Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • domojko

    senior tag

    válasz neilszab #3175 üzenetére

    Szia!
    Személyes tapasztalat a márkaszervízről: Március 5.-én adtam be személyesen az 1000H-at a márkaszervízbe (Cirma Hungary KFT), merevlemez bad szektor hibával, és kifogásoltam hogy az akku lötyög, és everest szerint 25-30% között van az elhasználodottsága. Eléd löknek egy nyomtatott A4-es papírt amire saját magad ráírod a neved, telefonszámod, és hogy mi a problémád. Átveszik a készüléket, és azt mondják hogy 10 munkanapon belül sms-ben értesítenek. Március 22.-én már én telefonáltam rájuk hogy mi újság a kütyümmel. Kegyesen válaszoltak hogy most akartak értesíteni, mehetek érte, elkészült. Lelkesen loholtam érte a szervízbe. Felnyitom a kütyümet, már egy cetli fogad miszerint jó az akku. Megmutatom ismét hogy lötyög, erre kihoznak egy másik gépet és megmutatják hogy abban is lötyög, ez nem garanciális hiba. Kérdezik hogy kipróbálom? Mondom természetesen. De csak próbálnám, mert az akkuban nincs semennyi szufla. Azért voltak olyan kedvesek hogy kihoztak egy töltőt és bekapcsolhattam. Örömöm határtalan volt mert láthattam ismét működni.
    A merevlemezről annyit hogy amióta kicserélték, a csuklótámaszon érezni hogy rázza a házat. Gondolkodom hogy visszavigyem, de nem szeretném ismét két hétig nélkülözni a gépemet, pláne úgy hogy a merevlemez csere kb 3 percet vesz igénybe.
    Nagyjából ennyit a márkaszervizről.

Új hozzászólás Aktív témák