- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Projektor topic
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Hirdetés
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
daninet
veterán
arra gondoltam, már megcsináltam - "custom profile".. csak ez nálam egy régi berögződés, hogy profilernek hívom, régi CAD-ben azt használtam annó rengeteget bocs ha összezavart
[ Szerkesztve ]
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
daninet
veterán
Random terepre szintvonalakat hogyan generálhatnék legegyszerűbben alaprajzi nézetben?
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
nagyt0m
tag
felveszel födémeket olyan sűrűn ahogyan a szintvonalakat szeretnéd, összemetszed a síkkal és készen vannak a szintvonalak.
más:
egy görbevonal mentén hullámzó 3D-s formát a 15ös AC-vel még nem egyszerű megoldani, jól gondolom? a 16osban már lesz valami erre is ha jól láttam.[ Szerkesztve ]
-
daninet
veterán
igen, gaudi féle guell park kéményeket csinálta a csávó videón, lesz line to mesh.. hogy mióta várok valami hasonlót
17-esben jön a poligonal edit és akár lehet is váltani 3D maxról na jó, nem..amúgy, rajzolsz egy görbevonalas kontúrt vonalból és kitöltöd varázspálcával héjszerkezettel, majd 3D-ben elforgatod.. én így csináltam tetőt elég jól használható..
mod:
Födémekre gondoltam először, de hatalmas meló lett volna nagyon nagy a telek és nagyon nagy a szintkülönbség[ Szerkesztve ]
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
daninet
veterán
Félve megkérdezem, mivel nincs másik építész totyik, Revittel kapcsolatban tudna valaki privátban vagy skypen pár sorban segíteni?
Nincs mese, diktál a pénz tanulni kellMiért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
daninet
veterán
7-es magyar AC könyvtárat tud valaki szerezni? Egy 2002-es tervhez kellene, 6.5-ben rajzolták 7es könyvtárral, és ugye akkor még nem volt ez a könyvtárkompatibilitás mint az új verzióknál.
Bezippelve 13 mega körül van, ha valaki el tudna egyet küldeni, vagy egy linket ahol fennvannak ezek megköszönnémMiért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
ML320
aktív tag
Sziasztok!
Érdekes hibával találkoztam: Adott egy FSC Celsius W410 (i7/8GB/SSD/Win7 Pro 64bit) gép, Quadro 600 kártyával. ArchiCAD 15 programnál a 3D nézetet megnyitva mozgatom az ablakot. Az ablak kerete eltűnik! Keret méretállításnál visszajön.
A szervíz már kétszer cserélte a VGA vezérlőt, most visszahozva ez a hiba dettó fennáll. A régi gép FX540-ével a keret jó, csakhát lassabb...
A driver a legfrissebb nVidia referencia, a két kari ugyanazt használja.
Ötlet? Nem hinném, hogy 3 VGA-nál is dettó ugyanaz a hiba lenne, holott minden más jó. Inkább bugnak tűnik, mintsem HW hibának...Ember tervez, Isten perverz...
-
-
ML320
aktív tag
bakke, mennyi kérdés...
Na, akkor: ügyfél gépe, nem az enyém. Screenshotot próbálok szerezni. A homlokzaton a keret jó, F3-ra az új ablak bejön, az is jó. Mozgatásra ennek a keretnek a széle (kb 1mm) tűnik el. Nem is eltűnés, hanem a mögötte lévő képből kivágott - a kerettel megegyező vastagságú - részlet lesz látható. A benne lévő 3D-s nézet teljesen jó.
Amennyire tudom, full alap telepítés...Ember tervez, Isten perverz...
-
sgyuri23
csendes tag
Sziasztok!
Artlantis studio 3. ba hogyan lehet a több kameraállást egymás utráni renderelésre küldeni? NE keljen mindig megvárni még az ekőző elkészül és mindig figyelni a gépet! Tudom ez a fonkció régebbi verziónál megoldható volt, de az újabb (3 as) verzióbvan nem találom.
Előre is kössz a segítséget! -
daninet
veterán
Találtam egy lépcsőt amit vagy az AC vagy én nem tudok megrajzolni, egyelőre 50% esélyt adok mindkettőre.
Tehát egy pihenőre érkezik ami már az alsó fok felett van, és két helyen húzott, többek között a végén is.
Alap lépcsők között ilyen nincs, ez ugye egyedi lépcső kell legyen, de mikor meg szeretném csinálni, valami olyat ír, hogy nem metszheti el a járóvonal a lépcső oldalát (itt a lépcső alsó felére gondol, illetve az utolsó érkezőfokra amik alaprajzi vetületben összeérnek. Ez itt most vonalból van félig. Vetülete ilyen:Itt az eredeti. Azon kívül, hogy födémből megcsinálom, hogy csinálhatom meg másképp? Most a méretek nem nagyon érdekesek, de ha valaki szeretné a lépcsőkar 85, a lépcső teljes széle 180, hossza 240, és 330 a szintkülönbség.
[ Szerkesztve ]
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
-
-
zajacza
csendes tag
Sziasztok!
Segítene valaki, hogy AC13-ban hogyan kell egy mezei "süllyesztett spotlámpát" úgy megfordítani, hogy felfelé világítson?
Biztos nagyon egyszerű a megoldás, csak én vagyok béna (vagy türelmetlen )Előre is köszönöm!
Üdv!
-
daninet
veterán
Egyelőre AC egyik verziójában sem forgathatod tetszőlegesen a tárgyakat, azaz egy módszerrel igen, de akkor azt hiszem elveszti a tárgy tulajdonságait, tehát, hogy világítson. De utólag tehetsz bele fényforrást.
Axonometrikus nézetben a tárgy aljára nézel párhuzamos nézetben, majd GDL tárgyként elmented a fájl menüben. Majd újra berakod a tervbe, ekkor már fejjel lefelé lesz.[ Szerkesztve ]
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
daninet
veterán
Most már nagyon húz az AC is a 3D rajzolás felé, igazából az számomra sem érthető miért nem lehet egy tárgyat megforgatni bármely tengelyen mint egy héjszerkezetet, ugyanis ezt már tudja a program, ki kellene terjeszteni a tárgyak felé is.
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
zajacza
csendes tag
Hát igen, neki kéne esni a 16-nak, csak hát senki nem vág hozzám egy gépet amin el is futna Habár lehet hogy ilyen egyszerű modelleknél még elmenne...
Az csak nekem furcsa, hogy amikor artlantis (*.atl)-be mentek, akkor ott szerepel az exportálandó stuff-ok között a fény, de soha nem aktív? (még mindig a 13-as CAD-el)
Olvastam olyasmit, hogy az AC fényforrásoknak csak a helyét exportálja és utána majd artlantisba kell fényforrást beállítani oda. Erről tud valaki valami jó leírást, vagy infót? -
copass
veterán
3 éves intel 2mag 2.1ghz 3gb ram xp alatt nekem használhatóan megy ac15,ac16 is.
atl-be fény nélkül nem exportál, tehát egy nap kell neki,de ha leraksz még fényforrást akkor aktív lesz. ugyanazokat a fényeket teszi be atl-ben amiket beállítasz ac-ben."amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
zajacza
csendes tag
1.5 GHz proci, 512 RAM, ugyanennyi memória a Geforce 6200-ben asszem én nyertem
Tudom ez szánalmas 2012-ben, de szerencsére szüleimnél van egy izmosabb játékszer, majd azon gyakorolgatok, ha odaférekEzek szerint nem kell aggódnom a fények miatt? Juhééé De ez azt jelenti, hogy valamit elszúrtam, amikor délután próbálgattam, mert teljesen sötét volt a próbamodell belseje...
Köszönöm a segítséget!
-
nagyt0m
tag
A z Artlantisba átmentek a fényforrások elméletileg mind, csak sokszor nem aktívak. A Lightwave-es napot pl 10-nél is több lámpánál viszi át. De szerintem a fényeket Artlantisban érdemes beállítani ott azonnal látod, hogy kell e rajta még változtatni.
Egyik ismerősöm 9es AC-ról váltott 15-re korabeli gépen és le volt döbbenve, hogy a 15-ös mennyivel gyorsabban fut. A gépigényt sikerült leszorítani szerencsére.
Muszájból c2d -s laptopon integrált inteles vga-val is el lehet dolgozgatni.[ Szerkesztve ]
-
daninet
veterán
-
zajacza
csendes tag
Szerintetek ha saját tárgyat akarok készíteni, akkor 3DSM-ot, vagy Cinema 4D-t használjak? Ha jól tudom, akkor a 4D-t a graphisoft csinálja, de azt még nem próbáltam soha.
Szóval a kérdés lényege az, hogy 3DSM-al készült modelleket lehet-e könnyen berakni AC-be, vagy kezdjem el a Cinema-t is megtanulni?
Ráadásul azt is nehezen tudom elképzelni, hogy ha csinálok egy modellt és valahogyan beleimádkozom AC-be, akkor azt hogyan tudom mozgatni, forgatni stb.? Magyarul megadhatom-e a tárgynak a jellegzetes pontjait, vagy automatice egy befoglaló hasáb csúcspontjai fognak megjelenni?
-
nagyt0m
tag
Ha hajlandó vagy nekiállni tanulni akkor a GDL programozás a legtutibb AC tárgyak gyártásához, de nem legegyszerűbb. Igazából azt kell mérlegelni, hogy mit is szeretnél elérni. Ha nem kell paraméterezhető tárgy akkor szerintem az AC is alkalmas a feladatra, talán a leg jobb választás is. A C4D tudomásom szerint a Maxon-é és csak kiegészítő modulja volt egy régebbi AC verzióhoz (ha nem majd valaki kijavít). A 3DS-sel az lehet a baj, hogy az importált tárgyak nem könnyen módosíthatók késöbb AC-ben.
Ha .3ds-t importálsz AC-be akkor a kapott tárgyat ugyanúgy tudod forgatni az alaprajzon, mint bármi mást. Hogy ne csak z tengely körül tudd elforgatni ahhoz már a gdl leírásába kell beszúrni kb 2 sort (azért ennél kicsit több de nem sokkal). -
zajacza
csendes tag
Szívesen megtanulnám, csak nekiállni nehéz, per pill. azt sem tudom hol kezdjem (na jó elkezdtem a google-el, csak messzire nem jutottam )
Jó lenne ha ilyesmit tanítanának egyetemen és nem azzal menne el pár év, hogy nyakig technokolosan kartonnal modelleznek és vonalzó+ceruzával/csőtollal rajzoltatnak, ahol a keret helye néha fontosabb magánál a rajznál... de hát sajnos a világ nem tökéletes, én meg ne panaszkodjak, mert ezért jöttem át építőmérnökireC4D-vel kapcsolatban én írtam hülyeséget, nem tudom miért
Igazság szerint nem akarok semmi komolyat, ami megérné a szenvedést, csak egy saját vázát, benne azzal az undorító száraz kóróval, ami a modern (minimalista???) stílusban nagyon közkedvelt ( és mellékesen 3D-ben marha jól néz ki, csak a valóságban gagyi).
Egy ilyen modellt csináltam már POV-Ray-el, és 3DSM-ben sem esne nehezemre, de ha problémás a beimportálása és az utólagos méretezése/igazítása AC-ben, akkor végülis mind1...Ez a GDL meg annyira kínai nekem, hogy eltart egy ideig, míg megtanulom, de ezek szerint ez lesz a járható út.
-
copass
veterán
c4d bonyolúlt, akár a 3dsmax is, az ingyenes blender-t tudom ajánlani egyszerű tárgy modellezésre, az tud 3ds-t exportálni és tele van a net oktató anyagokkal.
vagy van a google sketchup, aminek van tárgy adatbázisa ( warehouse).
vagy van archive3d.net itt már gsm-be van rakva a 3ds tárgy. használthatóak."amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
zajacza
csendes tag
Blendert próbáltam már egyszer régen, de valamiért nem jutottam vele messzire.
Azért gondolkoztam 3DSM, meg C4D irányába, mert úgyis meg kéne tanulni (ki tudja mit hoz a jövő alapon), másrészt meg a Wings 3D-vel már dolgozgatam, ami nagyon hasonlít a fent említett két progira (persze lényegesen lebutítva, de maga a modellezés az nagyon hasonlónak tűnik).Megnéztem az archive3d.net-et, és úgy döntöttem, hogy inkább nem találom fel a spanyol viaszt Örök hála
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti Windows, telepítéssel! Digital Doctor Számítógép Szerviz
- World of Warcraft Shadowlands Collectors edition EU EN
- Windows, Office licencek a legolcsóbban, egyenesen a Microsoft-tól - 2990 Ft-tól!
- Microsoft licencek KIVÉTELES ÁRON AZONNAL - UTALÁSSAL IS AUTOMATIKUS KÉZBESÍTÉS - Windows és Office
- Játékkulcsok olcsón: Steam, Uplay, GoG, Origin, Xbox, PS stb.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen