Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tusi_

    addikt

    válasz mmdms #3644 üzenetére

    Köszönöm.Meg azert a sebesseg hianyzik, mert az ez utani koreimben a tamburello utani sikanban - ahol Ratzeberger halt meg, nem emlexem a nevere - ott utana sikerult 0.27-t hozni majd minden korben, szoval van meg a korben de nem ereztem meg ra a kormanyzasra. Nagyon precizen kell menni es a fek kezeles nagyon fontos, mert sok a terheles valtasos kanyar fektavon. Rosz mozdulat es forox kifele :)

    A Tamburello fektav trukkje, hogy egyenes vonalban fekezz, ne kovesd a palya vonalat es a fek kezeles. Ha engem kerdeztek, a fekezes az egyik legfontosabb dolog a versenyzesben.
    Ezzel tudsz metereket nyerni kanyar elott, de a kanyarba vitt sebesseg is nagyon fontos es fugg a fekezestol. Ha nagyon erosen fekezel, akkor egyreszrol abs dolgozik, fekerot veszitesz a kereken es az auto pitchel, leul az orra a foldre es nem tud kello mennyisegu levego atmenni alatta, csokken a downforce (nem melesleg bekexel az ember ha rovid fektavot vesz es tul lassitja az autot, lenduletet veszit).
    En ugy fekezem, hogy az elso par meteren erosen nyomom a feket, majd szepen lassan engedem fel, hogy egyreszt az abs munkanelkuli legyen, masreszt hogy emelkedjen vissza a kocsi orra es legyen legmozgas a verda alatt, amikor jon a turn in.
    Ami meg nagyon fontos, hogy lassu, inkabb preciz mozdulatokkal kezeljetek a feket, gazt, kormanyt. Ha belerugtok a fek/gazba, vagy rangatjatok a kormanyt vezetes kozben, akkor tapadast veszit az auto. Ha lassan kormanyoztok, sokkal tobb gripp marad.

    De rengeteg trukk van meg. Mindet tudom elmeletben, de az implementacio nem megy mar, oreg vagyok ehhez :)

    eat, sleep, play, replay

Új hozzászólás Aktív témák