Hirdetés

Aktív témák

  • csabika25

    aktív tag

    Újabb eset:
    1. jelenet: barátnőm megrendeli a dial-up-os szolgáltatást az Axeleronál. A megrendelés szövegének a vége: majd küldik a szerződést, amit alá kell írni.
    2. jelenet: három hétig nem történik semmi. Fogja magát, bemegy a Matávpontba, aláírja a szerződést. A usernév ugye már foglalt, mert a netes megrendelése még mindig él.
    3. jelenet: boldogan használja a Matávpontban aláírt előfizetést, mire az egyik nap nem tud belépni.
    4. jelenet: hosszas telefonálgatás után kiderül, hogy ezt megszűntették, mert életbe lépett az első, netes szerződés. Amit ugye nem is írt alá. Mindegy, legyen mit használni.
    5. jelenet: kijön a számla mind a két előfizetésről. És hosszas vita után kifizettetik vele mind a kettőt. Merthogy a netes előfizu már a megrendelés kezdetétől élt...

    Konzekvencia 1: akit lehet, a szemét ügyfélszolgálatosok behúznak a csőbe.
    Konzekvencia 2: SOHA ne fizess elő az Axeleronál. Az ügyfél csak addig érdekes, amíg megköti a szerződést. Az hagyján, hogy a műszaki segítséget pl. egész nap nem lehet elérni, de még a saját számítógépes rendszerükben sem tudnak/akarnak kiigazodni.:(

    ''Isten fut Windows alatt''

Aktív témák