Hirdetés
-
Computex 2024: Új multiportos gyorstöltők is vannak a Ugreen kínálatában
ma A Nexode S széria tagjai között akár 100 wattosat is találni, USB-C és USB-A portokkal, tenyérnyi méretben.
-
Elden Ring - Shadow of the Erdtree teszt
gp Több, mint két évet kellett várni az Elden Ring első, és valószínűleg egyetlen kiegészítőjére. Megérte vajon a várakozást?
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Speciali
tag
válasz #00809728 #5767 üzenetére
A tárcsát mindenképp cserélném 150esre. A Rotexen is volt amikor annyira felmelegedett a 150-es tárcsa, hogy leolvadt a tépőzár a szivacsról.
Nem valószínű hogy kap egyhuzamban 5-10 órát, mert a Rotexel párhuzamosan lenne használva. De ha meg nem bírja, akkor leégetem gyorsan, és megy vissza garanciába, 3 év van rá.
Köszi a véleményzéseteket![ Szerkesztve ]
-
vezérmű
csendes tag
válasz #00809728 #5785 üzenetére
Köszönöm, ezt már olvasgattam.
Lehet akkor valószínűleg maradok a 3m termékeknél, fényező ismerős ezekkel dolgozik és baromira dicséri, esetleg még a zaino waxot kipróbálom. A legdrágább cuccok 3m-ek a piacon, de ahogy nézegettem a zaino is megkéri a pénzt.A piros kupakos 3m-ről tudsz valamit esetleg? Elvileg az a wax lenne.
Eddig csak a prevent durvaszemcséset és kékkupakosat használtam, de az apró körkörös karcok ezekkel nem jöttek ki, nyilván mert nem is erre valók, ezért fogok beruházni 3m termékekreVan egyébként fehérkupakos 3m is az vajon mire jó?
Amikor políroztok akkor ioncserélt vizet szoktatok beiktatni hűtőközegként a szivacs és a felület közé? Nem csökkent az eredményességen?
Polírozás előtt szoktátok csiszolni valami nagy finomságú csiszolópapírral a felületet? Valami ilyesmit is hallottam, ezért kérdezem.Ja, igen és a Z-2 PRO™ -t mennyire ajánlod metál fényezésre, mik a tapasztalataid vele? Úgy emlékszem mint ha te is ezt használnád rendszeresen.
Egy teljesen lemattult BMW e36 -nak megyek majd neki jövőhéten, meglátom mi lesz belőle. Plusz van egy két kutyakarc is rajta.
A következő műveletet tervezem:
1. Teljes mosás
2. Zöld kupakos 3m
3. Kék kupakos 3m
4. Z-2 PRO™ vagy piroskupakos 3m waxEz így ebbe a formában teljesen megfelelő szerinted?
Azért kérdezem, mert tökéletesre akarom megcsinálni, azt akarom hogy mindent megkapjon a kocsi.[ Szerkesztve ]
-
Speciali
tag
válasz #00809728 #5818 üzenetére
Köszi a tanácsot!
További kérdésem, hogy milyen füllert és festéket ajánlasz a további munkákhoz? Abban is gondolkodom, hogy lakkot is fújnék befejezésképpen.
Egy 22 éves Wartburgról van szó, ami nagyrészt még gyári fényezésű.
Azért is kérdezek, hogy mit érdemes használni, mert nem akarok úgy járni, hogy valamelyik összetevő nem bírja a másikat, és oda az egész addigi munka.Köszi a szakértést előre is!
-
Speciali
tag
válasz #00809728 #5833 üzenetére
A bázis és a lakk is 2K? Igazából a bázis+lakk felé hajlok inkább.
Ha már a lakk szóba került. Szinterezett alut akarok majd lakozni. Ez egy bicikli váz. De nem tetszik hogy ilyen matt fekete. Simán rámehetek lakkal, vagy kell vele valamit csinálni? Csiszolni nem igazán lenne jó, mivel szeretném ha a feliratok és egyebek megmaradnának, csak fényessé akarom tenni a matt, kissé rücskös felületet. Köszi Maestro!
[ Szerkesztve ]
-
Autoglym
tag
válasz #00809728 #5840 üzenetére
Nem becsülök le semilyen készítményt, de egy öreg polír szaki magyarázott róla, hogy annyira "ragaszkodó" típus, hogy pont ez az egyik nagy hátránya is egyben. Nekem semmi tapasztalatom vele, úgyhogy nem is kommentálom a minőségét.
[ Szerkesztve ]
Professzionális autóápolási termékek - www.autoglym.hu
-
zsolt1129
addikt
-
AMD Power
titán
-
Highend55
tag
válasz #00809728 #5902 üzenetére
Eddig csak poliroztam (próbáltam) kézzel.
Waxot mivel viszitek fel kézzel vagy géppel ?Autóm szine estoril blue [link] jó állapotban van de közelröl nézve látszik rajta a gépi mosások nyomai.. (elözö tulaj)
Ezért gondoltam megérne egy misét géppel átmenni rajta (polir meg wax) -
Speciali
tag
válasz #00809728 #5916 üzenetére
Kevert festék, tehát hagyományos értelemben nem is lehet bontatlan, az edzőt új dobozból öntötték ki, mivel nekem nem kellett annyi. Higítónak észtert használtam, de nem hiszem hogy ez lenne a gond. De majd lefújom valami kemény lakkal az egészet. és azt polírozom majd.
-
Speciali
tag
válasz #00809728 #5920 üzenetére
azért tök hülye nem vagyok ám.
a festéket szinkod alapján kértem, egy RAL színt, és azt kaptam amit kértem, nem hiszem hogy pont ilyen szin maradt meg nekik 2,8 kg. Meg láttam amint keverik,egy fehér szin volt. Az edzőt gyári dobozból öntötték, nem értem, mit kellett volna néznem a dobozon.
Rendszeresen vásárolok butoripari festékeket, lakkokat, ott nem is vagyok ott, amikor kiszerelik a cuccot, csak telefonon adom le a rendelést, és soha semmi gond nem volt. Ide is igy mentem, hogy nem fogom a címkéket nézni.Csak az edzővel lehet gond, ha gond van.De annyira csak nem hülyék, hogy felhigitják.Mellesleg ember legyen a talpán, aki ezt a boltban észre veszi.
Harmadik napra használtam fel.
Butorfestékeket akár fél év múlva is ha használom, teljesen jo. Azok is Pur anyagok. Az edző szokott bekötni, de azt észre lehet venni.
A boltban kérdezték, mikor akarom felhasználni, mert beköthet az edző a műanyagban.[ Szerkesztve ]
-
Speciali
tag
válasz #00809728 #5922 üzenetére
Nem, náluk nem vagyok törzsvásárló.
Máshol vagyok az, a bútorfényező festék forgalmazónál.
Tudom hogy segíteni próbálsz, amit köszönök, nem kell félreértened.Hát lekromofágozni nem fogom az egész autót, az biztos. Marad ez, ami van. Majd valamikor kap egy lakkot, de azt nem náluk fogom megvenni az tuti.
-
LEFTHORSE1
őstag
válasz #00809728 #5926 üzenetére
Tulajdonképpen a bringám kerék agyait akarom lefesteni, olyan pirosat akarok amely napfényben nincs narancs árnyalata, és nem olyan egyszerü tompa színt akarok, hanem olyat amelyik szinte világit, de nem metalizált és se nem elox fényezésü, gyöngyház festékre gondoltam kemény akrillakkal felüllakkozva, talán egy Mazda2-n láttam olyan pirosat, de az erős napsütésben egy pici narancs színezése is volt. Arra gondoltam hogy a fehér alapfestékre egy sötétebb pirosat fújok, majd rá vékony rétegben (hogy kissé áttetsző legyen a sötétebb) a gyöngyházas Mazda pirosat, majd persze az edzős akrillakkot. Még sosem láttam élőben gyöngyház fényezést. Ja és ezt ezt a vázat szépitgetem
Cseberből vederbe
-
szepsy
senior tag
válasz #00809728 #5936 üzenetére
Ha minden igaz megoldódott.
Most mostam vele nem volt gond.
Fentebb kell lennie a hordónak mint a gép és egy kisnyomás jön létre, folyik magától a víz a hordóból, ennyi pont elég a gépnek és nyomatja rendesen.
Elé minek szivattyú, felhívtam őket mielőtt megvettem, elvileg kútból is szív, bár ha hordóból is csak ha fentebb van akkor ... -
Deadzone41
őstag
válasz #00809728 #5945 üzenetére
képeket most lusta vagyok csinálni . egy izmosabb karmú kutya átmászhatott a motorházon, a körme nyoma meglátszik azt szeretném első sorban leszedni. valahogy így képzeltem: lemosom a felületet, tapadós kendővel letörlöm az esetlegesen rajta lévő waxot, port meg zsírt, nedves pamut anyaggal és a szerrel megpróbálom lepolírozni a karcot. valahogy így terveztem. aztán ha kész átkenem a waxal a kocsit maljd kifényesítem. vannak a kocsin ilyen fél centi átmérőjű kör alakú talán lakk lepattogások. aztis megpróbálhatom lepolírozni vagy inkább csak ártanék vele és felszedném a festék réteget is? amúgy az autó fekete metál ha ez számít.
-
újoncrs
csendes tag
válasz #00809728 #5991 üzenetére
Nem kamrás lesz, hanem garázsos fújás.
Milyen polír anyagot ajánlanál hozzá,én 3M re gondoltam abból is extra finom szemcsésre ,igazából csak még jobban tükrösíteni szeretném.
Akkor nyugodt szívvel ajánlod az észter hígítót , én nitróval hígítottam nem volt vele semmi gond a bázissal ,de a 2k lakkal annyi gond volt, hogy nem fényes lett hanem selyem fényű a nitrótól ,bár azt mondta a srác akitől vettem, hogy lakkhoz nem ad hígítót, mert pisztoly függő (a pisztoly amivel fújnám1,4mm H.V.L.P jó lenne hozzá) , de én mégis sűrűnek találom,rakhatok észter hígítót a lakkba is .
Két próba darabot csináltam az egyik az amit nitróval hígítottam az jónak jó lett ,de selyemfényű lett a nitrótól,
a második amit csináltam abba nem tettem hígítót az szép fényes, de nagyon narancsos lett a lakk, ezért gondolom hogy sűrű . -
nVIPER
senior tag
válasz #00809728 #6085 üzenetére
Dodi: Nem tudsz a nano cuccról semmit? Nekem már több mint fél éve fent van, most készítek majd róla a napokban egy videót. Csináltam nagy tesztet is: Féktisztító, nitrohígító, 130 fokos gőztisztító, benzin, szappanos forróvíz. Semmi, semmi sem hozza le, nagyon durva a Cquartz. Kipróbáltam a G\Techniq anyagát is, nagyon nehéz felvinni, ha egy kicsit többet vársz a száradással (5perc) akkor úgy hámlik amikor szeded le a felesleget, mint amikor jól leégsz a napon. Most kijött egy fejlesztett Cquartz verzió. Ezt felkentem a kocsi tetejére egy polír után. Hát nagyon durva, gyönyörű tőle az autó, szép mély fénye van. Tényleg nagyon odaver a cucc.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- EAFC 24
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Medence topik
- Milyen notebookot vegyek?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Diablo IV
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mini-ITX
- További aktív témák...