- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Gaming notebook topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Apple notebookok
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen RAM-ot vegyek?
- A TCL minden korábbinál nagyobb LCD tévéket akar gyártani
- Megjött a Philips 21:9 képarányú, 175 Hz-es QD-OLED monitora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Honor 200 Pro - mobilportré
ma AI portrémóddal támad a Honor, csúcskategóriába kúszott árazással.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Már tudjuk, hogy mikor érkezik a NieR: Automata második szezonja
gp Alig néhány hetet kell már csak várnunk és folytatódik az anime széria.
-
PROHARDVER!
2021 Résztvevők: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
foregister
tag
válasz Scytha #11449 üzenetére
Nekem eMagnál "csomag kiküldve" állapotban van a BF napján már kifizetett termékem. Van egy csomagazonosítóm is, ami a Magyar Posta rendszerében két hete az alábbi szöveg jelenik meg: "Az alábbi azonosítóhoz nem található csomaginformáció:". Írtam a eMag ügyfélszolgálatnak, de megkaptam a robot szöveget, hogy
Jó napot kívánok,
A futárszolgálat fel fogja venni önnel a kapcsolatot a kiszállítás előtt.
Kérjük szives türelmét.
(igen, helyesírási hibával)Azóta próbáltam még egyszer írni, de válaszra sem méltattak. Telefonálni nem fogok, mert nem hiszem, hogy többet tudnának mondani.
Ha nem lenne Posta csomagszámom amire hivatkoznak, hogy kiküldték a csomagot, még csak-csak megérteném, de így nem tudom kinél érdeklődjek.
Az igen az nem nem
Új hozzászólás Aktív témák
- HP 2UK37AA USB-C / Thunderbolt dokkoló bontatlan gyári dobozban
- PS5 + AOC MONITOR
- MSI RX 580 ARMOR OC (8GB GDDR5 256bit) -- tesztelt :: BESZÁMÍTÁS! AKCIÓ!
- Samsung Galaxy S21 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Magyar Bill! Lenovo ThinkPad T440 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!