- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyuri27
félisten
Akkor is az épület 120 power. Ez sok.
De mondjuk nem sok. Akkor is egy 120 poweres épület éőitése már időben is sok.
Maga az egység 80 powerért nem lenne tré. Így viszont pvp-re felejtő.
Arról nem beszélek, hogy ott a fiend 110 power + rev és még mindig nem 200.
Továbbá a revelt skyfire vagy wind problémája nincs megoldva továbbra se. Hiszen ezeket leszedni szinte lehetetlen pure naturéval.Amd - Radeon - Ryzen
-
Murder3
addikt
watchlistek
* Disinchant
* Shrine of Memory
* Lifestream
* Stormsinger
* Girlpowera SOM-on meg a gril Poweren kívül a többi megint értelmetlen és lenne más lap amit watchlistelhetnének...
[ Szerkesztve ]
-
OnSeT
őstag
válasz Murder3 #11705 üzenetére
nah végre watchlistre került a som.
a nerf után legalább lesz értelme a 2v2nek.dishez nem kell hozzányúlni mindkét affja balanszos.
max annyi változást hogy pure lap legyen.a maradék 3 lapnak meg egy-egy nagyobb buff kell.
girlpower jelenleg nevetséges, 80 power és csak egy unitra (elég sok egységre rá se lehet dobni) hat. ( ráadásul az unit lehívása olcsóbb mint a spell)thunderstormmal mi a helyzet?
még mindig csak tervezik a változást? -
BladeHero
tag
Szeretnék össze állítani egy fire fire fire pvp decket valakitud benne segíteni hogy mlyen lapokat tegyek bele?előre is kösz
RPCJ
-
Gyuri27
félisten
válasz Murder3 #11707 üzenetére
Remélhetőleg az összes void manipulátor lapot ami shadowba van szintén nerfelik.
Fail? Pl a stambede. Instant megesz 2 wellt és egy orbot. Na az a fail.
Meg a nox képessége pl, hogy 25 powerért dögrelő bármilyen m unitot.
De nézzük a giant slayert. Charge, rage, no knock 80 powerért. Szóval akad még itt imba lap.Onset: a zöld nem korrekt. Főleg juggeren a stampede miatt.
Amd - Radeon - Ryzen
-
Murder3
addikt
válasz Gyuri27 #11711 üzenetére
fail mert a naturének pont nem power manipulátr lap kell hanem element.
de power generátornak meg túl erős effectje van.de amúgy marhára nem arról van szó h a nox milyen meg a stampade...etc.
állandóan más egységekkel jössz, nem értem miért mert nem sok közük van egymáshoz.
ennyi erővel ott a legjobb íjász ami szarrá rapelhet bármekkora sereget, instant heal ami azzal h létszámot is gyógyít nagyon nagy előnybe kerül de...de még lehetne folytatni ami ott a naturéba és mennyire nem fair egy másik színre nézve....a Somnak heal képesség kell global effectel az illik a naturéhoz nem a power manipulálás, főleg h messze a nature a legerősebb egységeket nézve.
a jugger stampja az igaz h nagyon nem fair és az nem szabadna h több épületet is letaroljon.
a giant slayeren a charge ami a probléma azzal tényleg kicsit erős.de itt nem erről van szó, hanem h a som alapjaiba rosszul van kivitelezve nem a megfelelő effectel ellátva.
-
OnSeT
őstag
válasz Gyuri27 #11711 üzenetére
már számtalanszor írtam somal 1v1ben nincs gond , de 2v2ben nagyon imba,
nemhiába áll fel a legtöbb csapat úgy a toplista elején hogy az egyik fél pure nature.összvissz annyi módosítás kéne rá hogy ne hasson a társra.
stempede van mo-n, bloodhornon is, drágábbak ugyan mint jugger, de több support is van hozzájuk.
egy juggeres stempede meg 400-500 power minimum, ennyi powerből meg minden szín tud bázist ütni. ( soulshatteres, sandstormos megoldások pl.)
mert az korrekt hogy sorozatba megy a cc a juggerre?
kéne még pár cc eltávolító lap firebe ( természetesen területre hatással és cc árban)
akkor nem hiányozna a green dis immunitása.dist ha nagyon módosítani akarják tegyék pure lappá, banditban már van helyette új lap többiben meg van cc,
slayer meg amint cc-t kap oda a rage.
-
Gyuri27
félisten
válasz Murder3 #11712 üzenetére
Elmondom, hogy a miért kapta a nature a somot.
Mert az egységek marha drágák. Ráadásul ami 70 power azzal nem lehet sz.patni az ellent. Lásd amig csinálsz egy támadást az nálunk x power. Amig a shadowos olcsóért szivat és utánna pikk-pakk ott a Harvi 300 powerért. A fire dobálja a speleket amik ártanak, vissza kapja a 100%-t ény nyomja a voidot. Lásd wildfire. Spameled és ömlik vissza a void. Mig nálunk ugye nincs mit spammelni. Max a surgét de az egy 70 poweres s unitra luxus.
De megyek tovább. Mert álltásod szerint a nature bitang jó. Mégis shadow és fire t1-l találkozni többségében (meg t2-l). Érdekes. Na szóval mert erre nem reagált senki.
A lila envenom és spirit kiadása óta bugos. Ami talán nem is lenne érdekes akkor ha nem annyi skyfirével találkozna az ember. Így viszont pure t2-n nincs mivel beütni.
Nyilván a noxnak nincs köze a somhoz. Annyi csak, hogy ezekszerint mindkettő op.
Azt mondod a void manipulálás nem illik a naturéba. Akkor a vigil miért gyógyitja magát, vagy a nomad. Illetve shadowba miért illik a control? Mert a nightguard ugyanazt csinálja mint a swamp. Oda ez miért kell? Miért van az, hogy minden frakciónak van 50-60 powerért t1-n használható tornya. Naturénál nincs. Mert a primal minden csak nem jó.
Meg azt semm értem ha a nature a control. Akkor egébb frakciók miért kaptak spell és egyéb blokkoló lapokat? Mert mi cserébe nem kaptunk dd speleket.Onset: soulhunter? LOL Nevetséges. Dis, rev és még egyébb shadow buffok. Leverhetetlen.
A grigori, satanael fogható. A soul nem a buffok miatt.[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
Igen. Mo. Maga 350 power. Nem 220. Nem mindegy. Blood t4. Megint nem releváns.
Nincs lánc cc. Régóta. Ha dobálom rá a roots, oink, creepert csökken a hatásuk!
Ellentétben a firével pl aki 50x lehihat rám bármilyen dd spelt és annak nem csökken az ereje.
Miárt kéne cc eltávolitó lap?
Nekünk sincs dd ellen védelem. Se unitra, se épületre. Sőt frost ellen sincs pajzs ellen semmi.
Azért az érdekes, hogy a skyfirés témára nem irsz semmit.Amúgy a somot észnélkül fogják nerfelni. Akkor viszont a nature t2 1v1-ben meg is halt.
[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
Murder3
addikt
válasz Gyuri27 #11717 üzenetére
erre meg akkor ha a sogot megölték öljék meg a somot is.
meg amúgy érdekes mert a som nagyobb power előnyt biztosít mint az rb, annak még angy hátránya is van ennek nicns...valahogy ha az ellen sírtál ez ellen mért is nem?frsot is mi?
amilyen lapokat kap t1-re azért nem fair.
ott a frost mage nem elég h s egységet nem lehet ellenük használni de már van tömeg buff szaros 40 powerért, van védelmük is ami nem baj.
csak sok akkor a home soil vegyék ki más tierre és hagyják ott 40 powrért a védő lapot annak több értelme lenne.diesenchant meg 1-2 lapra éri meg csak ott a probléma.
gondolom gladiatrixokat nem diselnek ha leoinkozta az ellen. -
Murder3
addikt
válasz Gyuri27 #11716 üzenetére
a swap az nem controll.
az affinitásos baromságok meg csak lustaság miatt lettek meg de azok nem azt jelentik h teljes mértékű elemet effektet adnak egyik másik színek hanem csak irányzék fél értékűt.persze h jobb lenen affok nélkül szerintem baromság és felesleges.
az h ki mivel van az nem azt jelenti h melyik jobb hanem melyikkel könynebb.az h vki pure shadowlla tolja az azért tolja vele mert a harverster+mage+aoc lapokkal könnyebb mint mondjuk mással pl.
vagy a nature t1 nehéz ezért nicns kedve azzal elkezdeni játszani hanem inkább a könnyebb módot választják.
de nicsn ezzel baj ez mindenbe így van csak így sírnak a játékosok mert szerintük az láma mert nem akar sokáig szívni mire rendesen belejön....
ezért lenne jó ha minden lap ellen lenne minden színbe 1 counter ami jó ellene -
OnSeT
őstag
válasz Gyuri27 #11716 üzenetére
Onset: soulhunter? LOL Nevetséges. Dis, rev és még egyébb shadow buffok. Leverhetetlen.
A grigori, satanael fogható. A soul nem a buffok miatt.van rengeteg cc-d a buff ellen. igen, jó ellene, csak amíg cc-z ve van nem kell támadni akkor nem old fel és lejár a buff.
pure fireben az egyetlen lap buff ellen a dis, aminek a nerfjét nagyban támogatod.
szal ha te nem tudod fogni, akkor más se tudja, értem.a soul nem a buffok miatt nem fogható, hanem a cc és heal miatt mikor behozzák a nature orbot is mellé. az üres orbot kéne beszínezni és nincs probléma.
érdekes hogy a soulshatteres, sandstormos megoldásokra nem írsz semmit.
stranglehold 60 powerért nem elég jó nature t1 torony?
wildfire meg nem hiába pure. egy kis mikróval simán ki lehet kerülni, mivel nincs rootsom hogy rögzített egységekre küldjem. lavat meg most nerfelték.szal a dd spam már nem érv.
[ Szerkesztve ]
-
Gyuri27
félisten
Régen is mondtam most is (az a spell soalshatter, storm) ami többet sebez mint annak a valaminek a lehivása az op. Lásd lava. De az ugye kapott egy nerfet. Szóval de. Azok is túl erősek.A soulhunterhez nem kell zöld orb (se kék). Lila-lila-piros. Már jó.
A hold? Hát a phase-hez képes vagy akár a makeshifthez képest semmi.
A wild nem azért tré mert nem lehet kikerülni. Henm mert nyomja a voidot. Másrészt a campet nem tudom arébb vinni. Még mielőtt az a vád érne, hogy ezt én találom ki. Hát nem. Tessék beszélni mikloskával vagy a videókat megnézni ahol wildet használ.Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
válasz Murder3 #11720 üzenetére
Na most mondtad ki a frankót. Nature t1 nehezebb és drágább mint bármi más.
Kijött a tree is. Nevetséges. Meglátom hogy lehivja megyek instant t2-re. Aztán hivhat belőle 5-t is. Bukta a partit. Még akkor is ha fiam pure frost deckjével játszom.Vagy ittvan ez a sunken. Hát valami nevetséges. Pvp-ben 120 powerért épület? Az a baj, hogy közben az ellen nem fülest olvasgat. Másrészt s unit. Megint?
Fire, shadow és frost is rommá knockolja. Annak az épületnek nem lett volna szabad 50 powernál többe kerülni. Kiváncsi vagyok ki az a hülye aki bfp-t ad érte.Ez a minden ellen minden counter nem müködik. Lásd sunderer. Kiadták rá az amazont. Ami faja dolog, de a swift helyét veszi el. Ami m counter és kell t1-re. Magyarul kevesen használnak amazont.
A frostól ne sajnáld a home soilt. Se t1-n, se t2-n nincs swift unit. Sok mapon ez pedig nem kicsi hátrány.
[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
OnSeT
őstag
válasz Gyuri27 #11717 üzenetére
na akkor vegyük sorban.
mo 130 powerrel drágább mint jugger, de ált. pure naturesok használják így a somnak köszönhetően ez az eltérés elenyésző. cserébe van cc és heal support.
nincs lánc cc? dehogy nincs. lehet hogy csökkent a hatásuk de t3on így is elég időt biztosítanak. emlékezz csak arra a meccsedre mikor a dis nélküli juggert szedted le.
ha nem működne a lánc cc akkor a shadow affos dis is elég lenne jugger mellé (hisz az negyed áron van), de mivel mindenki nature affossal tolja ez bizonyítja hogy működik a cc sorozat. (egyébként t2-n harvit is be lehet ütni stoneikn lánc cc-vel mielőtt akár egy kutat is kiütne.)
de vissza dis + jugerre. vázolom a szituációt ami most megy a shadow affos dissel
jugger - cc 50ért - dis 80ért - fathom lord ability 20 ért - jugger halott.tehát elhiszem hogy ez jó móka lenne, pure fire t3 esetén automatice win a nature félnek.
hova csökkenjen még a dd ereje, mikor már nerffel felezték a sebzést lavanal?
és egy 120 poweres lapról beszélünk nem egy 50 poweres cc-ről.épület védelmem szted nekem van? az a frost sajátja
pajzs ellen semmi? na neee akkor a cc mi? a leghatékonyabb counter.azt én mondhatom hogy nincs semmim pajzs ellen. area ice shield, egy seregre dob pajzsot, melyeknek a sebzés elnyelése nagyobb mint az egységeim alap hp-ja.
660 at ad pajzsba, drakenek meg 450 a hpja. nevetséges.skyfirés témára mit írjak még? már átbeszéltük korábban.
wind átvétele egyértelműen parasitevel.
drake ha pajzs van rajta vagy ravenge szintén. egyébként meg elintézi a spirit.és igen még mindig megéri átvenni mivel nem áll benne powered. és egy ravengelt drake és a parasite + átvétel is 150-150 power.
de egy kérdés a végére. ha nerfelik dist ( már mennek kint a javaslatok hogy távolítsák el az immunitást róla) akkor szted mi értelme lesz t3nak is fire orbot választani?
sztem egy ilyen lépéssel megölik a pure fire felállást.
de várom az érved. -
OnSeT
őstag
válasz Gyuri27 #11723 üzenetére
mentem márt hunter ellen párszor. ha nincs nature support üthető.
a problémát az jelenti hogy spamameli rá a surget ( healt miért is lehet spammelni? jah persze valszeg azért mint a dd-t ) majd cc-t nyom a slayerjeimre és alájuk rak egy akna mezőt.
és itt jön be a dis hátránya hogy nem hat területre. és ezért kéne több spell cc ellen.
mert nekem van egyszem dis amit használhatok 1! unitra 20 mp-ként szemben nature orb esetén van min 3 cc amit leeht egymás után hívni
az meg engem nem vigasztal hogy a 2 cc hatása 2 mpel hamarabb véget ér mint korábban ha arra behalnak az egységeim.láttam videóit, és nem a bázist támadta vele.
az látható benne amiről beszéltem, unittal minden probléma nélkül kikerülhető.
egyébként drága. dancer hatékonyabb ha már bázisrombolás a cél..[ Szerkesztve ]
-
Gyuri27
félisten
Swampot szét knockolja a drake támadása. Egy szint után meg olyan hülyét nem látsz aki csak azzal jön. Szóval a swamp az esetek többségében nem müködik.
A sirit nem intézi el a drake + ravege kombót. Még akkor se ha 2 spiritet hivok. Én bukom min az egyik spiritet. Az ellen meg a ravege árat. Ami spel és 100%-a megtérül.
Nem kértem a lava sebzésének további csökkenését. Csak megjegyeztem, hogy akármennyit hivsz belőle a hatása nem csökken.
Egyébként a cc maga nem sebez. Szóval az powerköltséget így nem lehet összevetni.Nem sajnálom a zöld dis-t senkitől, a juggert se. A stampede viszont 100 powerért túl erős. Nem áll arányban azzal, mire egy campet felhuzól. Mint amennyiért az lerombolod.
Harvi ellen egyedül a spirit roots hatásos. Ha van hozzá távolság. Kis mapon min egy well megy a levesbe.
Nem a pure firét ölik meg. Hanem az instant camp rombolást.
Mondok mást. Mi értelme, hogy t3-n megint naturét hivjak? Vagy t3-n megint frostot?
Semmi. Elözönél ott az aby. Ami jó lap, de lássuk be t3-n is arról szól a dolog, hogy ki tud olcsóbban pusztitani. Vagy ott az avatar. Simán üthető.
Szóval azt kell látni, hogy full pure pvp paklival most fire és shadow deckel érdemes menni.
Néha egy-egy játékost elkapok akik full naturéba tolják az 1v1-t. Dehát jómagam is sokszor shadowot használok t3-ra. Full frostos-t meg 1000 évente egyet látok.Amd - Radeon - Ryzen
-
Gyuri27
félisten
Nem kell nature support. Dis kell oda is és naturéval nem fogod. Ennyi.
Nem két secel rövidebb. Ezt te is tudod. A harmadik cc-nek nincs értelme. De mint mondtam a cc nem sebez magában.
A wildnek nem a bázis rombolás a célja. Hanem, hogy magasan tarsa a void visszaáramlás sebességét. Meg mondjuk egy dancert hatásosan lehet fedezni vele. Mire az ember kikerülgeti ugrott a well.
Egyedül a do specje hatásos ilyenkor. Ha van do.Amd - Radeon - Ryzen
-
OnSeT
őstag
válasz Gyuri27 #11727 üzenetére
swampba az a vicces hogy ha a 6os csoportból egyszem életben marad minimális hpval ugyanúgy átveszi az egységet.
és ugye azt is érdemes beleszámolni hogy a drake átvétel 1:1 power aránnyal megoldható. viszont az átvett drake leszedése a firesnek + power.
Nem sajnálom a zöld dis-t senkitől, a juggert se. A stampede viszont 100 powerért túl erős. Nem áll arányban azzal, mire egy campet felhuzól. Mint amennyiért az lerombolod.
ha a stampede a probléma akkor miért dist akarod nerfeltetni?
egyébként stampedehez kell még egy 220as egység + support is.grigori desintegrálás 100 powerért kb ugyan ez a kategória.
a 3. fire orb csak a jugger miatt lényeges, ha slyerrrel vagy reaverrel akarok támadni jobban járok ha t3 nature, akkor van cc + heal is a dd mellé.
-
OnSeT
őstag
-
Murder3
addikt
válasz Gyuri27 #11724 üzenetére
"Vagy ittvan ez a sunken. Hát valami nevetséges. Pvp-ben 120 powerért épület? Az a baj, hogy közben az ellen nem fülest olvasgat. Másrészt s unit. Megint?
Fire, shadow és frost is rommá knockolja. Annak az épületnek nem lett volna szabad 50 powernál többe kerülni. Kiváncsi vagyok ki az a hülye aki bfp-t ad érte."Rommá max a frost knockol a fire is elvileg de az nem üthetetlen mint a frost.shadow meg nem igen knockol t1-en a nox az lófax főleg h aktív képességet amit 6mp-ig tölt-el lehet csak...
Másrészt meg ott van a eliminator esete az legalább ennyire felesleges és használhatatlanul gyenge pure shadowra mint a shunken még jobb is ha ezt nézzük.
de a decomposert is lehet használni pedig korai t1-be azt is csak arrébb kell kerülni vagy leütöd mert bele kell pazarolni 50 powert csak 50-et mégis bukhatsz rajta."A frostól ne sajnáld a home soilt. Se t1-n, se t2-n nincs swift unit. Sok mapon ez pedig nem kicsi hátrány."
minek swift mire odaér addigra már lesz egy fellált sereged, nem feltétlen előny egy 100 poweres well, meg a frost amilyen lapokkal van t1-en hát....mindne s egységet szimpal 60 powerért 0 mikróval counterellő mage,pajzs,1000
-os tank,........amúgy meg csak halkan mondom h a lassú nature kezdés többet ér mint swift vagy amazon.
ww,shaman,spear mire beérsz már van egy felépített sereged ezt meg gyakorlatilag lehetetlen beütni, a heal miatt.
hurricanal meg rootsal azt csinálsz amit akarsz.
ha az ellenfelednek még wellje is van akkor már lényegébe vége is... -
Gyuri27
félisten
Igen a grigori specje se korrekt. Meg a vigil se.
Most, hogy wild vagy mine mindegy. A lényeg, hogy nyomja a voidot ami így gyorsabban áramlik. Egyébként a spec tulajdonságoknak mindnek powerbe kellene kerülni. Dancernél is. Long rangét akarsz. Fizess érte. A wr long range is powerbe kerül, a do specje is és még sorolhatnánk.Swampal meg átvenni a drakét meg csak leirva könnyű. De te firés vagy. Hányszor tudták átvenni tőled?
Nálunk is a 3 nature orb csak az aby miatt érdekes.
Murder: a shadow mage is szét knockolja ezeket az s bogarakat. Pont 4-t tudsz lehivni belőle. Meg ott nightguard amivel átveszed. Költöttél 150 powert. Én meg 200-t a semmire.
[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
OnSeT
őstag
válasz Gyuri27 #11734 üzenetére
cc, heal ugyanúgy nyomja a voidot.
és akkor lenne 100 power egy-egy dancerrel való támadás ?
a probléma csak az hogy dancernek van kemény 500 hp-ja ami igen karcsú.
légit nem lő, egységre bónusz nincs.fire stalker képessége egyébként ugyanúgy ingyen van. kisebb siege viszont L bónusz.
wr nek van m bónusza, légit is lő és közel 1000 hpja van, szal ott nem gond a fizetős képesség.
de akkor legyen már a mauler ranged bénítása is fizetős, meg a som aktiválás is, ill. tehetnénk a motk-ra is időlimitet + powerkostot (mer milyen már hogy felhúzás után folyamatosan blokkolja a spelleket) , dryad ingyen cc-jére + a 25% sebződés mérséklésére szintén ki lehetne írni powerköltséget.
és még sorolhatnám
shieldelt draket vettek át tőlem.
-
mikloska007
csendes tag
sziasztok
Tudjátok elég régóta olvasom a forumot és nézem mi a helyzet ,de folyton meglep hogy mint a mókus kerék mindig vissza tértek szinte ugyan oda (persze ez nem baj ),de én úgy vagyok ezzel hogy ha valami nem olyan jó akkor váltok és kipróbálom a többi szint hátha jobb leszek vele.
Én egyet értek Onsettel mert minden szinnek megvan a saját képessége csak az egyiknek ilyen- a másiknak meg olyan.Persze nekem is van olyan ami ellen tiltakozok de elfogadom mert az én deckemben is van olyan ami a másik szinben nincs. -
OnSeT
őstag
válasz Gyuri27 #11738 üzenetére
valóban , mint ahogy a többi színben is van rengeteg képesség ami nem fizetős.
azért hoztam fel kizárólag natures példákat, mivel te csak firest írtál.mi kell még a dancerhez? semmi. nem is írtam hogy kéne.
a felhozott példákkal csak arra kívántam rávilágítani hogy értelmetlen/logikátlan fizetőssé tenni a "képességét"tudod hogy történik a parasites átvétel?
orb mellet lehív + insatant átvesz vagy cc + átvétel.
és ilyenkor vagy végignézem ahogy átveszi vagy leölöm az unitom, majd utána olcsó unittal támadok amit nem éri meg neki átvenni.pl glad+ erupt parasite ellen ( hátrányok: erupt szétknockolja őket, glad meg egyesével szedi le.)
b verzió nem foglalkozok parasitevel és támadok enforcer+ dancer párossal.(#11736) mikloska007 legalább pörög a topic
-
Murder3
addikt
válasz Gyuri27 #11742 üzenetére
komolyan itt nem arról van szó h a naturénak mije nincs.....
arról van szó h tök uygan az a képesség ami a driádnak passzív képesség,minden egységre hat és t1-en lehozható olcsón,,, míg az eliminator aktíív képesség(tehát nem használható summon sickness alatt),külön 50power csak 2 típusú egységre hat amiből nem sok hasznos van és mindez t2-n.
de ilyen h ennek ez annak az nincs dolgot én is tudnék milliót mondani. Nem értem mért midnig ezzel jössz, mivel ezeknek közük nincs egymáshoz és eggyes frakciókank különböző képességeik stílusuk van?
-
OnSeT
őstag
válasz Murder3 #11744 üzenetére
a fire 2 amii lapja is ugyan ez.
girl power t1en 80 powerért csak egy típusú egységre hat
t2n warlock 65-ért, ami 2-3 egységet tud támogatni, de másra nem jó.mind2 kb 25%al csökkenti az érintet egységek sebződését.
jöhetne már vmi fire stílusú lap is.
egyébként csak én gondolom úgy hogy az amiival csökkenni fog a színek egyedisége?
mert pl ezek a sebződés csökkentő képességek sztem a frost/nature vonalba illenek inkább.[ Szerkesztve ]
-
Murder3
addikt
girl power még t10-en mindne szín mellet is feleslegesen hülyeség,értelemtlen ahogy van ki kéne venni az egész játékból.
warlock azért más mert az mindenre mehet, az más kérdés h megéri vagy sem mert pl a disencahnt se éri meg csak 1-2 egységre...
de a shadow se kapott semmi értelmeset eddig....
a sebzés csökkentés nem ilyen egyszerű, önmagába spellkén aura spellként a tiszta frostba illene, a wintertide épp ezért illik inkább oda mint a home soil t1-re +a home soil olcsóbb is ami hülyeség.
azt kéne a home menne t2-re 60 powerre
míg a wintertide meg lenne 40 power t1-en.konkrétan ezek a sebzés csökkentések 1 egységre vagy bizonyos egységre nem nem illenek a többihez csak elég hülyén vannak megoldva.
mert pl a firebe meg a shadowba is mehet ilyen meg a naturéba is.
csak nem így.
firébe inkább a sebzés növelést kéne erőltetni, míg a shadowba mint 2 csak valamihez kötve, pl corpse gatherhez vagy csak undeadokra,démonokra az eliminator nem lenne rossz csak gyenge a képessége.nathoz meg eggyértelműen a heal ami illik, már ha ilyen valamilyen tulajdonságot növelő cuccost akarunk képességnek adni.
-
phanzetomox
őstag
Ha benne vagytok néha nyomhatnánk megint ph-s 2v2-t. Komolyabban már nincs kedvem ezzel a game-l foglalkozni, viszont egy-egy ilyen hétvégi összeruccanásban újra bennelennék .