálni a sokak által lesajnált N47-es motorkkal sem.... És azokon kívül rengeteg ilyen motort javítottunk különböző bajokkal karbantartásokkal pl vezérlés / valvetronic / vanos / olajfolyások stb stb. Sokkal sokkal szarabbak mint a 6 hengeres motorok. 6 hengerből a B22 még egy betegágy. Lehet isteníteni a 4 hengeres N42-N46 motorokat,hogy mennyire jók de sajnos mivel annyira sok szart láttam / csináltam,hogy nekem ezt senki nem tudja megmondani,hogy mennyire jó..... És még mennyi olyannal találkoztam amire elmondtad,hogy bele kellene költeni nagy összeget mert szar a motor... Valahogy 6 hengeres motorknál nem találkoztam ennyi szarral pedig azokat tapossák sokszor.... Persze mindenre lesz ellenpélda x-y-.nak milyen jó a 4 hengeres motorja vagy épp milyen szar a 6 hengeres motorja de az én személyes ( és ismerős szerelőknek) a személyes tapasztali az,hogy nem jók ezek a 4 hengeres benzinesek
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Android másképp: Lineage OS és társai
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- RAID
- Politika
- Xbox Series X|S
- Túra és kirándulás topic
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Nem használt, de bontott dobozos Ariete függőleges grillsütő - 1 hét próbagarival! -
- Black&Decker ASI200-XJ autós kompresszor - Még 1,5 év Alza bolti garanciás!
- Új, bontatlan Siguro RC-R301W Rice Master digitális rizsfőző pároló kosárral - Még 2,5 év Alza gari!
- Új, nem használt LUX Testboy TB Profi III LED+ fázisceruza - 1 hét próbagarival!
- Új bontatlan Brother eredeti laminált 24mm szalag TZE-251 fekete alapon fehér felirat
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen