Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tusi_

    addikt

    válasz Géjza #3625 üzenetére

    A titok, hogy egyenesbe szedett kormannyal menj at rajta, se gaz, se fek!!!

    Ha nem egyenes a kormany, akkor az auto segge megindulna vmelyik iranyba, de a gumik tartjak a betonon. Viszont ha ilyenkor autgratsz a kerekveton, akkor nincs tapadas es a kocsi segge elkezd kitorni a levegoben es ugy erkezik a betonra, hogy nem egyenesben all az auto es kifarolsz.(terheles valtas)

    Probald ugy pozicionalni a kocsit, hogy egyenesben legyen, atugratsz rajta es akkor nem veszted el a stabilitast.
    Fekezz kicsit elobb es keszulj az egyenesre mogotte, hogy minel korabba tudj gyorsitani . Ha egy kanyar utan egyenes van, akkor a "slow in fast out" szabaly el, tehat inkabb lassabb legyen az apex sebesseged de hamarabb gyorsithass ki. MAX csinalja ezt nagyon jol, meg is lett az eredmenye :D

    [link]

    [ Szerkesztve ]

    eat, sleep, play, replay

Új hozzászólás Aktív témák