Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Régi vágású miditorony a GameMax receptje szerint
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen videókártyát?
- SSD kibeszélő
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- iPad topik
- Házimozi belépő szinten
- Unigine Superposition Benchmark
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Új hozzászólás Aktív témák
-
st6969
őstag
"Az én tapasztalatom az, hogy udvarias panasszal hamarabb érsz célt mint pattogással."
tökéletesen igazad van abban az esetben, ha az adott cégnél létezik komolynak mondható vevői panaszkezelés, és valóban fontos az elégedett vevő. Jelen esetben valószínűleg ez így van, ezért szerintem is így érdemes eljárni.
Azonban:
Udvariasan panaszt tettem egy futárra egy komoly futárcégnél. Nem pattogtam, tényszerűen leírtam, mit művelt. Le se xarták a fejemet, semmilyen választ nem kaptam.
Sok helyen, ha nem vered az ajtót, észre sem vesznek. Ha van 10 reklamáló, amiből 4 csapkodja az asztalt, meg fogyasztóvédelemmel fenyeget, a másik 6 meg udvarias, nyugodt hangnemben kommunikál, akkor az a 6 "nem égető probléma", várhat (legalábbis addig mindenképp, amíg át nem lép a másik táborba és elkezd asztalt csapokodni), talán választ se kap. -
Bakus
tag
A sautershoppal csak jó tapasztalataim vannak, bár vissza küldenem még semmit se kellett, de volt rá példa hogy valamit nem tudtak 4 napon belül beszerezni és kérdés nélkül küldték azt ami raktáron volt és díjmentesen később azt amit nem tudtak. (Mindezt maguktól, nem kellett jeleznem feléjük, hogy így kérném a szállítást)
"A víz örök, de a gép változik"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest