Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jano_023

    őstag

    Sziasztok egy történetet osztanék meg veletek. Érdekelne kinek mi a véleménye valamit mit tudok esetleg még tenni. Köszönöm.

    A westend üzletükből jövök ahol az alábbi problémába futottam bele.
    Egy önöknél vásárolt Apple Watch SE 40mm órát vittem be önökhöz mivel a rajta lévő fóliát akartam cseréltetni.
    A hölgy aki kiszolgált elvette az órát és a rajta lévő fóliát levette és letisztította a felületet és egy új üvegfóliát próbált meg felhelyezni. Ezt az üvegfóliát egy 5-6 perces próbálkozás után, mivel nem sikerült egy buborékot kiszednie túlságosan erősen nyomta és eltörte az üveget. Majd kihozott egy másikat és azzal is ugyan így járt. Közölte hogy nem tudja felrakni a fóliát. Ezek után vissza adta az órát. Amikor vissza kaptam az órát jeleztem neki hogy a kijelzőn lett egy mélyebb és egy vékonyabb karc. Mire ő azt mondta hogy az már olyan volt.
    Ezzel azért nem értek egyet mert az órán a vásárlást követő nap fólia lett téve és azóta rajta volt. Ő vette le. Csatolom a képet. A hölgynek is elmondtam, hogy igen én is látom hogy a kijelző sarkaiban ahol már gondolom az előző fólia engedett a por bejutott és attól karcos a széle ezt én elismertem (lehet előbb kellett volna cserélni a fóliát) de azok a karcok amik a kijelző közepén vannak és a mélyebb karc ami a kijelző közepén alul látszik nem keletkezhetett attól hogy oda por jutott.
    Véleményem szerint sajnos amikor túlságosan erősen nyomta és eltörte a fóliát akkor keletkezett. Ő ezzel nem értett egyet és csak azt hajtogatta, hogy a széle is karcos. Jelzem elismerte hogy nem mutatta meg nekem az órának a kijelzőjét miután a fóliát levette róla.
    Azt kérdeztem tőle mi a megoldás ilyenkor mert ebben az esetben engem kár ért. Ő a vevők könyvét javasolta nekem és oda írtam egy panaszt. Azt mondata hogy a teremben kamarák vannak és azon meg fogják nézni hogy mi is történt. Engem ez azért nem nyugtat meg mert ez csak kifogás. Nincsenek a helyiségben olyan kamerák amik a mennyezetről egy órának a kijelzőjét meg tudják vizsgálni. Ezzel csak le akart rázni. A könyvbe beírtam és azt ide is csatoltam, de ezt a levelemet és a panaszkönyvbe szereplő írást is eljuttatom a fogyasztóvédelemhez, mert már most tudom mit fognak mondani, és úgy hogy nem tudják bizonyítani. Valamint mikor kérdeztem hogy nem kell e befotózni az órát vagy csatolmányban valahogy elküldeni a képet azt mondta nem. Szóval még kép sincsen róla. Hogy bírálják ezt el ??
    Ami ezzel az egésszel kapcsolatban főleg bosszant a hozzáállás a hölgy egyszer nem kért elnézést, még azért sem hogy nem tudta feltenni a fóliát ami amúgy a dolga lenne hiszen gondolom ezért fizetek plusz pénzt. Ez egy prémium termékeket áruló üzlet ahol a kiszolgálás is prémium kellene hogy legyen. Az nonszensz, hogy így viselkedjen egy eladó. A másik hogy ne tudjon felrakni egy fóliát, vagy ha neki nem megy legalább a kollégáját kérje meg. Oda vittem önökhöz egy eszközt amin volt védelem és eljöttem úgy (és ezt az üzletben dolgozok hagyták is) hogy van egy termékem amit kár ért és a rajta lévő védelmet is leszedték. Ennyire prémium a kiszolgálás

    ''Az életet nem a lélegzet vételek száma határozza meg, hanem azok a pillanatok mikor eláll a lélegzetünk !''

Új hozzászólás Aktív témák