Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz Dikri #16149 üzenetére

    Az okostojás órákra 180 nap garanciájuk van. Ez a kézhezvételtől számolandó.
    Két lehetőség van jelezni.
    1.
    A vásárlásnál az Order Details-ra kattintasz. Ammegjenő oldlon felükl az időrend, az oldlon lefelé haladva a jobb szélen lesz ez:

    kattints az After-Sale Details linkre Ezután értelemszerűen válassz, jelölj, írj a videónak jó youtube, vimeo vagy valami értelmes feltöltési hely.

    2.
    Ezen az oldalon leírva hogy mi kell. De a megadott linken nincs ilyen vásárlási utáni ok, ezért a chat-en kell egyezekedni és ott megmondják hogy melyik pontot válaszd az After-Sales-ből vagy hogy mit csinálj.
    Kell nekik kép, videó bizonyíték, a vásárlás száma

    How to request warranty (return, repair, and refund) and notes
    If your item has an issue, please contact us
    Please carefully follow our warranty process to minimize any delays:
    1. Describe the problem with your item in detail: What happened? When? How? Please also state your full order number and product code (SKU number).
    2. Tell us what steps you have already taken to resolve the issue.
    3. Provide the item code indicated on the outer packaging.
    4. Send a clear photo or video showing the defect(s); these should be taken under good lighting.

    NOTE:
    You need to provide a clear photo or video showing the product problem/order / SKU number.
    Photos/videos should ideally be clear and focused, taken under good lighting conditions, and from a close to medium distance. This allows us to identify and verify the issue(s).

Új hozzászólás Aktív témák