Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz vandor01 #8642 üzenetére

    Nem magyarázom bővebben, de ha egy webshopban nem a szerződési feltételek szerint jár el az eladó vagy vevő, akkor azt én tisztességtelen eljárásnak tartom.
    Sajnos a vevők is megszeghetik a szabályokat, nem csak az eladók.
    Pl. kifizeti a webshop a visszaszállítási költséget, mégis igényli a PayPal-tól.
    Azt hazudja a nem nyomkövetett csomagra, hogy nem kapta meg és eleve nem regisztrált küldéssel kéri.
    Túllépi a szerződési feltételekben meghatározott reklamációs időt és a PayPal-on keresztül követel vissza pénzt. Mivel nem akarja a webshop a "kamu" probléma miatt növelni a jutalékát, csökkenteni a minősítési rátáját ezért inkább enged a kényszerítésnek és kifizeti a kért összeget.
    Persze ha emiatt veszteségem lesz kénytelen vagyok beépíteni valamely mértékben a költségekbe vagy egy idő után hagyom a fenébe a kereskedelmet a szemét vevők miatt. Vagy eleve kizárom a sok problémás vevők országát a megcélzott piaci partnerek közül.

Új hozzászólás Aktív témák