Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pancsermeste

    őstag

    Sziasztok!
    Rendeltem egy szappanadagolót, ezzel kapcsolatban több problémám is van.
    1.) Kivételesen mobil appból adtam le a rendelést (mindig asztali gépről szoktam)
    A mobilon látszik a rendelés, az asztalin nem. Ez mitől lehet? (A számítógépről megrendelt eddigi cuccaim látszanak mobil appban is.)
    2.) A termék nem működik. Mobilról hogy tudom ezt jelezni? Resending & Refund & Repair menüpontot nem találok. Help centernek (elvileg) küldtem egy emailt YT linkkel. Ez elegendő, vagy hogyan jelezzem a problémát? Hogyan tudom megnézni az elküldött levelet? - ezt sem találom..
    3.) Mik a kilátásaim? Vissza kell küldenem a terméket? Mire számíthatok ezzel kapcsolatban?

    -= Pancsermeste® =-

Új hozzászólás Aktív témák