Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz Skizz #44212 üzenetére

    Ezek a dolgok évek után jelentkeznek.... Legyél tisztában azzal,hogy egy 2010-es E90 vagy 2012-es F10-es kigyullad és már nem is gyártják mit kezdjen vele a BMW ????????? Prototípusba tesztelik az autókat 1-2 évig... De nem ennyi idő alatt jöttek ki ezek a problémák és mondom ezeket az autókat már rég nem is gyártják....

    "A BMW nemcsak Magyarországon, hanem globálisan is rekordévet zárt az eladásokat tekintve. Összesen 2 463 526 autót adtak el, ez lett a cég eddigi legjobb értékesítési éve."

    Csak számolj azzal,hogy éves szinten eladnak csak 2M autót... 2010-től eladtak idáig legyen csak 15M autó ebből a mennyiségből leégett ~1000 de legyen 2000.... Az eladott mennyiséghez képest ez 0.... Szigorú kontrollt tartanak de a Gyár számára egy 2010-2014-es autó ami már rég kifutott széria és már nem is gyártják nem fognak vele úgy foglalkozni pontosan azért mert nem fognak visszafelé fejleszteni és nekiállni elővenni a beszállítókat,hogy akkor mit b@sztak el 5-6-7-8 éve... De több is mert ezeket tesztelik évekig mielőtt kiadnák ha tesztelték 2 évig és jó volt majd elkezdték gyártani és ott is évekig nem volt probléma mégis visszamenőleg mi a szart csináljon ??? Mit csináljon a gyár egy E90-el egy F30-al vagy egy F10-el amit már nem is gyártanak ????? Ettől függetlenül kellemetlen a történet az meg,hogy a BMW is leszarja az egészet az gáz de a háttérben biztos lehetsz benne,hogy megy a mozgolódás... De az egyértelmű,hogy ilyen esetben elég gáz,hogy nem lépnek semmit üzletileg nekik biztosan nagy bukó lenne ha mindent ki kellene cseréltetni..... Képzeld el minden autót visszahívnának cserélnének rajta DPF-et befecskendezőket EGR hűtőt turbót ingyen mert hát egy 200E Km-es kocsiba széthullik vagy 150E Km-es korába.... Te se gondolod komolyan.... viszont amikor visszahívás van és úgy küldenek le az nagyon gáz.... Amikor odaviszel egy eldurrant EGR hűtőt és elküldenek vele na ilyenkor van nagy probléma....

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz Skizz #44217 üzenetére

    Hiába mondod.... Szigorú teszteken megy át minden. Ami olyan ki se adják. Nem tudsz labor körülmény alatt olyat csinálni mint a való életben.... Sajnos ezek így jöttek ki ennyi idő elteltével... Egyébként egy turbó lehullás megelőzhető egy alapfelújítás kell és nem fog széthullani.... És mint mondtam az eladott autókhoz képest annyira elenyésző ez a szám,hogy teszten simán lehet elő se jött.... Nem minden tizedik autó ég ki.... Hiába tesztelik évekig ha nincs baj és most meg egy 2010 es autó kiég vagy egy 2012-es pl.... Olyan kis számról beszélünk,hogy vicc ez az általánosítás.... Kiégett 1000 autó különböző okok miatt mert ugye azok közül sem mind ugyan az miatt.... 1000-autó kiégett 15 millióból Azért az arányok......

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz MPowerPH #44245 üzenetére

    Meg fogom oldani egy huszárvágással ezt a problémát.... Szoftveresen fogjuk és kiírjuk az EGR-t így fizikailag mindig zárva lesz nem fog a szelep soha kinyitni.....

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz szimi57 #44250 üzenetére

    Nem tudom eldönteni,hogy poénnak írod,hogy jó motor vagy tényleg komolyan gondolod :F

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz szimi57 #44258 üzenetére

    BMW -be 1-10-ig kb 2-es....

    1. Nyúlnak a láncok és a láncvezetők eltörnek...
    2. Valvetronic állandóan nyűglődik mivel a szelepvezetők kikopnak hengerfej felújítása szükséges
    3. szelepszár szimering mindegyiken fos amin nem cseréltek eszi az olajat rendesen
    4. Valvetronic motor meghibásodás
    5. Szelepfedél / vákuumpumpa / Olajszűrő / hőcserélő olajfolyások
    6. Gyenge motor / sokat fogyaszt ha haladni akarsz....

    Az a baj nagyrészük elhanyagolt halálmadár..... Ahhoz,hogy jó legyen stabilan egy motorjavítás ráfér azokra amiken nem volt... Dugattyú gyűrűk elkokszolódnak... Nem működik megfelelően az olajlehúzó gyűrű és az olajáteresztő gyűrű sem... Ezeknek szükséges a cseréje vagy pucolása. Egyébként kb 10 ilyen nagy motorjavítást csináltam N42-N46-on és teljesen más lett utána visszajött az elveszett erő ( erős sose lett persze ) a fogyasztás is helyreállt és újra stabil motor lett. Egyébként Kb 150-200E Km amit úgy elmegy nagyobb nyűg nélkül De a V8-as N62 is ugyan ez...

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz szimi57 #44258 üzenetére

    De ettől függetlenül vannak kivételek meg szerencséd lehet ha nem egy lefingott darabot sikerült venned csak sajnos a nagy átlag nem ezt mutatja :(

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz MPowerPH #44252 üzenetére

    És ki vonja ki ??????? Egyrészt műszerfalon nem jelzi másrészt ha kiolvasd a kocsit géppel ott sem jelezi nem lesz hiba benne !!!! Mégis ki és ,hogyan buktatná meg ??????? :U Melyik az a vizsgasor ahol géppel a szoftverben keresik a módosításokat ????? Vizsgán átmegy... Van benne katalizátor és DPF is.... Azért mert az EGR ki van kötve átmegy vizsgán....

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz MPowerPH #44272 üzenetére

    Nem akarok vitatkozni mert f@szságot mondasz....

    "Abgasuntersuchung (AU)
    Hogyan működik az emisszióvizsgálat Németországban? Első körben megvizsgálják, hogy a kipufogórendszer rendben van-e. Ha lyukas valahol, értelemszerűen nem fog átmenni az autód a vizsgán! 2006. január 1 után épült járművek esetén a vizsgálatot az ún. OBD csatlakozáson keresztül, számítógéppel végzik. Ezért is tudtak az autógyártók az emisszióval trükközni, hiszen ténylegesen meg sem mérik a kipufogóból származó gázokat. 2006 előtti járműveknél viszont szonda segítségével mérik meg a károsanyag kibocsátást."

    Másik aki csinálja nekünk a programokat most mondta,hogy már van olyan program amivel ha megírják a kocsit még a márkaszervizbe de a gyárba se mondják meg,hogy írott szoftver van rajta úgy módosítja a tartalmat ( konkrétan a garanciavesztés elkerülése miatt van ) Szóval ha rádugják a gépet és nem lesz hiba benne és minden rendben van miért is bukna meg ???????

    Másrészt azt nem értem ha szuper szigorú vizsgákon ,hogy megy át az sok fos retek Angol / Német autó ?????? Hogy mennek DPF nélkül ,hogy mennek úgy,hogy világít az ABS lámpa vagy épp légzsáklámpa... hogy adják el műszakival ezeket úgy,hogy le vannak ragasztva a visszajelző lámpák,hogy mennek át vizsgán repedt fékcsővel stb stb.... Sajnos rengeteg kintről behozott autó egy tákolt szar mégis van rajtuk érvényes kinti műszaki !!!! Hogy van ez ????

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz H.Ezredes #44274 üzenetére

    + Ha motorolaj vagy egyéb folyadék szivárog nem mehetnének át.... Valahogy nem porszáraz motortérrel jönnek ez az autók Magyarországra.... :U Hogy mennek át az olyan autók a kinti vizsgán aminek látod,hogy már régóta szivárog a váltója a szelepfedele vagy az olajteknője vagy akárhol máshol ??????? Hogy mehet át eldurrant szétrohadt gátlóval ??? Mert ugye ezekkel mennek kint át a kocsik... Érdekes,hogy a 99%-ra kint érvényes műszaki van és nyilvánvalóan ezek a dolgok nem 2 hete olyanok az autón amilyenek.... Gondolom te több ilyen autóval találkoztál és láttál ilyet azért kérdezem háta te tudod a választ :/ Mert tőled csak azt hallom,hogy így nem megy át úgy nem megy át egyik autó sem de a valóság nem ezt mutatja mégsem....

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz MPowerPH #44279 üzenetére

    Értem.... Tehát amit Németországból hoznak be és egyből jött hozzánk és le volt ragasztva a műszercsoportban a hibalámpa az nem is úgy volt sőt kitalálom ???? Ráadásul több esetben találkoztam ilyennel külföldről behozott autónál... :) Vagy az Angol kocsi amit javítottam és ömlött az olaj belőle meg a többi az se úgy volt.... Ezek mind kitalált dolgok lennének ? És a sok évnyi tapasztalatom hazugság lenne ??????? Vaze is gondolom hazugságot ír.... Itthonra is el lehetne mondani ezt a szöveget... Központilag kamerával nézik az államásokat bármikor leállíthatják a vizsgasort és nem mozdulhat el egy autó sem és kijöhetnek ellenőrizni.... Miért kockáztatnának ennyi erővel itthon... Nem látjátok a fától az erdőt... Nem az a baj,hogy te nem találkoztál ilyen autókkal sőt az a jó de én pedig nagyon is látom ennek az ellenkezőjét.... Lehet te kint élsz de én meg Javítom a külföldről behozott autókat napi szinten és látom,hogy vannak olyanok,hogy zokogok... Egész konkrétan múlthéten is volt egy behozott Német kocsi ami alatt szét volt vágva a kipufogó ömlött a motorolaj de tudom káprázott a szemem mert ilyen nem létezik...... Ráadásul az összes dugózó készlet meg EGR Delete készlet mind Német meg Angol.... hogy van ez??

    Ilyet csinálni se lehetne de még hirdetik is maguk ???[link]

    [link]

    [link]

    [link]

    [link]

    [link]

    [link]

    [link]

    [link]

    [link]

    De ezek nem léteznek !!!! És ez csak pár........ Biztos kamu... Művelik mindenhol....

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz Gsx-rr #44282 üzenetére

    Ácsi én nem állok ki semmilyen szétbarmolás mellet !!!!! Ne állíts ilyet főleg,hogy nem is ismerjük egymást. Egyszerűen leírtam,hogy itthon is csinálják ezeket és külföldön is legyünk tisztába ezekkel... EGR hűtőt meg ahol problémás és nem történik semmi ott mondom nyugodt szívvel,hogy ki kell írni... De persze legyen benne maximum kigyullad az autó.... Egyébként a szoftveres kiírása az EGR-nek nem a kocsi szétbarmolása fizikailag semmilyen változás nincs !!! Ráadásul a motort megmented a kokszos lerakódástól. Ez nem szétbarmolás hanem élettartam növelése és a kocsi és a saját biztonságod... + Ha valaki gyári b.zi vissza lehet kapcsolni szoftveresen :) Remélem érthető.

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz Gsx-rr #44284 üzenetére

    EGR szoftveres kikapcsolásáról beszéltünk !!!! Erre jött az,hogy külföldön ez meg semmi nem működik mert gyakorlatilag ott csak a makulátlan hibátlan kocsik mennek át... Erre mondtam a saját tapasztalataim nem ezek.... ráadásul egy 5-10 perc alatt kerestem 10 olyan Angol műhelyt ahol kikapcsolják szoftvereresen az EGR -t / DPF-et kiveszik stb.... Gondolkozz kicsit ,hogy mennyien csinálják kint... Németországban ugyan ez..... Ne a Magyar legyen a kókány mikor az Angol / Német a saját honlapján hirdeti ezeket és mennyi ilyen lehet még.... Ti azt hiszitek ami kint van az mind patika meg nem megy át... Lóf@szt... Gondolom a Dízelbotrány miatt bementél VW-hez verni az asztalt ?!?!?!

    Volkswagen évek óta környezetbarátként árult amerikai dízelautóiról kiderült, hogy mindenkit átvertek velük: egy szoftveres trükközéssel elérték, hogy a kocsik csak a tesztek idejére kapcsolják be a szennyezést visszafogó rendszerüket.

    FORGALOMBAN A NITROGÉN-OXID KIBOCSÁTÁSUK AKÁR NEGYVENSZERESE IS LEHETETT A LABORATÓRIUMI EREDMÉNYEKNEK.

    De persze itt nem csak a VW-ről van szó mert a többi gyártó is megcsinálta az okosságot !!!! Remélem írsz nekik levelet és többet nem vásárolsz autót egyik cégtől se csak elektromosat.... Hagyjuk ezt.... Arról nem is beszélve,hogy ezeket a DPF-es kiváltókat EGR vakolókat stb mind Németország / Angilából szokták rendelni és ott is gyártják őket... Micsoda véletlen.... Kint senki nem vágja ezeket ki és ide a nekünk gyártják nem ??? Ezek mind raktáron rohadnak kint mert véletlen se viszik őket..... De nem értem neked mit fáj ez az egész... Mikor a 40 éves BKV busz vagy fos teherautók ( nem az újak bár ha a személyautóknál elcsaltak minden...... ) odatolja a retket odamész szólni ? Vagy a nagy hajóknak a tengereken vagy a dízel mozdonynak vagy a repülőgépek ??? Azoknak milyen a károsanyag kibocsátási normái ???? Szénerőművek ??? Erőművek káros környezeti hatásai ???? Ne beszélgessünk erről... Bárki bejön nem így kezdem vágjuk ki a DPF-et meg írjuk ki az EGR-t.... DPF-nél mindig elmondom keressük meg a hibát miért dugult el stb... De mind1 hagyjuk ezt a témát.

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz MPowerPH #44287 üzenetére

    Németország , Berlin. A szigorú műszakin,hogy ment át ez az autó ???? A bölcsőből hiányzott egy csavar !!! Fékezésnél hallottam,hogy elöl kattog valami... 20.000 Euros kocsiról beszélünk !!!!!!!!!!!!!!!!!! Magánszemélytől lett vásárolva nem kereskedés !!!!!!Erre adsz nekem választ ???? :U :U Jah és ez nem egy lefingott autó egyébként....




    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz Gsx-rr #44291 üzenetére

    Te teljesen más világban élsz mint az átlag emberek... Te össze vissza veszed okosítva nettoba a kocsikat.... Itt sok embernek nincs pénze 10 milliós autókra és vesz egy 2-3-4 milliós BMW-t és ha besokkolod,hogy vegyél akkor 260K-ért egy EGR hűtőt meg 600K ért egy DPF még lehet meg is kergetnek... + vegyél szívósort egy 300K-ért ha koszos mert akkor legyünk gyáriak azt se takarítsuk rakjuk újat.... Ki engedheti meg ezt magának ????????? Te egy olyan szinten vagy,hogy te megteheted,hogy új autókba ülsz / kevés Km-es fiatalokba sok ember nem... Sokaknak az jut amit más levetett már... Amikor megvesznek egy F30-at és mondod,hogy 400K-t rá kellene költeni vezérlés cserére meg pár apróságokra szörnyethalnak az emberek..... Ez a valóság.... Kevés az olyan ember aki azt mondja pénz nem számít legyen jó... Még neked is számít a pénz mert nem vagy hajlandó kifizetni a teli árat hanem mész okosítani.... És nem G szériás autókban csinálják ezeket és F-esbe se nagyon ez már az ilyen E60 E90 széria ahol egy kocsi ára 1,5M-tól kezdődik... Aki megveszi ennyi pénzért annak a nagy része nem fog venni újat.... És ne menjünk bele jobban. Neked jól megy új autókba ülsz nem kell félned,hogy bárki is kivesz belőle valamit... Majd ha kintről nézel ilyen régi 10 évesnél idősebb BMW-t akkor nézz rá. Pont nem téged érint ez a sztori nem kell felháborodnod... De egy egyszerű EGR-es szoftveres kiírásról volt szó és ez lett itt belőle.... :DDD

    Zárszónak:

    Kint Német / Anglia ugyan úgy veszik kifelé a DPF-eket mint bárhol máshol ugyan úgy áttolják a az autókat kint is ahol máshogy is viszont átlagban jobbak az autók mivel fiatalabbak is és több pénzük is van... De azért mert Német vagy Angol egy autó attól még lehet egy szar és persze lehet egy nagyon jó vétel is... Kint a Német piacon nagyobb a választék fiatalabbak az autók így könnyebb jót venni...

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    Most frissen A38-on egy 530D GT sikeresen porrá égett... Felpörgött a motor...



    És igen a saját autómból inkább kivenném ezeket a szarokat minthogy ezt nézzem végig még akkor is ha nem lesz gyári.... :U

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz MPowerPH #44339 üzenetére

    napfénytető, digit klíma , multikormány , tempomat , professional radio , talán HI-FI system

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz MPowerPH #44347 üzenetére

    Múltkor nálunk volt egy XC90 D5 2005-6-os még nem is szarul felszerelt volt de egy akkora ipari kulatanya az-az autó és motor se jött át,hogy mennyire jó ez a D5.... Én nem élveztem egyáltalán.... :( Egy E53 mindenben mérföldekkel veri.... Igaz nem ültem S60-ba se V70-be mostanság de ugyan ezzel a motorral gyakorlatilag egy gyártástechnológiával valahogy nem gondolom,hogy nagyobb élvezet lenne. Egy igazi műanyag csörgő zörgő fos volt és az a motor is irritált csak.... Aki ezt élvezi annak biztos jó.... Inkább ülök egy normális jó E46-ba vagy egy E91-be mint egy Volvo-ba azonos évjárat és ár mellett.... Azért ezeknél a Volvoknál az azonos évjáratú BMW-k jobbak de az is igaz,hogy egy jól felszerel BMW drágább is lesz !!!!

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz MPowerPH #44350 üzenetére

    2005 körüli autókról beszélünk.... BMW-nek akkor minden dízelmotorja sokkal jobb volt... Nem szakad a vezérlés nem csapágyasodik le a M57 D2 30D minden tekintetben korszerűbb jobb motor... A járáskultúra a menetdinamika sokkal jobb mint egy kotvadék D5.... Egy normális 4 hengeres M47 20D-vel megint csak nincsen baj mert megbízható nem fingik le a motor normális keretek között mindent kibír.... gyakorlatilag a turbót felújítod kiveszed a szívósorból a lapkákat és a motor maga nem hullik szét... Ráadásul mindkettő motort nagyon könnyű tuningolni is mert nem fog lefingani és bírja bőven gazdagon... A kocsinak a gazdája aki az elmúlt időben több mint 1 milliót költött rá elmondja,hogy egy ipari fos... Gagyi műanyagok kopogós szar nincs az úton a futómű a váltó is elavult.. Egyáltalán nem mondja ő sem,hogy jobb mint a BMW sőt.... Pedig egyébként napi használatban van rendesen szervizelve... És van Volvo és BMW a családba is... Korszerűbb motorok / hajtáslánc jobb / váltók jobbak / jobb fék / futómű.... Semmi baj ha neked bejön nekem / nekünk nem tetszett és a tulajának sem.... E92 más világ coupe.... Egyébként kb melyik 10+ éves autóba nem fogsz hallani bármilyen nyöszörgést ami nem a Magyar utakon járt ????? E90-nek gyárilag főleg az M-futóművesnek nagyon jó az úttartása jó vele menni élvezet.... A tied is nagyon rendben volt.... Bármilyen E90-el élvezet menni amiben jó a futómű és nem 2-300E Km-t futott ezer éves gátlók és szilentek vannak mert akkor lehet mondani,hogy szar... Bármelyik 1es 3-ss aminek rendben volt a futóműve nagyon jó volt... De mind1 mindenki vegyen azt ami neki jól esik nyilván egy fapad kocsiban nem fogod soha jól érezni magad ha olyanok az igényeid én se vennék fapadosat.

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    Jó kis F11 530D 2014/10 N57N Igazolt Német 230E Km

    Vezérlés komplett cseréje , hajtókarcsapágyak csere , teljes váltóolaj csere , turbó felújítás meg a többi....

    Kedves ügyfelünk kinézett egy autót. Átvizsgáltuk és elmondtuk mikre számíthat... Egyébként porszáraz motortér alulról is kb mintha új lenne tényleg szép állapot de ugye 230E Km . Felkészítettük,hogy kell költeni ha megveszi... 1 lengőkar ami már lóg meg hardy ami szétrepedt ilyen pár kopó alkatrész még... Megvette most álltunk neki a motort már ki is pattintottuk... 230E Km-el alatt 4 éves autó !!!! Halál retkes ótvaros az egész szívósor takarítás után biztosan kiírjuk az EGR-t mert botrány már a szívósor eleje is... a turbón már érzem,hogy kottyan megy a turbósunkhoz.... A többit majd holnap látom ahogy szedem szét... De erre lehet számítani egy ~200E Km-t futott autónál.... Vezérlés csere, 250-300E Km környékén hajtókarcsapágyakat is illik cserélni szívósor takarítás , turbó , váltóolaj stb... Úgy veszem észre,hogy beiigazolódik az,hogy ezeknél a kigyulladás több ok miatt következhet be 1. az EGR hűtő eldurranása. 2. Turbó tengely kikopik / eltörik és ömlök a motorolaj a motorba majd felpörög... Viszonylag könnyen lehet orvosolni ezeket mert 200E Km után turbó felújítás EGR- hűtőből vagy újat kell berakni vagy ki kell írni mert tönkreteszi a motort / ki is gyújtja ha beszarik...

    Turbó



    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz Ck. #44369 üzenetére

    Így van állapotot veszünk... Pl most ezt megcsináljuk és majd 300E Km-es korában jobb állapotban lesz mint a 200E Km-t futott autók... Mert vezérlés csapágyak és egyéb dolgok újak lesznek szívósor kitakarítva vízhűtők és összes hűtők kitakarítva EGR kiírva így nem lesz ótvar retkes se a motor turbó felújítva... Sőt 350E Km-es korában is jobb állapotban lesz mint egy 200E Km-t futott... Állapotot kell venni a Km csak egy szám... pl inkább vennék egy 250E Km-t futott autót amiből kivan írva az EGR megvan csinálva minden kivan takarítva és 10 Ezrenként mindig olaj lecserélve mint egy 150E Km-es kocsi amiben volt 5x olaj cserélve és egy pudva szar amúgy...








    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz Ck. #44377 üzenetére

    Dehogynem.... rákölt 1M Ft-ot és kimegy a világból... 200E Km-t stabilan gond nélkül fog tudni menni vele... Egy 100E Km-es vagy az alatti ugyan ilyen autó 3-4M Ft-al kerül többe átlagosan vagy esetenként még nagyobb a különbség... Eleve nagyon jó áron volt szép az állapota ez mind autópályás Km... Rákölti azt az 1M Ft-ot és még mindig beljebb van a másikhoz képest 2-3M-val... Ő ezt most hosszútávra tervezi ő maga akar menni ~150E Km-t vele... Arányaiban jobban jön ki... 1. Kivan cserélve a vezérlés nem fog elszakadni / lecsapágyasodni 2. Nem fog lehullani a turbó ezért szétforognia magát és esetleg ez miatt kigyulladni 3. az EGR kiírása után szintén nem fog fenyegetni ,hogy kigyulladjon. Bármikor be tudja ültetni a családot rendbe lesz rakva és tud biztonságosan menni vele szerintem megéri és ő saját maga szerint is most rákölt egy nagyobb összeget de később nem lesz vele ilyen problémája és mondom olcsóbban jön ki így is.. Egy kevesebb Km-es autót is kell ugyan úgy szervizelni ha megveszed ugye olajak szűrők cseréje stb stb....

    Nem mindenki 1-2 évre akar autót venni úgy,hogy szarik az autóra mert úgyis eladja.... Valaki szeretné használni évekig sok Km-t megtenni vele stabilan :U Ez egy viszonylag új autó most lett pont 4 éves LCI jó felszereltség touring kellett ezek voltak a lényegek.

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz Ck. #44380 üzenetére

    Ez az autó 4 évesen ennyi Km-el úgy,hogy névre van írva mindennel együtt + leszervizelve ahogy látod nem lesz 7M Ft-ba. Ugyan azzal a feltétellel amiről te beszélsz 2éves autó 50E Km alatt pedig ~14M Ft Azért van különbség nem ???? És mondom ebbe a ~7M Ft-ba leszervizelve néven úgy,hogy kész az autó beülsz és mész.... Egyébként amit még kinézett autót abba ~130E Km lett volna de csak a kocsiért kértek ~9M Ft-ot...

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz bitpork #44391 üzenetére

    Tudok motort :)

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz H.Ezredes #44371 üzenetére

    Annyira imádom.... :U







    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz aero. #44400 üzenetére

    Teljesen hibátlan az LL-04 bele.... :U LL-04 mehet az összesbe dízel, benzin + DPF . LL-01 régi motorokhoz jó újakhoz DPF-eshez nem val. Egy 28i-be az LL-04 mehet mivel egy újabb szabvány ami visszafelé és megfelel. LL-01 M-es motorba kell Pl S62 S54. A "mezei" motorokba mehet az LL-04

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz aero. #44403 üzenetére

    "Longlife-04" (2005/03-i állapot)

    Az LL-04 olajok azért fejlesztették ki, hogy a diesel motorok részecskeszűrőjének optimális élettartamot biztosítsanak. ezek az olajok vannak előírva (!) minden részecskeszűrővel szerelt diesel motorhoz, azonban majdnem minden más BMW motorhoz fel lehet(!) használni.
    Ezek az olajok, éppúgy mint a Longlife-01 és a Longlife-01 FE olajok, teljesítik a BMW jelenlegi legmagasabb minőségi követelményeit. Azokban az országokban, ahol az üzemanyag minősége ingadozó, továbbra is a Longlife-01 FE a javasolt.

    A következő Otto-motorokhoz engedélyezett:
    4 henger: M43TU; M43/CNG; N42; N45; N46; N40; W10; W11
    6 henger: N52; M52TU; M54; NEM(!) S54
    8 henger: N62; M62LEV; NEM(!) S62; S85
    12 henger: M73 1997/09-től; M73 9/97-8/98; M73LEV; N73

    A következő Diesel-motorokhoz engedélyezett:
    4 henger: M41; M51; M47; M47TU; M47TU 2003/03-tól; M47/TU2; NEM(!) W17
    6 henger: M57; M57TU 2002/09-tól; M57TU 2004/03-tól; M57Top 2004/09-tól; M57TU2 2005/03-tól
    8 henger: M67; M67TU 2005/03-tól

    Egybek:
    Ezen kívül az egyéb motorokhoz is engedélyezett (pl. M10, M20, M21, M30, M40, M41, M42, M43, M44, M50, M51, M52, M60, M62, M70, M73, S14, S38, S50, S50U, S52, S70,stb.)

    És más itt fel nem tüntetett motorba is jó / kell az LL-04 Pl: N43

    stb stb stb stb :B

    Tehát a 28i M52TU-ba felhasználható. Remélem kielégítettem minden érdeklődésed :R

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz Soma01 #44407 üzenetére

    Mindenre... Turbó lehullik... Vezérlés megnyúlik elszakad.... Szívósor teljesen elkokszolódik... Ezeket meg kell csinálni rajta 300E Km felett hajtókarcsapágyakat is érdemes cserélni. Főtengely szíjtárcsa szeret leugrani befecskendezőkre ilyen Km- után érdemes figyelni illetve a DPF állapotára... De így látatlanba azért nehéz. Ha látom az autót többet tudok mondani :)

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz Ck. #44410 üzenetére

    2 év alatt sokkal nagyobb lesz az értékvesztése... Ráadásul amíg használod 2-3 évig addig is benne áll a másikhoz képest 7-8M amit soha nem fogsz viszont látni....

    (#44412) joamilestoné

    Igazából az EGR miatt néz ki így az egész.... De úgy nézd,hogy most rákölt vásárlás után egy nagyobb összeget és amíg használja 150-200E Km-t addig ezzel nem lesz problémája nem kell egyik héten vezérlést cserélni másik hónapban hűtőket takarítani a harmadikban turbót a utána szívósor szívócsatornákat stb stb...
    35i ugyan úgy lekokszosodik injektorok turbók stb stb....

    (#44414) chess001

    Nem mindenkit érdekel,hogy akár 800Le is lehet... Valaki tényleg használni akarja.... Egy dízelt simán meghúzol és bírja... a 35i-t ha meghúzod már kell cooler és ha jobban bele akarsz nyúlni cserélhetsz ki mindent ami benne van.... N55 erre alkalmatlan... Ilyen alapon meg M10-et kell venni a 80-as években tudott 1500Le-t :D

    (#44420) BMW001

    Annak a videónak az előéletéről se tudni semmit. Nem hulladék hanem nagyon magas fordulatszám tartományban forog a motor... 100E Km után hajtókarcsapágyakat kellene cserélni amire szarnak a tulajok és csodálkoznak,hogy letérdel a motor... Erre érzékeny nagyon a motor... E36-ba E46-ba is kell cserélni egyébként ugyan úgy....

    98E Km-es szervízkönyves kocsi volt az alany. Ebben se volt már sok. Ebből is kiderül hogy max 100e km egy csapágyszett élettertama sürű olajcsere periódusok mellett is. Ha valaki meg csúcson használja annak max 50000km utcán. Versenyautóban 5-8000km

    119E Km
    S65 csapágyazás az utolsó utáni pillanatban. Kb még 5x meglett volna kínozva és lett volna egy újabb kikönyökölt példány.

    129000km-es E93 M3 ami 110000km-ig egy öreg faszinál volt

    Nem az autó a szar... Hanem User ERROR van.... Azért mert az embereknek fingjuk sincs mit és mikor kell cserélni ( le is szarják ) nem az autó a szar..... De amikor csapágyas lesz akkor szar fos BMW ha elszakad a vezérlés szar fos BMW... Minden megelőzhető lenne.... Aki meg nem akar költeni szervizre és ezeket nem akarja tudomásul venni,hogy igen is cserélni kell nagyon sok mindent az vegyen új autót vagy régi swiftet......

    (#44409) Soma01

    Keress meg nyugodtan :)

    Úgy általánosságban meg VW-be is fos az EGR hűtő ott bemegy a víz a motorba és kikönyököl..... Mondjuk legalább nem gyullad ki :D

    Mercibe is mondja a szerelő ismerősünk,hogy ugyan úgy kell cserélni láncot mert mos Audiba is....

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz Soma01 #44425 üzenetére

    Láncot 4 hengeresen 150-200E Km között kell (kellene ) ( az átlag 200E Km-t tud. Volt ami 140-nél elcsattant és volt ami 300-nál még nem....Nehéz megmondani a pontosat... a 150 az egy biztos pont.... ) cserélni a 6 hengeresen 200-250E Km. Ugyan az a vezérlés de a tapasztalataim alapján a 6 hengeres motorokba jobban bírja.Hajtókarcsapágyat 250-300E Km után érdemes. De ott a 6 hengeresek jobban szeretnek lecsapágyasodni... A kitolt olajcserék nem tesznek jót meg a DPF regenerálás.... Úgy isten igazából nincs változtatás csak a láncvezetőben. EGR miatt a szívósor már 100-150E Km alatt nagyon retkes tud lenni.

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    Nem csak a BMW-k gyulladnak ki.... [link] Többi autóval is ugyan úgy megvannak a cigik.....

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz chess001 #44437 üzenetére

    Más az,hogy felrakok egy dízelre egy coolert a turbót megcsinálom nagyobb kerekesre és kap mellé egy programot az kimegy a világból. a 35i alap motorja nem fogja bírni a 800Le-t de 600-at se....... Nagyon nagy összegekről beszélünk és a motort darabokra szeded és sok sok pénz és idő mire 800LE feletti teljesítmény lesz és nagyon nem gyári..... Míg egy szotyi 35D-t egy régi 286Le-s mondjuk E90-ből kap egy coolert megcsinálod a 2 turbót üres rendszer alatta és simán 4-450Le 8-900Nm-el.... Sokkal kevesebbe jön ki egy dízelt megcsinálni. Egy szotyi D3 30D-re ( 231Le ) szintén kap egy coolert nagykereket a turbóba üres rendszer és 350Le / 700Nm Ezek egy hétköznapi embernek is elérhető áron van egy 800Le-s 35i nem emberi áron van.... Egy viszont igaz ha a 35i-re is felrakok egy coolert kap egy remapot és egyből 350-400Le Mindkét motort lehet emberi áron 350-400Le re húzni de a 800Le feletti az nagyon erősen nem gyári motor..... Szóval ilyet kár felhozni példának.... Egyébként mindkettőnek megvan a maga szépsége de egy biztos a dízel sokkal stabilabban lehet húzni és arányaiban sokkal többet és jobban is bírja... Hajtókarcsapágynál teljesen mind1 nincs olyan,hogy örök élet egy M-es autóba.....

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz MPowerPH #44481 üzenetére

    Ez tévedés :D 1,5M -ba motor kompletten megvan csinálva A-Z-ig... ;] A többi már nem is olyan vészes :DDD

    (#44479) FIREBLADE78

    N62B48 V8 motor

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    Nem hagyott nyugodni a főtengely csapágyak állapota így ma ránéztem... 231E Km !!!!!!!! Ezek után kiugrott főtengely összes csapágy csere.....

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz Mágus2 #44498 üzenetére

    Semmi probléma nincs a kenéssel...A kitolt olajcsere ( 30E Km ) meg folyamatos regenerálás ( gázolajos lesz a motorolaj ) meghozza a hatását..... Átlagban 250-300E Km-t tudnak ugye itt 231E Km-nél járt. Ha nagyon akarom ezzel még tovább mehetett volna 30-40E Km-t de annak ugye mi értelme lenne ???? Azt rizikózód,hogy annyira elkopik,hogy kárt is tesz.... 6 hengeres motoron ~ 250E Km környékén vezérlést és főtengely nyugvócsapágy kell cserélni !!! Ez nem játék mert szétmennek a motorok... Ilyen körülmények között ennyit tudnak....

    Szintén egy N57 valós 310E Km után...


    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz d@minator #44499 üzenetére

    4 trafót kellene egybe cserélni. Vezérlést majd ilyen ~200E Km környékén lenne érdemes... Ha a feszítő a görgővel jó állapotú és a szíj is akkor nem szükséges azonnal cserélni. A közvetlen befecskendezéses motorok kopogósabban járnak. 16i-be nem kell semmire számítani.... :D ha hó van ne kapcsold ki a kipörgésgátlót max ennyi.... Amire számítani lehet az a kokszosodás....

    (#44504) szimi57

    Semmit nem ér ha 30E Km-et megy valaki az olajjal vagy állandóan regenerál és telemegy gázolajjal a motorolaj... Nincs olyan csoda adalék ami ezt kezelné..... :U

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz H.Ezredes #44502 üzenetére

    Annyit még hozzátennék,hogy a csoda új BMW ( Shell ) olaj egy fos ez is szerepet játszik benne....

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz MPowerPH #44508 üzenetére

    Nekem semmi bajom nem volt a Castrol-al én régen azt használtam.... 10W60-ba nem jó de 5W30-40-es olajakkal nem volt problémánk egyébként.

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz CharlieDrop #44511 üzenetére

    Nem az a fő baj hanem,hogy fos maga az olaj...

    E92 M3 500km-et futott gyönyörű Castrol 10W60

    (#44510) BMW001

    Egyébként ha új korától 10E Km után mindig le lenne cserélve az olaj meg az szűrők és nem gyári olajjal lenne feltöltve akkor nem így néznének ki.... De ugye a szigorodó károsanyag kibocsátás is közre játszik ebben valahol kijönnek ezek.... Állandó utókezelés állandó regenerációk.... EGR DPF....

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz d@minator #44517 üzenetére

    Mindent kell cserélni a folyadékok közül.... A kis motoros kocsikban így a tiédben is gyárilag olyan diffik vannak amik állandóan lehullanak.... A tied is biztosan búg...

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    És ezért nem akarnak az ügyfelek márkaszervizbe járni.... G11 2016/03 53.000 Km Külföldről most lett behozva.... 1x volt eddig olaj cserélve rajta és levegőszűrő SOHA!! Mindegy,hogy itthon vagy kint szervizelteted az autód sehol nem cserélnek semmit.... A tulaj is leszarja a garanciát inkább jött hozzánk egyből ahogy megvette.... Kitörölheti mindenki a márkaszervizzel.... Sokra nem megy vele... És utána meg jön mindenki hát szar az autó.... elkopik a turbó a csapágy minden.... Vajon miért... :U



    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz steven84 #44524 üzenetére

    Nem arról van szó,hogy átbasznak és amúgy kellene levegőszűrőt cserélni hanem egyszerűen szerintük nem kell csak 2 olajcserénként és olajcserék között amúgy is menjél 25-30E Km-t.... Én kicserélek mindent és 10 Ezrenként.... Nem kell magadnak szereli semmit ha tudod hova kell vinni.

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz Gsx-rr #44527 üzenetére

    Hol az-az itt ???? 5W20-as olaj egy igazi fos..... biztosan nem használnék ilyen hugy olajat :( Érdekes,hogy a BMW pl 4.4 V8 biturbo motorokba vagy 1M -be 5W30-at mond a gyár. Botrány szar híg fos olajak ilyen autókba... V8-ba elforrnak az olajak illetve szó szerint megzabálja és folyamatos olaj problémák vannak mert ilyen olajat írnak elő.... 1M-be 10W60-at használunk és meghálálja.... V8 -és többibe is megy a 10W60 és érdekes mód nincs probléma... És mielőtt jönne az,hogy jaj nem jó télen nyáron azzal megy az 1M és köszöni szépen SEMMI baja illetve másik ismerős neves szerviztulajdonos ismerősünk a saját F10 535D-jében is 10W60-at használ és 8 ezrenként ledobálja.... És sok más autó is köszöni szépen jól van a 10W60-al... Visszatérve hozzád és a kérdésedre 5000 mérföld az okés Egyébként 8-10E Km után dobnám le de ezt a hugy 20-as olajat lehet el kell dobni 3000 után.... Egy benzines nagy motorba legalább 5W40-et illik használni...

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz Gsx-rr #44531 üzenetére

    5W40-et ( a motorolaj szabványoknak megfelelő ) egyezzenek mag az aut használnék és 8 ezrenként dobálnám le de nagyon max 10. Oda kéne kimennünk... :D

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz adrian14 #44560 üzenetére

    Semmi baja nem lesz keverheted.... Egyébként rózsaszínt vagy kéket G11 / G12-öt rakj bele :)

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz eliterob #44563 üzenetére

    Szia!

    tudok segíteni benne és a beépítésben is.

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz MPowerPH #44575 üzenetére

    Vagy ne a tulaj szereljen autót magának... :U Pl én VEMO-t be se raktam volna és rég túl lehetne ezen a körön.... De mindenki magának akar autót javítani meg diagnosztizálni utána meg jönnek a bajok....

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz MPowerPH #44578 üzenetére

    Mondjuk azt elismerheted,hogy a te autóidon semmi komoly probléma nem volt se az E92-őn se az F10-en Mindegyik jó állapotú volt nem égett ki nem hullott szét nem volt baja nem kellett hetente szervizbe járni mert fos... Semmi olyan negatív tapasztalatod nem volt ami miatt ilyen megnyilvánulásaid lehetnének... Egyikbe se szakadt el a vezérlés nem esett le a turbó nem lett csapágyas nem gyulladt ki mindent megcsináltak neked garanciába ami olyan volt semmi negatív tapasztalatod nincs mégis mindent lehúzol... Téged az összes nyűg elkerült messziről mégis úgy mondod mindenkinek,hogy mekkora szar mintha neked mindig valami szar lett volna... :( Részedről pont indokolatlan a fikázás.... Ha széthullott volna bármid vagy kiégett volna a kocsid akkor megértenélek de még garanciába cseréltek EGR hűtőt meg ilyenek... Mi a problémád akkor ? Mi volt a bajod ? Én tényleg kíváncsi vagyok NEKED milyen problémáid voltak ami miatt szar a BMW.....

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz MPowerPH #44584 üzenetére

    Jó de tényleg a személyes tapasztalataid írd le. Az ami neked volt problémád ne olyat,hogy x-y mit mondott neki mi hullott szét vagy mi gyulladt ki. Csak azt írd le ami a saját kocsiiddal volt és amivel ott annyira nem voltál megelégedve,hogy így hulladékozod. Mi az ami történt a kocsikkal és veled amiért ezeket írod folyamatosan mikor neked tényleg nem volt semmi olyan nyűgöd és még te magad is mondtad,hogy gyakorlatilag kopó alkatrészek voltak amiket cserélni kellett és semmi olyan komolyabb bajod nem volt :R

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz Cool Face #44589 üzenetére

    Igazából nem értelek 8 hónapja beszéltük privátban / telefonon pontosan ezzel a hibával... Elmondtam,hogy ki kell cserélni GYÁRIRA erre beleraksz egy VEMO-t és a másik szenzort is kicseréled ami nem is volt rossz ?!?!?! Mi van ???? Végig a 2. szenzor volt a szar azt kicseréled egy fosra és utána ami jó szenzor azt meg kicseréled egy új gyárira.... Ebben mi a logika ??? Miért nyúlsz hozzá ? Igazából nem neked kellene egy 4 éves autót javítanod amibe össze vissza cserélgetsz alkatrészeket.... Ezek után meg jönnek másoktól a hozzászólások,hogy add el meg így úgy szar.... :(

    (#44588) BMW001

    Még mindig nem tudtad leírni mi volt neked a személyes akkora negatív tapasztalatod ami miatt így fikázod az összes BMW-t.... Igazából mindig valamit fikázol és ha jön rá egy értelmes válasz akkor arra már nem is válaszolsz.... Pl Németbe / Angolba ott aztán nincs DPF kivágás nincs szar autó nem mennek át a vizsgák 10 perc alatt számtalan oldalt összeszedtem ahol igen is csinálják példákat mutattam,hogy milyen autók jönnek be akár drága autók is erre se jött érdemi válasz csak,hogy az nem úgy van.... M3-at is hulladékozod mert a barmok nem cserélnek hajtókarcsapágyat... leírom normálisan érvekkel képekkel,hogy talán hajtókarcsapágyat kellene cserélni amire szarnak az emberek oda sincs válasz mondjuk mit lehetne erre írni akkor is szar.... Ha kínai gumit írtam az úgy fos ahogy van bármilyen tapasztalatom van róla egy teljes nyári szezon után abszolút ugyan azon a véleményen vagyok... Múlthét pénteken cOxeR jött a Z4 el a márkás gumival én a szar kínaival ahol én bementem ott ő leesett konkrétan de ezek se számítanak mert szar :D ÉS még sok ilyen volt. Igazából ha te valamit kitalálsz,hogy szar fos vagy valami nem tetszik az számodra úgy van.... Hiába mond az ember ész érveket tapasztalatokat amik fullra ellentmondanak neked azokat abszolút figyelmen kívül hagyod és csak az-az igazság létezik amit te mondasz... Ismerjük egymást nincs bajom veled mindig jól elbeszélgettünk stb. csak ez,hogy ennyire csak a saját véleményed lehet igaz az zavar

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz Cool Face #44595 üzenetére

    1. Azért tudom,hogy a Vemo egy szar mert ezzel foglalkozok... :) ( Illetve a sok ilyen fos vemo era stb. és társai retek jeladókkal sokszor az autó be se indul annyira jók már újonnan is... ) 2. Már anno mikor beszéltünk telefon elmondtam,hogy gyárit kell belerakni és ez ingyen volt nem kértem pénzt mint mások. 3. Ha nem hallgatsz senkire csak magadra akkor mondhatok bármit én is neked.... Ehelyett mindenhol diagoltatod magadnak veszel alkatrészt magadnak cseréled és még fel is vagy háborodva,hogy szar. Sokan el vannak tévedve azzal,hogy azt hiszik autószerelők értenek az autókhoz közbe fingjuk sincs.... BMW márkaszervizt sem értem,hogy ott a konkrét adott hiba mit kell ezen meditálni ??? Úgy kellett volna kezdeniük,hogy kicserélik.... Amíg ilyen fos utángyártott szar van benne szerintem felesleges köröket futsz.... Egy a lényeg ilyen jeladókból nem szabad belerakni ezeket mert vagy alapból nem lesz jó vagy 2 nap múlva lesz szar és megint ott vagy,hogy ugyan az a hiba de nem tudod,hogy miért.

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

Új hozzászólás Aktív témák