- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kipróbáltuk az LG kompakt 4K projektorát, a CineBeam Q-t
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Vezetékes FEJhallgatók
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Autóhifi
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Gyorsulást hoz az MSI Claw új szoftverfrissítése
ph Az MSI a későbbi frissítéseket is egyszerűbbé teszi az új BIOS által.
-
Frissítve! Véget is ért egyelőre a Helldivers II körül balhé
gp Úgy tűnik, hogy egyre több sötét felhő kezd gyűlni a játék körül a Sony döntése miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
blueMerle
veterán
MAúgy meg jönnek havonta a frissítések kamuzás ,hjogy rrossz a support.
Ha nem érted amit írok, hogy ez egy jó készülék (ár-érték arányban), de a jövőjét tekintve vannak vészjósló jelek (pl. Carl Pei kijelentései, és a nem létező customer sw-support) arról nem tehetek. Semmi más rosszat nem írtam róla, nem kell személyes sértésnek venned hogy valakinek gondja volt vele.
Minden egyes gyártó, még a legutolsó B brand is ha bejelentesz nekik egy bugot akkor az a minimum, hogy megköszönik, és közlik hogy foglalkoznak vele. A kicsit nagyobbak ticket szinten fogalkoznak a nyűgöddel, és szólnak, hogy a következő frissítésben javították -vagy épp nem XY ok miatt. Akár egy gyártói fórumon, akár egy dedikált felüleleten vagy épp mailben. Ez így működik, függetlenül attól, hogy mi az elképzelésed a dologról.
A Nothing ezzel szemben a szolgáltatóhoz irányít, hiába írtam le nekik hogy ezek általános problémák, nem egyéni gondok, mert XDA-n és más fórumokon, bug tracker oldalakon is már felmerültek (csomó linket küldtem). És az a bosszantó az egészben, hogy az egyik hibát az ArcSoft már javította is, szóval még csak foglalkozniuk sem kellene vele, csak simán az updatelt appot beletolják a következő frissítésbe.
Amit a Nothing csinál az az, hogy magasról szarnak a vásárló problémáira, és ezzel van a baj, nem a telefonnal, mert minden telefonon lehet találni hibát. Érted már?
Még csak annyira sem méltatnak egy vásárlót, hogy odaböffentsék, jó, vettük, majd talán javítjuk, vagy nem.
Az,hogy blumerle egyéni igényeit nem elégítik ki azonnal az ne legyne már mérvadó.
Teljesen igazad van ebben. Mindenkinek más a fontos egy készüléknél, és van, akit az engem zavaró hibák sosem fognak érinteni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Futás, futópályák
- Nubia Red Magic 9 Pro - hivatásos mágus
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- DraXoN: Netfix lemondva
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Note 12 Pro+ 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Eladó egy ballagási ajándéknak szánt iPhone 12 purple 64 Gb telefon.
- Apple IPhone 14 128GB Mobiltelefon Sárga, Bontott Csomagolás, 2 év garancia a webshopunkból
- Huawei P30 Pro 256GB
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen