Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Xmodule

    őstag

    Csak egy két érdekes kép a multkori szerelésböl. Gyertya csere volt akkor nem, de most észrevettem hogy 3 gyertya el volt repedve. Ezt mi okozhatta? Vagy inkabb ugy is kérdezhetném ez a repedés okozhatott e valamit? Mert nekem nem sok minden tunt fel a csere után sem. Másik meg a fékrendszer levegöztetö csavarok kicsit be voltak rohadva. Azt amelyiknek totál el van nyalva a feje (9es ha jól emlékszem), na arra rávertem egy 8-as fejet és ugy sikerult kilazitani. Csak egy tipp ha valaki ilyesmi helyzetbe kerul. Bent BMW-nel mikor vettem a kis csavarokat olyanokat mondtak ki kell furni az egeszet jó pár orás melo...aham gondoltam csak nem náluk fogom megcsináltatni arany órabérben...

    Ja amugy E46 320i Kombi 2004-es évjárat 200ezer km. Utolso fékolaj csere kb 3 éve?! Sajnos erre hajlamosak itt nem oda figyelni. Én meg lecseréltem mind a 3 E46on itthon. Pedig nem nagy kunszt. Föleg vettem egy speci szerszamot ami nyomas alatt tarja a fektartalyt igy egyedul is megtudtam csinalni nem kellet pumpalni a pedalt.

    Amugy ma meg már volvoztam, olaj, szürök cseréje :) Jó hogy amit anno vettem kulcsot E36-hoz pont passzolt a V70-es motorolajszurö házhoz. Ennél is ilyen müanyag 25nm-es.

    [ Szerkesztve ]

    Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.

Új hozzászólás Aktív témák