Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • foregister

    tag

    válasz Scytha #11449 üzenetére

    Nekem eMagnál "csomag kiküldve" állapotban van a BF napján már kifizetett termékem. Van egy csomagazonosítóm is, ami a Magyar Posta rendszerében két hete az alábbi szöveg jelenik meg: "Az alábbi azonosítóhoz nem található csomaginformáció:". Írtam a eMag ügyfélszolgálatnak, de megkaptam a robot szöveget, hogy

    Jó napot kívánok,
    A futárszolgálat fel fogja venni önnel a kapcsolatot a kiszállítás előtt.
    Kérjük szives türelmét.

    (igen, helyesírási hibával)

    Azóta próbáltam még egyszer írni, de válaszra sem méltattak. Telefonálni nem fogok, mert nem hiszem, hogy többet tudnának mondani.

    Ha nem lenne Posta csomagszámom amire hivatkoznak, hogy kiküldték a csomagot, még csak-csak megérteném, de így nem tudom kinél érdeklődjek.

    Az igen az nem nem

Új hozzászólás Aktív témák