- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
ma Spoiler: az AI-ra, ami májusban még az évszakot is megváltoztatja.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xerxész
őstag
Már épp javasolni akartam.
Be lehetne rakni az 1. hozzászólásba a dobozképet is...egy másik topicba linkeltem. -
Xerxész
őstag
válasz Creative997 #12 üzenetére
Azért ezt ne szó szerint értsétek már, hogy a "tengeren fog játszódni"! Sokat fogunk hajózni, persze, hiszen szigetek lesznek a játékterek, azok között meg hajóval kell közlekedni, de azért a fő momentumok mégiscsak a szigeteken rajta, azon belül is valamelyik kikötővárosban fognak történni. Csak sokkal több lesz a hajós küldetés, esetleg továbbfejlesztik a dolgot, és szabadon is lehet majd hajókázni, nemcsak fix küldetésekhez használni. Ennyi. De azt ne gondoljuk már, hogy le se fogunk szállni a hajóról.
#13 FireKeeper
Tudja az Ubisoft nagyon jól, hogy az ACnek a sztori a lényege. De üzleti világban élünk, pénz beszél, a többi meg kussol...ezek vagyunk mi. Akkora volumenű történetet mégegyszer már nem fognak tudni összeállítani, mint az ACII-ben volt (hja, 13 szekvencia és kb. 20 templomos célpont). Ez a széria akkor még új volt és ez sokat számított: piacra dobtak valamit (AC első része), amiben benne volt a rizikófaktor, hogy ha nem nyeri el a rajongók tetszését, akkor bukta és projekt leállítva. Viszont nagyon jó visszahangot kapott a játék és még a története is magával ragadó, belefektettek hát 2,5-3 év fejlesztési időt a 2. részbe és az olyan jól sikerült, hogy azóta sem tudják megurani azt a lécet. Viszont nem is akarják, mert az ACII olyan rajongótábort hozott, amire lehet, még ők sem számítottak, és szerintem ez volt az a pont, ahol már tudták: ezt a szériát már elviszi a hátán a név is. Nem kell hát belefeccölni akkora munkát, hogy meghaladják az ACII szintjét, ezért ráálltak az ipari fejőstehén módszerre: évente kiadnak egy-egy részt. Kevesebb munka, kisebb költségek, de név hozza a pénzt...egy darabig.De úgy tűnik, gondolnak az AC utáni időkre is, mert én egészen véletlenül belefutottam az Ubisoft Montreal újabb projektjébe, ami az Osiris nevet viseli. Ókori Egyiptomban játszódik (nesze neked AC egyiptomi helyszín, ezzel ezt buktuk is), eredetileg egy Prince of Persia rebootnak gondolták (azt is minek kellene rebootolni, nem értem). Jónak ígérkezik, bár nem tudom, most milyen stádiumban van az Osiris, mert találtam olyan hírt is róla, amiben azt írták, hogy egyelőre jegelik. Itt egy pre-alfa-mittudoménmilyen stádiumiból való screenshot, 2 kép és egy teaser:
Bocs az OFFért, de nincs valakinek bővebb infója az Osiris projektről?
-
Xerxész
őstag
válasz Strix Aluco #23 üzenetére
Zöld tenger. A karibi térség pont a zöldes színű vizek miatt nagyon gyönyörű...szerintem. Persze nem csak azért.
Amúgy még az jutott eszembe, hogy minél közelebb érünk az AC idővonalon a saját korunkhoz, annál nehezebb nekik történetet összeállítani, megírni. Hogy miért? Mert minél távolabb van a múlt tőlünk, annál kevesebb írásos dokumentum található történelmi személyekről, helyszínekről, eseményekről, vallásról, ereklyékről, magyarán mindenről, ami az AC velejét képezi. Minél több infó van mondjuk egy adott személyről, annál nehezebb beleszőni mondjuk a halálát egy fiktív, ám mégis a lehetőségek szerint történelemhű sztoriba. Ezt egyébként Corey May, az AC írója is elmondta még a 3. rész előtt egy interjún. Lehet, hogy ezért is döntöttek úgy, hogy mostmár inkább visszafelé megyünk az időben.
Az ACIV sem lesz hosszú, sőt le merem fogadni, hogy még rövidebb, mint az ACIII, és most csak az ACIII fő történetszálára gondolok. Hiába a 12 szekvencia, azok egyenként olyan rövidek, mint az ACII-ben egy szekvencia negyede kb. Most megint van kb. 1 év fejlesztési idő, ezalatt megint sikerül egy 8 szekvenciás rövid történetet megírni, amiből mondjuk megtudjuk, hogy miért lett végül templomos Haytham. Esetleg még beleszövik Kidd kapitányt Éden szilánkjával együtt, így megvan a kötelező Első Civilizációs vonatkozás is.
Szóval ez inkább kiegészítő, mint 4. rész...ezért az alcím is. Mindezektől függetlenül én nagyon türelmetlenül várom.
[ Szerkesztve ]
-
Xerxész
őstag
válasz FireKeeper #26 üzenetére
Jah, kb.
De majd jön az Osiris (legalábbis nagyon bízom benne, hogy befejezik), és majd az veszi át az AC helyét az első 3-4 évben...amíg bejáratódik, mindenki megismeri, aztán az is fejőstehén lesz és lebutítják. "És ez így megy majd, az idők végezetéig...!" -
Xerxész
őstag
válasz FireKeeper #28 üzenetére
Jobb ha elfogadod, hogy ez lesz. Az Osiris - ha elkészül - megint egy kísérleti alany lesz, ami vagy beválik, vagy nem. Ha nem, akkor elfelejtik, de 3 év múlva valaki kitalálja, hogy "re kell bútolni". Ha pedig beválik, akkor úgyis fejőstehén lesz, mert ez a módi manapság. Mindegyik gyártó ezt csinálja, ez jövedelmez, ebben van az üzlet.
Watch Dogsnál szintén ezt feltételezem majd. Már most ódákat zengenek róla.
Ne legyen igazam, de én realista vagyok, puszta reményekre én nem építkezem. Ezért általában túl nagy meglepetés nem szokott érni. -
Xerxész
őstag
Még ezt is el tudom képzelni!
Minek után az ACIII-ban benne volt pl. a fejnélküli lovas is, igaz az legendán alapul. Jack Sparrow meg kitalált figura.
Viszont Feketeszakáll szerintem tuti benne lesz. A térképen ugye 1715 szerepel évszámként, Feketeszakáll meg asszem 1718-ig élt. Majd biztos nekünk kell megölni 1718-ban.
Még Kidd kapitány lehetséges, bár ő hamarabb meghalt...asszem 1701-ben. -
Xerxész
őstag
1935-ben? Tekintve, hogy ő is csak egy ember, nem élhet több mint 200 évet. Gondolom valamikor Haytham születése után halt meg, az 1730-as években.
A számozás és az alcím valahogy egymást zárja ki. Talán maga az Ubisoft sem tudja hová helyezni ezt a részt a rangsorban. Ha számozás van, akkor ugye új kor, új főhős...ha alcím van, akkor folytatás, kiegészítő. Igazából mind a 2 "feltétel" érvényesül, ezért a számozás és az alcím együtt.
De én ezt inkább egy kiegészítőnek fogom fel...nem új résznek.A jelenbeli történet is nagyon foglalkoztat. Desmond és Vidic meghalt, az Abstergo műhold programja elhalasztva, a világ megmenekült, de Juno kiszabadult...vajon hogyan fog folytatódni? Vajon követik-e a jól bevált múltbéli sémát: ott folytatják-e, ahol az előző rész abbamaradt?
-
Xerxész
őstag
válasz Creative997 #35 üzenetére
Jó lesz.
Bár nem szeretem a csak mozis előzeteseket, mert abból szinte semmi nem derül ki. Nem leszünk előrébb vele. Bár nézni jól lesz, ez tény. -
Xerxész
őstag
Hát, akárhányszor nézem meg az új előzetest, mindig arra jutok, hogy Edward stílusa nagyon hajaz Ezio stílusára. Edward valószínűleg egy sokkal erősebb jellem lesz, mint Connor.
-
Xerxész
őstag
Dual wield?
A pálmafák meg az első részt idézik.
-
Xerxész
őstag
válasz Creative997 #48 üzenetére
Hejhó, csak nem lehet mostmár tereptárgyakat is használni a közelharcban? Hogy arcon küldi már a kopaszt egy rumosüveggel.
(Amúgy a képek és a trailer már megvannak tegnap óta, egy külön hírben, de nem gond. Itt a helyük a játék "hivatalos" topicjában).SZERK.:
Ennyit a holnapról. Szerintem gyakorlatilag kiszivárgott minden. Mozis előzetes, képernyőfotók és karakterbemutató. Ubisoft gyakorlatilag le is mondhatja a holnapi nyilvános beharangozót.A hajós képen az nem az Aquila, ugye? Nem látom az orrán a sast...
[ Szerkesztve ]
-
Xerxész
őstag
Van egy olyan érzésem, hogy ezzel a résszel több csalódott rajongót fognak visszaszerezni. Nem mondom, hogy mindenkit, de sokakat szerintem. Még úgy is, hogy kb. olyan hosszú lesz csak, mint a Revelations.
A kalózosdi jó, a hajózás magával ragadó, a helyszín szép, a főhős a fiatal Eziot idézi...már csak a történet legyen jó, bánom is én, ha rövid. Persze nyilván a hosszabb lenne jobb. -
Xerxész
őstag
válasz FireKeeper #71 üzenetére
Elvileg új "trilógia" indul, de nem hinném, hogy Edward lesz végig a főszereplő. Egyrészes lesz szerintem, bár ha nagyon megkedvelik a rajongók, tuti kierőszakolnak magukból még egy részt neki.
-
Xerxész
őstag
Na...némi ráadás (remélem nem voltak még):
-
Xerxész
őstag
"Minő meglepő", hogy az Ubisoft hivatalosan is megerősítette a Black Flaget.
Hadd ne linkeljek, de több oldalon is ovlastam már. -
Xerxész
őstag
Kérdések és válaszok:
Még nem olvastam végig, de az elején valami olyasmit írnak, hogy a templomosok ebben a részben egy misztikus helyet keresnek. Vajh' ez is a Nagy Templom lehet? Szerintem nem...
-
Xerxész
őstag
Ööö...:
"Will Desmond be in the game?
Desmond has been the main protagonist of the franchise so far. This won’t be the case in ACIVBF. That being said ACIVBF is not a reboot, neither is it a spinoff and we’re continuing to develop a consistent mythology. So yes, Desmond will be referred to as a very important legacy of the AC universe."
Csak nem...? Csak neeeeem...?
Berakják az Animusba mint a 16-ost? -
Xerxész
őstag
Na, legalább nem kell fordítgatnom.
Kíváncsi leszek erre a "játékos lesz a jelenbeli főhős" dologra. Nem értem, hogy pontosan mire gondolhatnak itt, mert eddig is a játékos volt a főszereplő, csak egy karakter bőrébe bújva. Kicsit félek, hogy ez egy alibi megoldás, mert nem tudtak/tudnak kitalálni jelenbeli sztorit azután, hogy a 2012.12.21 mizéria már nem aktuális.
Meg most ezzel a lépéssel a "Juno kiszabadult a világra" dolog ment a levesbe? -
Xerxész
őstag
Leleplező interjú:
6:20-nál
Arról beszél, hogy visszatérnek a jól bevált módszerhez, miszerint adnak egy küldetést, és azt te oldd meg úgy, ahogy tudod, legjobb tudásod szerint. Magyarán én ezt úgy értelmezem, hogy talán elveszik a teljes szinkronizációs feltételt...talán.6:40-nél
Azt mondja, hogy a jelenbeli történet ott folytatódik, ahol az ACIII véget ért. A főszereplők mi leszünk, ezért esetleg sanszos lehet egy FPS nézetű jelenbeli játékmenet, de erről nem beszél a fószer...csak én feltételezem.
2013-at írunk, és az Abstero Entertainment (az Abstergo egyik divíziója) felbérel minket, hogy használjuk az Animust, továbbra is Desmond vérvonalában kutakodva...tehát elvileg Warren Vidic helyébe lépünk?
Ennél többet nem mond a tag, de lehet találgatni: hogy mi után kutatgatunk, ez a nagy kérdés. Nos, ha nem dobták el a Juno vonalat (márpedig az ACIII történetét folytatják, tehát elvileg nem), akkor szerintem pont Juno után lesz a kutatómunka. Kiszabadulásának körülményei, illetve jelenbeli ténykedése...mást nem tudok elképzelni.#89 Creative997
Hűha, szép épületek a háttérben! Lesz mit megmászni...[ Szerkesztve ]
-
Xerxész
őstag
A Game Informer is írt a játékról és ők egy kicsit érthetőbben írták le ezt a "jelenben te magad vagy a főszereplő" megközelítést. Persze gyakorlatilag semmi új nem derül ki, de könnyebb a leírtak alapján elképzelni, hogy miképpen is fog ez kinézni.
"For new people, we want to reintroduce the conflicts of the present day," McDevitt adds.
Tehát a BF elején is lesz egy kis összefoglaló az új játékosok számára, amiben levezetik a "világvégét" és Juno kiszabadulását."We pick up right where the old story left off," McDevitt says. "But because you are the character, we have to introduce you into the world in a different way. It'll be full of surprises. All of the things set up by the ending of AC III, those continue as well."
A sztori ott fog folytatódni, ahol az ACIII véget ért, de helyileg nem ugyanott. 2013-ban leszünk már és nem a Nagy Templomban. Mivel mi vagyunk a főszereplők egy Abstergo kutatóként, ezért valószínűleg egy Abstergo intézetben lesz az intro. Juno kiszabadulása tehát nem megy a levesbe, hanem ez lesz a jelenben a fenyegető probléma."You start the game being an innocent employee just doing your job," Ismail says.
Egyszerű templomos alkalmazottként kezdjük a játékot, és gondolom ahogy tárjuk fel fokozatosan a memóriákat, úgy válik majd világossá előttünk, hogy a rossz oldalon állunk. Tulajdonképpen az AC első része is így kezdődött: in medias res, egy ember agyában túrkálnak, de azt sem tudtuk, Desmond most Vidic embere vagy valami túsz...És 2 render...Edward és Feketeszakáll
-
Xerxész
őstag
Desmond meghalt.
Azt is elmondták a nyilatkozók, hogy mostmár bárki hozzáférhet bárki memóriájához, ezért tudunk "idegenként" Desmond vérvonalában túrkálni.Itt elmondják azt is, hogy már az ACIII-ban is volt erre példa: a stáblista után újra Connorral voltunk...de hogy lehettünk Connorral, ha Desmond meghalt ugyebár...hát úgy, hogy egy "idegen" is hozzáfért a memóriákhoz.
Since you're not part of Desmond's family line, fans may raise an eyebrow at the fact that a non-relative can experience the memories of another. Ubisoft assures there are story foundations for this teased in AC III. The most likely scenario would seem to be tied to Desmond's conversation with his father, William, late in the game after the old man is rescued from Abstergo. When Desmond asks if the Templars got to him, William replies that he was able to resist, but it may not have been enough. "I know they've been working on ways to extract memories and let others sift through those memories," he says. "Maybe they're even analyzing mine right now."
William's fears are confirmed after the end credits, when players begin controlling Connor as someone other than Desmond. An unknown voice directs your quest to find pivots within the Animus. Once you're successful, the voice celebrates, "Holy crap. We did it. It's done. His data's uploading to the cloud. Vegas baby! Vegas!" The player's real-life gamertag is then shown to be "synchronized with the cloud." Is this William Miles' data? Is the voice on the line an employee of Abstergo Entertainment?
-
Xerxész
őstag
válasz DeathAdder #100 üzenetére
Az a legenda járta róla, hogy nem fogja a golyó. Miután megcsináltad az Oak Island küldetést, kiderült, hogy a legenda igaz: valóban nem fogta a golyó, mivel megvolt neki Éden szilánkja, egy gyűrű, ami taszít mindennemű fémes tárgyat. Ez volt az igazi kincs a Tölgy-szigeten, nem a sok arany, ami mellette volt.
A küldetés előtt 3 vagy 4 térképdarabot kellett összegyűjteni különböző helyekről ahhoz, hogy eljuthass a Tölgy-szigetre.
Kb. ennyi a sztori. -
Xerxész
őstag
válasz Synyster6661 #103 üzenetére
Az Oak Island küldetésben nem lőnek rá...ott csak farkasok támadnak, de akkor még nincs meg a gyűrű.
Ha azutáni esetekről beszélsz, amikor már megvan a gyűrű, akkor lehetséges...sajnos én nem emlékszem. -
Xerxész
őstag
Másik topic nyílt már róla, de azért ide is be kell kerüljön.
Valószínűleg a PS Vitára bejelentett új AC játékról van szó, ami a közeli jövőben játszódik. De nem biztos...
-
Xerxész
őstag
Voltak már?
-
Xerxész
őstag
válasz FireKeeper #110 üzenetére
Mi van, megvettek kilóra?
Engem is, a táj már most magával ragadó. A maja romos dzsungeles és parti sziklás nagyon szép!Történetben persze nem lesz erős és hosszú, de az rövidke sztori nekem jó legyen, mert odacsapok!
-
Xerxész
őstag
válasz Creative997 #115 üzenetére
Ez már hivatalos?
Na, akkor nem voltak alaptalanok a találgatások...ismét.PS Vita...ehh, kénytelen leszek a sztorit végignézni a TeCsőn.
-
Xerxész
őstag
válasz Creative997 #117 üzenetére
Az a vicc, hogy manapság inkább hisz az ember egy kiszivárogtatott hírnek, ami nem hivatalos, mint egy hivatalos bejelentésnek.
-
Xerxész
őstag
válasz Creative997 #120 üzenetére
Igen, volt már. De nem gond, mert elég szép ahhoz, hogy nézzük.
Lesz ACIVBF a PAX East rendezvényen...ha szerencsénk van, talán gameplay videjót is mutatnak majd.
-
Xerxész
őstag
válasz Creative997 #126 üzenetére
Igen, ezt már én is láttam.
Deviantart oldalán van sok AC koncepciós rajz, és egyik-másik igen jól sikeredett. Ez már ilyen Mass Effectbe illő távoli jövős aszaszin.Közben azon gondolkodtam, hogy mi lehet ez a Phoenix...valami újabb Abstergo projekt kódneve? Esetleg egy személy?
-
Xerxész
őstag
Ma estefelé lehet lesni a híreket ACIVBF terén, mert ma kezdődik a PAX East.
-
Xerxész
őstag
'lright, lads...let's hunt under the Black Flag!
ACIVBF Gameplay Reveal Trailer
Hogy is szokták mondani? KELL! MOST!
[ Szerkesztve ]
-
Xerxész
őstag
Hát ez úgy jó, ahogy van.
A végén a sziget szélén a romokról való halálugrás felteszi az I-re a pontot, de azért az a laza cápatámadás sem kutya. Hogy elkapja már a fószert a cápali. -
Xerxész
őstag
Vegyük az ideális esetet: minden, amit eddig mondtak, valóban igaz. Eszerint kapunk egy teljesen szabad bazinagy bejárható/behajózható területet; ismét nagy hangsúlyt kap a lopakodós küldetésmegoldás; nem lesz 100% szinkronizációs kitétel a küldetések teljesítését illetően.
Ha ez a 3 állítás tényleg teljesül, akkor már jobb lesz, mint a 3. rész, és akkor még a történetről nem is beszéltünk. Most az egy dolog, hogy minden bizonnyal még talán a Revelations sztorijánál is rövidebb lesz ennek a résznek a története, de még ezt is elviselem, ha ezt a rövidséget jól kivitelezik...nem olyan kapkodósan, mindent kihagyósan, mint a 3. részben.Nem kell sok szekvencia, csak legyenek elnyújtva a főküldetések, ez bőven elég. Pl. ha egy küldetés a térkép másik felén kezdődik, a program ne rakjon kapásból oda és pláne ne a csetepaté kellős közepébe, hanem nekem kelljen odamenni.
Ha már átvezető videó van, akkor az ne 2 másodperces legyen, hanem párbeszédekkel gazdagított kerek egész.
Használják ki a játék adta lehetőségeket: pl. milyen rég nem volt olyan küldetés, hogy fogd meg a hullát és vidd el ide és ide, rejtsd el, stb.
Továbbá a nevezetes épületekben, azok körül, vagy rajtuk legyen több küldetés, ezt nagyon hiányoltam a 3. részben, és ez egy igen nagy jellegzetesség AC terén. -
Xerxész
őstag
válasz Creative997 #161 üzenetére
Ha új videó jönne és arról én nem tudnék...főbelőném magam.
-
Xerxész
őstag
Durva lett volna, ha Tortuga kimarad...
-
Xerxész
őstag
válasz Synyster6661 #183 üzenetére
Akkora biztos, mint a Határvidék az ACIII-ban. De gyanítom, 20-25%-kal biztos nagyobb. Mivel hajóval is lehet majd szabadon bóklászni, annak meg azért kell a tér.
Amúgy az jutott még eszembe, hogy egy első civilizációs kapcsolat lehetne a játékben a Bimini út. Erről az útról olyan elmélet is terjed, hogy Atlantisz része volt. Atlantisz legendás nagyváros/földrész, simán össze lehet kötni az Első Civilizációval, mint azok lakhelye. Remélem nem hagyják ki a játékból az elsüllyedt Bimini utat, ha már majákat DLC-ként ellőtték a 3. részben...igaz, pl. a hírneves naptáruk nem került bele.
[ Szerkesztve ]
-
Xerxész
őstag
válasz Creative997 #187 üzenetére
Lehet, hogy képregény formában fogják kiadni. Vagy a Black Flag után érkező játéknak lesz ő a főhőse. Hiszen ne feledjük, minden évben kapunk egyet. A következőt is már fejlesztik, ami azt jelenti, hogy a sztori és a főhős már rég megvan.
Magam is megnéznék egyébként egy ókori Rómában / Görögországban / Egyiptomban játszódó AC játékot, bár még mindig az Első Civilizációs kor érdekelne a legjobban...az egész aszaszin-templomos mizéria kezdete, az emberek lázadása, Éden darabjainak ellopása...
[ Szerkesztve ]
-
Xerxész
őstag
válasz Creative997 #190 üzenetére
Közben olvastam a Wikián, hogy Aquilusról is van valami 3 részes nem történethiteles képregény.
Nikolairól is van 2 hiteles képregény (The Fall, The Chain), innen ismerhetjük őt.
Szerintem egyébként olyan karaktert, aki már valamilyen formában szerepelt a szériában, nem fognak "új" főhősnek megtenni játékban. -
Xerxész
őstag
válasz Creative997 #192 üzenetére
Nikolai már eléggé az újkor, a lőfegyverek kora. Mondjuk én olyan véleményen vagyok, hogy lehetne a II. világháborúban is AC játékot csinálni simán, lőfegyverek ide vagy oda. Egyszerűen csak olyan küldetéseket kell kreálni, amiben lebuksz, ha lőfegyvert használsz...pl. bunkerekbe beszivárgás, szigorúan ellenőrzött épületek felderítése, stb. És hogy ne legyen nagyon egysíkú és fegyverellenes a játék, néhány küldetést meg olyanra kéne megírni, hogy lőfegyver nélkül lehetetlen legyen megcsinálni. Szerintem ennyi a trükkje az egésznek.
-
Xerxész
őstag
válasz Creative997 #194 üzenetére
Szénásszekérbe? Ugyan már! Lépést kell tartani a korral. Alacsonyabb felhőkarcoló tetején lévő medencébe.
-
Xerxész
őstag
A vérvonal.
-
Xerxész
őstag
[ Szerkesztve ]
-
Xerxész
őstag
válasz Creative997 #208 üzenetére
Az kell! De csakis színarany változatban.
Gyűrűk Urás aranygyűrű is kéne. -
Xerxész
őstag
"However, new information revealed today by the magazine states that no loading times will take place between land and sea. [...] The Templars and the Assassins will be fighting over the Bermuda Triangle in hopes to harness its mystical powers for their own benefit. As a prize for winning battles, you will earn money that you can pay scallywags to fight for you in upcoming missions. Missions do get much harder as you progress and these characters can die, making it necessary to polish up on your recruiting skills."
A titokzatos Bermuda háromszög... Kíváncsi vagyok, hogyan kötik majd az Első Civilizációhoz.
Az is jó, hogy nem lesz töltés a különböző területekre való belépéskor. -
Xerxész
őstag
válasz Creative997 #213 üzenetére
Ja, én is tartok ettől. De úgy terveztem, hogy az új konzolok megjelenése miatt a jövő év elején még egyszer utoljára újítok PC terén egy komolyabbat, azzal elleszek még pár évig. Aztán mire az a gép elavul, talán már lesznek olyan szinten a minimütyűrök, hogy olyan is elég lesz otthonra (nem feltétlen játszásra).
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- BestBuy topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Autós topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Mikrotik routerek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Politika
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...