- Milyen videókártyát?
- Szankciókat kapott az USA-tól a DeepCool
- Projektor topic
- Samsung LCD és LED TV-k
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Autós kamerák
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Mini-ITX méretű RTX 4070 Kínából
- Már elstartolt az AMD nyári játékpromóciója
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Elden Ring - Shadow of the Erdtree teszt
gp Több, mint két évet kellett várni az Elden Ring első, és valószínűleg egyetlen kiegészítőjére. Megérte vajon a várakozást?
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Blue Mobile
Aktív témák
-
-juc-
aktív tag
Azért a kamu adatokra hadd meséljem el, hogy telefonos aktiváláskor az ügyintéző félreértette a lakcímemet, és nem tűnt fel, csak utólag, amikor beléptem az online rendszerbe. Felhívtam őket, hogy ilyenkor mi van, mert a rossz utcanévvel nem fog megtalálni a véglegesítő levél. Megoldás: töltsem ki a szerződést a helyes adataimmal (meg talán kellett egy adatváltoztató dokumentum is), küldjem el e-mailben, és kijavítják. Megcsináltam, befogadták, jött e-mail és sms is, hogy köszönik szépen, véglegesítették a szerződést.... épp csak a címem nem javították ki azóta se.
-
-juc-
aktív tag
-
-juc-
aktív tag
válasz
4Grider #3774 üzenetére
Szerintem minden adat, ami nekik kell, benne van a netről letöltött előfizetői szerződésben is. Miben más az, mint amit telefonon lediktálsz? Értem, hogy a lakcím egy "biztosíték", de egyrészt ha valaki akarja, ez is kijátszható, másrészt a posta sok helyen kicsit sem megbízható.
mexel: Az innen letölthető egyedi előfizetői szerződésre gondoltam.
[ Szerkesztve ]
-
-juc-
aktív tag
válasz
4Grider #3777 üzenetére
Valószínű elbeszélünk egymás mellett. A problémád értem, de én csak elmondtam, hogy mexel helyében mit csinálnék, mert nekem már egyszer sikerült a levelet megkerülni. Valószínű nem sok választási lehetősége van ezen és a személyes ügyfélszolgálaton kívül; és utóbbi nekem nem volt opció.
(Röviden annyi volt, hogy telefonos regisztrációkor az ügyintéző félrehallotta a címemet, ő nem olvasta vissza, én nem kértem, mert nem gondoltam, hogy süket, és emiatt ha minden héten újraküldték volna az aktiváló levelet, akkor sem kaptam volna meg azt. Megegyeztünk, hogy beküldöm a papírokat e-mailben. Azt hittem, a szerződés és az adatmódosítás beküldésével majd helyesbítik az adatokat, és a jó címre fognak postázni, de meglepetésemre másnap kb. 5 perc eltéréssel jött az SMS és az e-mail is, hogy véglegesítettek.) -
-juc-
aktív tag
Szerintem azért kéne egy feljelentés, mert azzal (ha mellékeled a kéréshez) nyomatékosítani tudnád azon igényedet, hogy nem úri hóbortból akarod letiltatni a számot. Ha az e-mailt az nmhh-hoz is elküldöd cc-zve, akkor meg talán nem sunnyoghatnak.
Vagy: tényleg kérj új SIM-et futárral, akkor a régi inaktiválódik. (Ekkor még mindig dönthetsz úgy, hogy hagyod lejárni a kártyát és elveszted a számot, viszont a használatáról te döntesz, nem egy tolvaj.)A számhordozás valóban ingyenes. A kapott SIM-kártyát kell általában kifizetni, ami a T-nél emlékeim szerint nem olcsó.
[ Szerkesztve ]
-
-juc-
aktív tag
-
-juc-
aktív tag
Tudom, hogy nincs, azért szerkesztettem a mondókámat. Viszont alapvetően jó így is, szerintem. Ha hiba van, úgyis be kell baktatni egy üzletbe/lidl-nél hivatalos adatváltozást kezdeményezni, és a telefonon bemondott vagy online/adatlapra beírt adatokat is (gondolom) valahogy ellenőrizniük kell.
Ez a vodás lenne a legügyfélbarátabb módszer, csak kommunikálhatták volna, hogy ezt tervezik.
Aktív témák
- Hozzászólás előtt olvasd el a Téma Összefoglalót a topik elején!
- Tilos a függetlenítés!