Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lijo

    csendes tag

    Szervusztok!

    Van / volt egy gépem, ami mára már nagyon elavult, ezért egy új konfiguráció építésébe fogtam. Sajnos viszonylag laikus vagyok, de egyszer mindent el kell kezdeni. Hála a fórumnak sikeresen vettem egy P8Z77 M-Pro lapot és egy 3570 k -s procit, házat, tápot, és egy samu 830-as SSD -t. Maga az összeszerelés nem volt nagy kunszt, de sajnos nehezen tudok bele lelket lehelni, hála win7-nek. A win 7-es topikba is írtam már, de ott nem kaptam használható segítséget, a teljes topikot végigolvasni meg nincs időm. Maga a lap működik, mert a win 7-et telepítettem, de amikor elsőre indulna el nem bootol be az a fránya. Mivel nektek is hasonló gépetek van, így kérlek adjatok némi segítséget mit - hogyan kéne.
    Előre is köszönöm

  • lijo

    csendes tag

    válasz jim bcs #614 üzenetére

    Először is köszönöm, hogy írtál Jim!