Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
it A titkosított levelezést kínáló Tuta Mail arra panaszkodik, hogy a DMA bevezetése óta szinte eltűntek a Google keresőjéből.
-
Lesz új Sony OLED tévé is idén
ph A Bravia 8 az LG Display által gyártott 4K panelt használja.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SityiSXT
őstag
válasz #70869248 #2728 üzenetére
"....szal a CARS olyan területeket fed le ami miatt nagyon könnyen elmehet a valószerűtlen versenyautózás felé" - Tudom, ez az AC topic, de:
Gondolod, hogy ha több versenyző is bevásárolta magát a programba és segítik a fejlesztést (pl. Ben Collins, Nicholas Hamilton, Oliver Webb), és használják futamra felkészüléshez (pl. René Rast), akkor ők valami árkádot akarnak összehozni? Nem látom az összefüggést a sok lefedett szakág és a játék szimulációs vonatkozásai között. Vannak a neten telemetriás videók, onnan azért erősen sejthető, hogy nem árkád lesz. A készültségi fok már nehezebb kérdés, mert ugyan a hivatalos menetrend szerint már bétában van a játék, de ez a fejlesztők részéről nem volt megerősítve. A nyári szabadságolásoknak most van vége, lement a Gamescom is, elvileg most indul a fejlesztési időszak végét jelentő "crunch" mód, szóval ha kellően belehúznak, november végén - december elején tényleg kiadásra kerülhet a játék. -
SityiSXT
őstag
Az a baj, hogy itt a WMD-nél ez nem így működik. Ők fizették be magukat, nem pedig az SMS fizetett nekik. Plusz hogy Davidson mit csinált az F1 kapcsán, azt csak a Codemasters tudja, míg itt Rast posztolt pár gyorskört odaírva a valós eredményeit is. Ezek mellett Nic és Ben rendszeresen írnak a fórumba visszajelzéseket a játékról.
Köztudottan félárkád? Nocsak... Valami forrásod is van erről? Esetleg saját tapasztalat? Csak mert nekem nem nagyon ment az árkádos irányítás, a szimes annál inkább (és még 4-5 másodpercet gyorsultam csak azzal, hogy visszakapcsoltam belső, műszerfalas nézetre). Persze ez már régi videó, rá két-három nappal jött a felujított gamepades irányítás, amit azóta is reszelnek, plusz a kormányokhoz új FFB. És persze félárkád játék fejlesztésénél egy hivatásos versenyző ilyeneket ír, mi?
"With a Clio, they are very edgy and generally unsafe with a lot of mid-corner oversteer and instability that will punish you if the incorrect technique is used to drive them. The front tyres are very easy to over-drive, especially on new tyres and can ‘go off’ and give a lot of understeer if pushed too hard. At the moment, driving this car realistically is too slow, as the physics and the way the characteristics are put together on this car are too strong and stable (too good!). This means that, as there is more grip overall both from the aggression of the front tyres, as well as rear stability, you can get away with carrying a lot more speed on entry and through the corner in comparison to real life, which makes the general pace and lap time of the car a lot faster."@b-type: Egy példa (a videó leírásában ott a valós és a PCars köridő). A játék milyenségével pedig miért ne lehetne foglalkozni? Nem tudom, te WMD-tag vagy-e (vagy akár Jack@l), de ha nem, akkor nem értem, miért kell előre leírni egy játékot csak azért, mert megvannak az előítéleteitek (lésd fentebb: sok szakág, akkor ez biza nemszim)?
@barcalaci: Foglalkozni fognak a játékkal a megjelenés után is. Ez nem egy évente megjelenő NFS-sorozat lesz, erre letették a fórumon is a nagyesküt. Andy Tudor nyíltan elítéli az ilyet.
[ Szerkesztve ]
-
SityiSXT
őstag
"ők bevételre hajtanak" - Miért, te tán örömmel dolgoznál ingyen is? Ettől függetlenül miért ne lehetne sikeres egy komolyabb versenyjáték? Itt garantáltan nem fogod 200-zal bevenni a kanyart.
"Szimulátorban ez nyilván nem lenne kivitelezhető és gyorsan leszaroznák" - Itt sincs ez így "kivitelezve", mégis leszarozod...
"Ja, nem vettem meg csak több fórum visszajelzéseiből meg videókból következtettem." - Milyen fórumok, ha nem vagyok indiszkrét? Ha olyanok, akik szintén tapasztalat nélkül, videók/hírek/előítéletek alapján következtettek dolgokra, akkor miből gondolod, hogy reális képed alakult ki a játékról? Egyébként ott van két videó, amit linkeltem, azokból milyen következtetést tudsz levonni?
"De Vettel, meg valamelyik Hamilton is tesztelte, segített fejleszteni a GT5-öt, mégse merném szimulátornak nevezni." - Definiáld nekem a szimulátor fogalmát, és hogy az AC miért az, míg a Project Cars miért nem (szorítkozva a lényegre). Tekinthetjük a Wikipédiát objektív forrásnak? Ha igen, mazsolázz kicsit, mi sima versenyjáték és mi szimulátor.
Szerk.: Feltennék egy AC-szimuláció kapcsolati kérdést. Az AC ugyebár moddolható. Ehhez képest én olyanokat olvasgatok fórumokon, hogy a mod pályák minősége elmarad a gyári laserscan pályákétól, mert sok olyan funkció nincs implementálva ezekben a mod pályákban, amit az AC amúgy tudna: például felgumizódás. Akkor ez így most szim vagy félárkád?
[ Szerkesztve ]
-
SityiSXT
őstag
Lehet rosszul emlékeztem a gumizódással kapcsolatban, de valami rémlik, hogy sok mod pályán bizony hiányoznak dolgok. Jómagam nem próbáltam egyetlen modot se - pont amiatt, amiket olvastam. (Hát nem ironikus, hogy ezek szerint nekem is sikerült hasonló előítéleteket összeszednem olvasgatással olyan dologról, amit nem próbáltam? )
Van azért más is, amiben erős hiányosságok vannak: sérülés, időjárás, boxkiállások...
Nem mondom, kellemesebb az AC-t vezetni, de azt nagyon erős túlzásnak tartom, hogy lefélárkádozzák a Project Carst - ami főleg annak tükrében érdekes, hogy jelen esetben ez olyan ember véleménye, aki egyetlen centimétert nem gurult vele...
Mit ne erőltessek?[ Szerkesztve ]
-
SityiSXT
őstag
válasz xavix13 #2750 üzenetére
Ideiglenesen exkluzívak ezek a tartalmak, később meg lehet majd őket vásárolni külön is. Az M1-nek tényleg nincs igazán párja, McLarenből viszont az F1 GT3-as verziója benn lesz, akárcsak a P1. Lesznek fizetős DLC-k, de ingyenesekre is van kilátás. Hosszútávon terveznek, úgy viszont a DLC jelenti a stabil jövedelemforrást - akárcsak az AC esetén.
Személyes vélemény: Eléggé megosztó volt ez a Limited Edition belsős berkekben is. Viszont a piac diktál, a piac szerint meg van igény ilyesmire. És bármilyen szépnek is tűnik az indie fejlesztők imidzse, végsősoron pénzből élnek ők is. De EA-féle dömpingre szerintem nem kell számítani, plusz az alaptartalom is eléggé bőséges.
[ Szerkesztve ]
-
SityiSXT
őstag
válasz xavix13 #2752 üzenetére
DLC árazásról egyelőre még nincs szó belsős berkekben sem, de a CD Galaxisnál +3000 Ft a Limited, ehhez jár fémdoboz, "a színfalak mögött" könyv, és 5 extra autó. Ha előrendeled, mind a standardhoz, mind a limitedhez kapsz 3 extra autót ingyen (RUF CTR3 SMS-R, Pagani Zonda Cinque Roadster, Ariel Atom 3 Mugen). (Magánvélemény, de ezek egyikét sem érzem 0day DLC-nek, hiszen az előrendelői 3 autó kvázi jutalom a megelőlegezett bizalomért, a Limited 5 autója pedig a digitális extra a materiális extrák (doboz, könyv) mellé.)
Azon pedig, hogy ez mennyire "kivágott tartalom" vagy mennyire "extra", lehet vitatkozni - autóvásárlásnál a napfénytető akkor most "kivágott tartalom" vagy "extra"?[ Szerkesztve ]
-
SityiSXT
őstag
válasz #70869248 #2757 üzenetére
Ahogy errefelé mondják: fair enough. A kételkedés jogát én sem vonom kétségbe, de kvázi látatlanban sokan meglepően messzemenő következtetéseket képesek levonni...
@xavix13: A Grid Autosportál is drágább a Limited, mint az alap... Sőt, ha úgy vesszük, az AC jelenleg is kvázi Limited ilyen szempontból, mert ha jól tudom, a Nordschleife meg tán két Corvette ingyen jár azoknak, akik most Early Accessben veszik meg a játékot, míg a többieknek majd fizetős formában lesz elérhető.
[ Szerkesztve ]
-
SityiSXT
őstag
Mod-támogatás nincs, és egyelőre tervben sincs. Valószínű nem is lesz, főleg a FIA-levél után.
Nálam 11 AI-val, napsütésben i5-3550 + GTX760 kormóval stabilan tartja a kb. 45-50 fps-t fullHD-n, utra részletesség mellett -x64 -dx11mt kapcsolókkal (tehát 64 bites módban fut és a megjelenítés többszálúsítva van)Szerk.: Helyesbítek, Grundge-nak igaza van, Steam Workshopon keresztül lesz némi moddingra lehetőség, de ez megjeneléskor biztos, hogy csak a festésekre fog vonatkozni. Később lehet, hogy más is bekerülhet, de nem biztos. Idézek az egyik fejlesztőtől:
"We don't plan to support generic modding of any game data, our engine does not support that very well anyway (not that Skyrim would be much better, people just try to make it work ).
Initially only custom liveries will be supported on Steam Workshop. Later maybe other package types could be supported, but it will never be "override any file that ships with the game"."[ Szerkesztve ]
-
SityiSXT
őstag
válasz ricshard444 #3514 üzenetére
Ja, ha a Tatuust 250-nel a falhoz vágom, simán megy tovább, csak húzni fog a sérült irányba... Ne szórakozzunk már! (Carsban ha falhoz csapsz egy autót ekkora tempónál, ha tovább is bír menni, nem biztos, hogy mind a 4 kereke meg lesz.) És ez még csak egy hiba/hiányosság a sok közül...
Tudom, ez az AC topik, de mivel még egyik játék sincs még kész, hülyeségeket, fals információkat ne terjesszünk már...[ Szerkesztve ]
-
SityiSXT
őstag
"Szerintem várjuk ki a Project Cars megjelenését próbáljuk ki és utána mondjunk véleményt. De igazság szerint akkor se kell élesen elköteleznünk magunkat az egyik v a másik mellett, örüljünk hogy van sok autós játékunk."
Erre próbálok én is célozgatni! Egyik játék sem tökéletes, megvannak a maga hibái, de összességében véve aki azt mondja, hogy nagyságrendekkel jobb az egyik a másiknál (és itt tetszőleges helyre behelyezhető mindkét cím), az hazudik és/vagy elvakult.Én kérek elnézést, hogy így belevau, de a púpom tele van már az AC-sok lesajnálkozó fikázásából. Érdekes mód a legtöbb Carsos erényei elismerése mellett tudja kritizálni az AC-t - fordítva nem nagyon sikerül. Zárt bétateszt alapján persze sokan csak a videókra hagyatkozhatnak, illetve arra a virágbolti verzióra, amiben nincs/rossz az FFB, de hát nem véletlenül történt újabb halasztás: egyszerűen nincs kész a játék. Ha majd mind az AC, mind a Cars eléri a végleges állapotot, onnantól lehet szerintem érdemben hasonlítgatni. Bocsi, b-type, de pont emiatt nem is folytatom hibák további felsorolását, nem akarok sem trollkodni, sem flame-et.
-
SityiSXT
őstag
válasz #70869248 #3520 üzenetére
Nem áll szándékomban riposztolni, mivel semmi örömöm nincs abban, ha az AC-s közösséget provokálom. Ezen felül az AC-t jó játéknak tartom - sok olyan tulajdonsága van, amiben jobb is, mint a Cars, de ez fordítva is nagyon igaz. Ott az alapvető hiba, hogy a két szimulátort közvetlenül hasonlítja össze sok játékos, holott a valósághoz viszonyítva kéne ezt tenni - már ha nem statisztikai adatokról van szó, ezek ugyanis közvetlenül is összehasonlíthatóak). Mondok egy példát: a Project Carsban a valós zászlószabályok közül a sárga, a kék, a fehér, a fekete-fehér és a fekete már benne van - az Assetto Corsában nincsenek zászlók, de a pályalevágásért büntet. Tehát látszik, hogy ezen a téren az AC le van maradva - de a leggyakrabban elkövetett "bűnt" azonnal tudja büntetni. De mondhatnám a pálya felgumizódását is: az AC-ben ez lényegesen valósághűbben van szimulálva, viszont a Project Carsban az eső negatívan is tudja befolyásolni a gumizódást, illetve a nedvesség miatt képes különbséget tenni a száraz és a nedves ívek között. Az éjszakai vezetés-versenyzés pedig olyan dolog, amit a Cars tud, az AC nem, de ennek nincs akkora jelentősége, hiszen gyakorlatilag a WEC 24 órás futamain kívül egyetlen valós verseny során sincs napszakváltozás. Az AC-ban mindegyik pálya laserscan, a Project Carsban csak négy az (Brands Hatch, Donnington Park, Outlon, Cadwell).
Remélem, érthető, mire akarok kilyukadni. Billeg a mérleg nyelve ide-oda, nem lehet egyértelműen kijelenteni, hogy a Cars meggyőzően jobb lenne, mint az Assetto, és vice versa. Az én alapelvem az, hogy virágozzék minden virág - de ha a szomszéd virágoskertje hasonlóan szép, mint a mienk, azt értékelni, és nem letaposni kell.@mrgreen: A Steam Family Sharing valami ilyesmi lenne, de a Project Cars (érthető okok miatt) nincs az engedélyezett játékok listáján. Emellett félkész játékokat összehasonlítani szerintem nem a legbölcsebb - ha majd az AC-ról lekerül az Early Access jelzés és megjelenik a PCars, akkor viszont értelmet nyer.
[ Szerkesztve ]
-
SityiSXT
őstag
válasz Pitti11 #3529 üzenetére
A játékok nem csak úgy nőnek a boltok raktáraiban - mi több, a játéfejlesztés messze nem lineáris dolog. A fő különbség ebben a tekintetben az AC Early Access és a Project Cars WMD filozófiája között az, hogy míg Kunosék akkor adnak oda valamit, ha az nagyjából már kész van (de legalábbis náluk stabilan működik és már csak piszkálni kell), addig az SMS most már minden munkanap végén úgy és azt az állapotot teszi elérhetővé, ahogy épp a játék áll. Ez egyben azt is jelenti, hogy bizonyos dolgok hol javulnak, hol elromlanak - ez a fejlesztéssel jár. Ahogy az is, hogy nagyon sok dolog még messze nincs kész - az FFB, amire a legtöbben panaszkodnak, például ilyen.
-
SityiSXT
őstag
válasz Pitti11 #3532 üzenetére
Van Project Cars topik, ott folytassuk.
-
SityiSXT
őstag
-
SityiSXT
őstag
válasz winhate #4265 üzenetére
A Project Cars is Steames lesz. A multi Steamworksre fog épülni, saját fényezést/festést meg a Steam Workshopon keresztül lehet majd megosztani.
Amúgy a Steam egy szál e-mail címet kér, semmi többet.Amúgy a manapság megjelenő PC-s játékok elsöprő többsége vagy Steamet, vagy Origint, vagy Uplayt használ, így ha kerülni akarod ezeket, oda fogsz kilyukadni, hogy nem nagyon fogsz tudni miből válogatni. Sőt, megkockáztatom: már most se nagyon tudsz miből válogatni, nagyon szűkösek a lehetőségeid.
[ Szerkesztve ]
-
SityiSXT
őstag
válasz winhate #4268 üzenetére
Ha az offline a lényeg, akkor az első indítást követően az Assetto Corsa futni fog úgy is, hogy a Steam offline indítod - igaz, multizni nem fogsz tudni. Ily módon (ha jók az információim) 6 hónapig tudsz játszani, utána megint muszáj egyszer egy indtás erejéig online lenned, de utána újabb 6 hónapra megint mehetsz offline. Megkérdezhetem amúgy, hogy miért ez a nagy ellenérzés a Steammel kapcsolatban?
[ Szerkesztve ]
-
SityiSXT
őstag
válasz N€T0X|N #4685 üzenetére
Nem az, ez teljesen új modell. A képeken is látszik, hogy Project Carsos festésekkel is adja. A belsős WMD fórumon nem kicsit volt kiakadva a készítője, hogy a többhetes munkáját így eltulajdonítja valaki. 200000 poligonból áll a LODX modell, azt azért nem két perc összedobni, és úgy gondolom, jogos, ha fel van háborodva. Félreértés ne essék, nem vagyok a modolás ellen, de megértem a másik oldalt is - mármint akinek a munkáját lopják.
@Dino_m: És aki rippelte, van pofája pénzért árulni.
[ Szerkesztve ]
-
SityiSXT
őstag
-
SityiSXT
őstag
Ha multizni fogsz vele elsősorban, akkor inkább ez. Ha modok kellenek, inkább ez. Ha nem zavar, hogy "fapados" a kivitelezés (nem a grafikára gondolok), akkor ez.
Ha kell egy jó karriermód, akkor Cars. Ha az időjárással is akarsz szórakozni, akkor Cars. Ha az alapjátékok tartalmát hasonlítjuk össze, akkor a Cars jóval többet ad. És nem, nem árkád - szim az is, csak más. -
SityiSXT
őstag
válasz HollyBoni #7648 üzenetére
Attól, hogy egy-két önérzetes megmondóember leárkádozza a Project Carst, még nem lesz az. Valóság egy van, de többféleképp lehet modellezni. Mondjuk kezdjük akkor a már emlegetett időjárással: Kunoséknak ezt például marhára nem sikerült eddig, pedig a vezetéshez hozzátartozik. De hogy autóközelebbit is mondjak: a sérülésmodellezés is messze elmarad. Vagy mondjuk nem lehet kiugrani a rajtnál. De nem akarok ebbe igazából nagyon belemenni - sokszor, sok helyen le lett ez már focizva. Neked is javaslom, hogy próbáld meg szakszerűen értelmezni, mi az árkád és mi a szim, ehhez adok némi olvasnivalót: [link] és [link] (esetleg [link]).
De ha már a valóságról esett szó: te komolyan azt hiszed, hogy az AC a valóságot szimulálja? El kell keserítselek: nem minden esetben.Ja, még valami a hanggal kapcsolatban.
Szerk.: Leszögezném, én kedvelem mind az AC-t, mind a Carst - de más okokból. Nem akarom egyiket sem a másik fölé helyezni, mert mind a kettő másban nyújt nekem szórakozást/élvezetet. Látom a hibáikat is, egyik sem tökéletes. De objektív bírálatnak beállítani azt, hogy neked szubjektíve nem jött be a Cars, emiatt pedig leárkádozod, az nettó hülyeség.
[ Szerkesztve ]
-
SityiSXT
őstag
válasz HollyBoni #7651 üzenetére
Definiáld már az árkádot akkor, légy szíves, mert erős a sanda gyanúm, hogy nagyon nem vagy tisztában a fogalom jelentésével - dacára annak, hogy adtam támpontokat.
A Shift 2-t messze nem mindenki tartotta rossznak, ebben is tévedsz. 84-es Metascore, Steamen egy lényegesen árnyaltabb 633 pozitív vélemény áll a 402 negatívval szemben.
Ha neked nem tetszenek a hangok, lelked rajta. Csak furcsa a valóság szimulációja utáni vágyad tükrében arról olvasni, hogy pont a digitalizált motorhangok nem tetszenek. És nem, nem a Shiftes anyagból dolgoznak, hiszen olvashattad, hogy kifejezetten a játékhoz rögzítették a fejlesztés alatt a hangokat.[ Szerkesztve ]
-
SityiSXT
őstag
válasz HollyBoni #7653 üzenetére
Még mindig nem akarod megérteni, miről beszélek. Te nem vitatkozol velem, hanem ellenkezel. Fontos különbség. Lelked rajta, hogy neked nem tetszik a Project Cars (eszemben sincs megváltoztatni azt, hogy neked nem tetszik a játék). Az érvelési hibáid azok, amiken dolgoznod kéne, hogy tényleg vélemény legyen az, amiket leírsz a játékkal kapcsolatban, ne csak az unalomig ismert "möhö, szar a Project Cars, mert az Igazzy Szimesek divatfikázzák"):
- nem vagy tisztában a fogalmakkal
- nem tudsz különbséget tenni megalapozott vélemény és felületes benyomás között (5 perc játék alapján nem lehet megalapozott véleményt alkotni)
- közvélekedésre hivatkozol ("gondolom mindenki egyetért azzal ha azt mondom hogy a Shift széria katasztrófa volt")
- bizonyítási kényszer áthárítása (- szarok a hangok - pedig digitalizáltak - akkor is szarok, így kell ez hangozzon?)
- hamis kompozíció (ha az összes Shift rossz volt, a Project Cars is az)
- gyerekesség (jól van, te nyertél - a vita nem verseny)
- alapvető információk hiánya (mikor próbáltad, melyik patch-csel, ilyesmik)
- a hozzászólásaid alapján szerintem te egyetlen linkemet sem olvastad el - ergo nem az érveimre válaszoltál ellenérvekkel, csak ellenkeztél felületesen azzal, mit itt röviden írtam leA Cars saját topikjában várom (mert ez itt már nagyon off), ha képes vagy megfelelni az alapvető szabályainak egy vitának, és nem ellenkezni fogsz/akarsz.
[ Szerkesztve ]
-
SityiSXT
őstag
válasz HollyBoni #7656 üzenetére
Á, most jön a mártír-kártya kijátszása (én: hülye, te: okos)? Ez megint fantasztikus érv ebben a "vitában".
Pro és kontra van egy rakat videó a Project Cars "szimességével" kapcsolatban, ergo nem tudom, ez mennyire érv.
Az Assetto Corsával kapcsolatban meg ezek szerint nem igazán néztél szét. Már a Wikipedia is pedzegeti a dolgot (forrásanyagokkal), de a kedvedért kerestem buttó két perc alatt fórumtopikokat is: [link], [link], [link]. De amúgy még mindig a bizonyítási kényszert hárítod át, ergo érvelési hibát vétesz.
Továbbra is az a baj, hogy csak ellenkezel, és nem vitatkozol. Az, hogy neked nem tetszik, egy dolog - de eddig alátámasztani semmivel nem tudtad, hogy akárcsak a legcsekélyebb mértékben is objektív lenne az amit írsz, noha nagyon töröd magad, hogy annak látsszon. Az nem érv, hogy "mert a Project Carst annyian szidják", "ugyanaz, mint a Shift" és a többi, mert eddig semmivel nem támasztottad ezeket alá - ergo nem tudsz érvelni. Tegyük először ezeket tisztába, aztán beszélgethetünk a vita tárgyáról - a saját topikjában, mert sok lesz itt az off.[ Szerkesztve ]
-
SityiSXT
őstag
Bekapcsolt vsyncnél is jól kezel mindent a játék. Egyszerűen így működik a vsync. Nem elmítetted, milyen monitorod van, de gondolom nem FreeSynces / G-Synces. A tünetek alapján egy hétköznapi 60 Hz-es panellal szereltre tippelek. Ha be van kapcsolva a vsync, akkor a játék futásának sebességét a panel által támogatott képfrissítési gyakorisághoz pozícionálja, és így előzi meg a képtörések kialakulását. Ha a játék 60 fps-sel, vagy gyorsabban fut, akkor lekorlátozza 60 fps-re, mivel 60 Hz-et tud a monitorod. Ha leesik ez alá, de még 30 fps-nél gyorsabb lenne, akkor viszont 30 fps-re korlátoz, mert a következő lépcsőfok, amit a monitorod le tud kezelni, az a 30 Hz. Ha nem akarsz képtörést látni, de szeretnéd kiküszöbölni a vsync által okozott fps ugrálást, érdemes elgondolkodnod egy FreeSync kompatibilis monitor beszerzésén (Radeon VGA-hoz az való).
-
SityiSXT
őstag
N€T0X|N válaszát kicsit kiegészíteném konkretizálva az általad feltett kérdésekre.
Az általad felvázolt probléma nem AC specifikus. Ha más játékkal is megnézed, hogy alakul az fps és a VGA terheltsége, hasonló jelenséget fogsz tapasztalni (nincs 100%-ra terhelve a VGA, drasztikus fps ingadozás). Amikor leesik 30 fps-re a sebesség a vsync miatt, pont azért nincs kihasználva fullra a VGA, mert a vsync nem engedi: adott pillanatban 60 fps-t nem tud produkálni a VGA, viszont 30-nál simán mehetne többet is, csak a vsync korlátozza le.
Közben eszembe jutott egy alternatív megoldás is: bár nem néztem pont AC-val, de egész sok játéknál működik a Borderless Gaming - ezt használva kikapcsolt vsyncnél sincs képtörés, a játék pedig teljes sebességel futhat. Steames link - bővebb infó, videó, és bár itt fizetős, de szerintem ennyit a téli akcióban bőven megér.(Az meg már nagyon off, de tévé játékra nem igazán való - a tévés panelek válaszideje ijesztően magas tud lenni a jobbfajta monitorokéhoz képest.)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- HP Probook 340S G7 i5-1035G1/8GB/256SSD/Windows 11 -10% Csak ameddig a készlet tart!89.780 Ft
- iPhone 14 Pro 128 GB Space Black, 11 hónapos, kártyafüggetlen, 2024. május végéig garis , akku 91%
- Asus VivoBook X509JA-BQ904T
- HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro) -10% Most 203.990 F
- Lenovo M810z AIO Core I5 6400 4x2700/8GB/120G SSD/wifi/cam 21,5 -10% 66.950 ft