Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lajthabalazs

    senior tag

    válasz rocket #10002 üzenetére

    Kint volt az árutérben?! Egy webshopnál? Lehet hogy nem ugyanarról beszélünk. Aquanak, emagnak, eboltnak, iponnak, edigitalnak nincs árutere. Van, amelyiknek vannak kiállítótermei, de nem fogsz a boltban, polcról vásárolni. Lehet hogy a visszavitt terméket dobozában kirakják a kiállítóterembe, hogy ilyen is van, de nem azt fogják eladni, ha rendelsz egyet. Pont ez a különbség köztük és a MédiaMarkt és társai közt, hogy nem adnak el neked terméket a polcról (legfeljebb memóriakártyát meg pendrive-ot, de azt értelemszerűen nem újracsomagolva). Ezért nincs csomagolássérült termékük, meg kiállítódarab, meg utolsó darab.

    Egy ilyen boltnak sokkal nagyobb veszteség az arcvesztés, mert ezekből a boltokból tizenkettő egy tucat, ha az egyikben elveszted a bizalmad, onnantól a másikban fogsz vásárolni, ugyanaz a kínálat, mert ugyanazoknak a nagykereknek a kínálatát proxizzák, és nagyjából ugyanaz az ár, mert ugyanarra az árra tesznek rá hasonló árrést.

    A másik meg a folyamat. Ha megnézed az emag black friday videóját, van egy jól bevált folyamat, ami biztosítja a gyors szállítást, a pontos szállítást. Ha elkezdenek egyesével visszateszegetni a polcokra használt termékeket, borul az egész. Nézd meg az emag black friday videóját, vagy egy amazon promó videót. Nincs helye a folyamatban a visszavitt áruknak.

    Harmadik meg az újracsomagolás tortúrája. Black Friday-en edigitaltól vettem egy TF103-ast refurbished. Asus szervízdobozban érkezett, benne ASUS töltő, ASUS kábel, a pufizacsiban ASUS antisztatikus zacskó. Ha bármelyik hiányzik, hogy a csudában pótolja az edigitalos újracsomagoló manó? Szól a márkaképviseletnek, hogy mismásolni szeretne, és küldjenek már neki ASUS original csomagolóanyagot és kellékeket? Vagy kockáztat és kiadja töltő nélkül, hátha nem veszi észre a vevő? Ugyan már...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák