- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- ZIDOO médialejátszók
- Computex 2024: Itt a Strix Pointra épülő Zenbook S 16
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Hisense LCD és LED TV-k
- Nyomtató topik
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
Hirdetés
-
Ulefone Armor Pad 3 Pro - akkumulátor, lámpa, (tablet)
ma 33 280 mAh csak elég lesz bármire. És a régi hardver vagy szoftver?
-
Nem kap több frissítést a Wolcen: Lords of Mayhem
gp Szeptembertől a többjátékos mód már nem lesz elérhető.
-
Computex 2024: TUF notebookok Ryzen AI-val
ph A TUF Gaming A16, és kisebb testvére, a TUF Gaming A14 a Ryzen AI 300 családot GeForce RTX grafikával kombinálja.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz CPT.Pirk #12530 üzenetére
szerintem reálisak a topicban linkelt tesztek, próbáltam, mit tud az én kártyám fele sávszéllel,
AA nélkül 10-30%-ot, AA-val akár 50%-ot is lassult. a 4670 magasabb core órajele ebből valamennyit le fog faragni, de szerintem konzisztensen lassabb lesz a 3850-nél, AA-val meg kb. annyira lesz stabil, mint egy 256M-s 8800GTPedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz CPT.Pirk #12567 üzenetére
Intel fronton más a helyzet, nekem a 2GHz-es E2180 majdnem pont 3x gyorsabb, mint a 3GHz-es Northwood P4 volt.
A hyperthreading nagy csodát tényleg nem csinál, de anno a Bioshockban 6-8% sebességnövekedést azért hozott.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz sagesz93 #12625 üzenetére
Az E2180-at 2.66-nál nemigen kell tovább hajtanod a 3850-hez vagy a 4670-hez (hacsak nem 3DMark fan vagy), és az a Te lapoddal két mozdulat kérdése. Ill. azon a sebességen a gyári hűtő is elbírja.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz sagesz93 #12634 üzenetére
Amennyiben a CPU-d 10x200MHz-en, a memória pedig 4x200MHz-en megy, akkor a BIOS-ban:
1. FSB átállítása 200-ról 266MHz-re
2. Memória szorzó átállítása 4-ről 3-raElvileg a lap ilyenkor mentés után 1-2 másodpercre lekapcsolja és újraindítja a gépet, de ha nem kapcsol le, akkor kapcsold le Te, mert az FSB átállításánál ez az egészséges.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz tzsolesz #12692 üzenetére
feltétlen rakd ki a logoutra, szerintem!
Aggregátor: 1et értek, akinek jelen pillanatban egyik játék sem fáj iszonyúan az aktuális VGA-jával, annak érdemesebb megvárni a november környékét. a GTA4-re én is kíváncsi leszek - különösen annak tükrében, hogy a konzolok hogy szenvednek vele...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz fagy53 #12739 üzenetére
háááááát, 960M tranzisztorból indulunk, és az, hogy a 10 clusterből 6 lesz, az még meglátjuk, mennyit jelent - a 16 ROP pl. marad, meg az egyéb fix elemek (setup, fő dispatch, perifériák, etc.). ráadásul a perifériák miatt ugyanannyi lesz a pad limitációja, mint a 4850-nek, ezért chip nem biztos, hogy tud kisebb lenni. hmmmm. lehet, hogy ezek a kicsit hibás RV770-ek lesznek?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
-
nagyúr
válasz tzsolesz #12791 üzenetére
wow, ha valaki 2 hónapja vett 4850-et, akkor VGA mint megtérülő befektetés
én a lentiek közül 3850-et vennék, ha nem különösebben érdekel a fogyasztás, 4670-et, ha igen. de méginkább várnék - hacsak nincs vmi játék aktuálisan, amire nagyon viszket a tenyeredPedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz tzsolesz #12795 üzenetére
Nekem most 1280x1024-es felbontásra kellene VGA úgy hogy minden minden játékban betudjam kapcsolni a max AA, AF, és részletességeket, fícsőrőket.
Rájöttem arra is hogy 20K-nál lehet nem éri meg többet kiadni egy VGA-ért.Ennek a kritériumrendszernek jelenleg egyetlen kártya felel meg, a 9600GT (ha 161FT extra még belefér ) - akár technológiai visszalépés, akár nem. A Radeonoknál van pár játék, ami 12x10 4xAA mellett már kissé lassú (értsd 30fps alatt).
De ha a FC2-t várod, akkor az első benchmarkolható demo előtt semmiképpen ne vegyél VGA-t...Wendelke: ez minden engine-nél más. Általában 30fps alatt már gázos a dolog, de ha nagyon ugrál a framerate, akkor ennél jóval több a minimális elvárható érték.
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz tzsolesz #12801 üzenetére
hát, én néztem ezt a tesztet, azt látom, hogy a legdurvább dolgok (pl. CoD4) már sokat javultak a driver miatt, de sok helyen 15-20% a különbség 12x10 4xAA mellett a 96GT javára - és ez 30-40 fps között pont nem mindegy. csak ismételni tudom: várd meg a FC2-t (addigra lesz 4830 is ).
Cpt.Pirk: ez a Diablo 3 nekem egyelőre az urban legend kategória. a DX10.1 támogatással én pl. semmire sem mennék (no Vista plz!), ráadásul a Blizzard játékai klasszikusan nem az iszonyú erőforrásigényükről ismertek - engem meglepne, ha pont emiatt kellene VGA-t cserélnem.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz tzsolesz #12811 üzenetére
nem néztem el, azt írtam, hogy a CoD4-nél rendbehozták a dolgokat, de a többi játéknál gyakori a szemmel is jól látható különbség
Aggregátor: 10x7 noAA-ra szerintem elég a 2600XT. Bioshock pl. gyönyörűen ment úgy - ami nagyjából azt jelenti, hogy minden eddigi UE3 alapú játékhoz elég.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz barnam_ #12816 üzenetére
no igen, a 2600XT egy noAA kártya - ezt mondom egy éve (ld. keresés "AA" )
tzsolesz: nem hiszem, hogy itt a driver a fő gond - egyszerűen a játékok nem tudják kihasználni a sok ALU-t, a többi fronton meg soványabb, mint az nVidia kártyája.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz CPT.Pirk #12821 üzenetére
hihetetlen ez az Abu-vallás, komolyan mondom - nagyon otthon van a srác a HW-ek működésében, de azt ő sem tudja megjósolni, melyik játék mennyire lesz érzékeny a GPU-k egyes korlátjaira. eddig az összes shader-intenzívnek kikiáltott játék közül egyedül a R6:Vegasban van számottevő előnye a 3850-nek a 9600GT-vel szemben.
ettől még lehet, hogy a Diablo 3-ban 1.5-szer olyan gyors lesz, de:
- akkor is arra számítok, hogy 60fps VS 90fps-ről beszélünk
- hiszem, ha látomja, és a magas ALU:TEX aránytól nem hal meg a GF8/9, csak arányosan lassul - a "meghaláshoz" iszonyú magas érték kell...
tzsolesz: dehogy. jelenleg minden szegmensben egyértelműen jobb az ATI, ezt az egyet kivéve - de amit kritériumként fentebb leírtál, annak egyik kártyájuk sem felel meg. a 9500GT pedig tényleg vicc (elég rossz vicc).
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz CPT.Pirk #12823 üzenetére
persze, hogy nem véletlenül, hanem azért, mert "nagyon otthon van a srác a HW-ek működésében"
tzsolesz: de "sajnos" gbors-nak van teljes munkaidős állása
Diablo 3-ban egyébként nekem az a legnagyobb magic, hogy süt róla, hogy a Blizzard egy klasszissal felette áll minden más nagy játékgyárnak - sokkal jobban tudnak a játékos fejével gondolkodni, a trailerek / bemutatók összeállítása pedig zseniális, bennem mindegyik "húdejátszanékvele" feelinget generál, pedig sem a Diablonak, sem a Starcraftnak nem vagyok nagy rajongója.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz VaniliásRönk #12887 üzenetére
várok még egy olyan 10 évet, és akkor megveszem és pénzért mutogatom (magam, hogy mekkora marha vagyok )
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz tzsolesz #12904 üzenetére
a 10x7-es szám az kb. OK, de a GRID messze nem érzékeny ennyire a felbontás növelésére, 25-28 körül kellene lennie 12x10-ben AA nélkül. hacsak nem fut ki a vmemből - ezt még el bírom képzelni.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz tzsolesz #13091 üzenetére
úgy tűnik, a GRID és a Stalker nagyon éhes VRAM fronton. a többi játéknál ez erősen csak magas felbontás + AA esetben jön elő, de a legtöbb esetben van minimális előnye az 512-es változatoknak.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz VaniliásRönk #13491 üzenetére
95%, hogy ez meg fogja oldani
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz VaniliásRönk #13538 üzenetére
hogy miért is van szükségem nagyobb teljesítményű VGA-ra.
há' me' nagyobb lesz tőle az e-péniszed, hö?
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz VaniliásRönk #13543 üzenetére
akkor Neked erre van szükséged
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz LilProphet #13619 üzenetére
a tünetek arra utalnak, hogy nem bírja a kártya az órajeleket, amiken fut. nézd meg, milyen órajelekkel megy (pl. Rivatuner), mert ha a CCC-ben engedélyezve van az overdrive, akkor ő ott magától elkezd órajeleket emelni.
ha alapórajelen megy (800/700), akkor jó eséllyel garancia.és ne türelmetlenkedj - ez nem egy grade A SLA-val ellátott hotline vonal
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz empir3 #13696 üzenetére
a Physix egy standard fizikai csomag, a játék fizikai számításait végzi el (hogy erre a CPU-t, egy nVidia VGA-t vagy egy Physix kártyát használ, az függ attól, hogy mikori a játék, és persze, hogy mi van a gépben). menni fog ATI VGA-val, ilyenkor a CPU számolja a fizikát.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz empir3 #13704 üzenetére
"muszáj" felrakni, mert anélkül nem megy a játék (kb. ugyanaz, mintha DirectX nem lenne fenn) - de azért az idézőjelek, mert a játékok úgyis felpakolják maguknak.
nem veszi át az irányítást semmi felett - csak az használja, ami vele van fejlesztve.
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Louloudaki #13720 üzenetére
hát, nekem eddig az automatikus tuningolásra tett kísérleteim 100%-os valószínűséggel fagyással értek véget, akár VGA, akár CPU volt a tárgy...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
-
nagyúr
-
nagyúr
már mozgatom a szálakat, hogy idejekorán legyen tesztalany
amúgy azon azért meglepődnék, ha a rv740 alapú kártya megjelenésével egyidőben eltűnne a 4830 - szerintem a készleteket azért ki fogják futtatni, nem lesz visszahívás...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- ZIDOO médialejátszók
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Horgász topik
- Computex 2024: Itt a Strix Pointra épülő Zenbook S 16
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Windows 10
- Termékoldal is van a Galaxy Watch FE-hez
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs