- Gaming notebook topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- 8 kHz-es, jobbkezes PnP egér közeledik a Cherry Xtrfy logójával
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 30 TB-ot meghaladó HDD-ket demonstrál a Toshiba
- Amazon Fire TV stick/box
- Hogy is néznek ki a gépeink?
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Távozott az OpenAI társalapítója
it Ilya Sutskever nem csak az OpenAI társalapítója, a vezető tudósa is volt – most távozik a ChatGPT fejlesztőjétől.
-
30 TB-ot meghaladó HDD-ket demonstrál a Toshiba
ph Az egyik HAMR, a másik MAMR technológiával éri el a komoly tárkapacitást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Murder3
addikt
egyébként az egységek és spellek összehasonlításába ne csak a értékeket és leírást vegyétek figyelembe.
a modellekből és támadási típusokból adódóan rengeteg dolog teljesen unfair előnyöket és hátrányokat biztosít az egységeknek, ami azért az mert meg sicns említve.kezdjük az egységek sebbeségénél, ugye 2 dolog ismert a swift és a nonswift, de ez se egyszerű mert pl az l egyégek gyorsabbak a nem l egységektől, némelyik egység gyorsabb a másiknál és nonswift mind2.
ugye a malee egységkenk nem h a pontos sebzés sicns megemlítve, de még nem is egyen lő dps-ek van mint a rangedekenk ami megint nem túl fair.
itt kéne a fegyver típust is feltüntnei, mert pl a dreadcharger több támadása is random ami megint hiába s counter pont az s egységek ellen egy nagy hátrány ez.de ha a koc-ról is beszélünk az ilyen típusú egységek nem elég h borzalmasan lassú de nem egyneletes támadási sebességgel rendelkeznek.
míg pl a deep one féle bogarak amik nem fegyverrel támadnak gyors és egyenletes sebességel támadnak ami látható repekbe is kijön h mennyire előnyős néha.elég common dolog h az s egységeknél azt figyelembe se veszik h pl a nature épp azért olyan erős s egységekkel mert pl a ghostpsears vagy spearmen mert erősek amellet h ott a surge ami ugye nem feltétlen éri meg mindig, bár mivel visszahozza az elesett egységeket egy s csapatba mindjárt máshogy néz ki.
nagyon sok rapbe ez látszik h mennyire előnyös, a singel shooterek amik sugarat lőnek ezért nagy hátrányt szenvednek az s egységekkel, ezért is van pl h a shadow mage menyire failolhat s egységeken.spell összehasoníltásba pl a corspse exploison VS lava field hasonló, de míg a ce nem sebez az összes permanensre addig a lava a rangjén belül mindenre egyenletesen osztotta ki a sebzést és knockolt minden egységet.
ezt megint nem igen vették figyelembe sokan a nerfnél lévő wathclsitbe pedig nagyobb jelentősége van bármelyik másik ilyen robbantó spellel szembe..ez a szégyen h ezeket hivatalsoan sehol nem tüntették fel, pedig ez többet ér a core stattnál, mert pl hiába a koc 100 támadó ereje gyakorlatilag l egységeken kívül másra alkalmatlan a fegyvere és sebessége miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Motoros topic
- Mobil flották
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Marvel Snap
- Külpolitika
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Jövő év őszén jön a Mortal Kombat mozifilm folytatása
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen