- Melyik tápegységet vegyem?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Ventilátorok nélkül érkezik a Lian Li legújabb vízhűtése
- 500 Hz-es QD-OLED panelen dolgozik a Samsung
- Milyen videókártyát?
- E-book olvasók
- 3D nyomtatás
Új hozzászólás Aktív témák
-
decibel
aktív tag
A 2013/14-es képek/videók és a mostani gameplay közötti különbségekhez kb semmi de semmi köze nincs a gameworks-nek a W3 esetén. Ezt a vak is látja akármennyit mantrázod. Inkább arról van szó, hogy lengyel barátaink tőlük szokatlanul nagyot kamuztak az előzetes anyagokkal.
"you are a monkey poo-poo"
-
huskydog17
addikt
Igen, az egyértelmű, hogy a lengyel csapatnak kisebb a büdzséje, mint egy nagy stúdiónak, bár itt azért halkan megjegyezném, hogy sok olyan stúdió van, melyek sokkal kisebbek, mint a CDPR, nagyságrendekkel kevesebb pénzből gazdálkodhatnak és mégsem mentek el az NV-hez, mert jól tudták, hogy az mivel járna. Biztosan megvan a CDPR-nek az oka, hogy lepaktáltak a zöldekkel, de nagyon jól tudták, hogy mivel jár. Mivel elfogadták a kockázatokat, tudták azt is, hogy jó esély van arra, hogy a 2013/14-ben mutatott látvány nem fog működni a végleges kiadásra. A fejlesztőknek a következőket kellett volna tennie annak érdekében, hogy ne legyen ez a botrány körülöttük, simán megúszhatták volna ezt, ha:
- Hónapokkal a release előtt kiadnak egy hivatalos közleményt, miszerint a játék végleges változatának látványvilága meg sem közelíti a 2013/14-ben bemutatott demókét (ja hogy akkor elúszott volna sok előrendelés? háááát meglehet)
- Amennyi hónapot elpazaroltak a GW működésére (kikapcsolására), annyi idő alatt bőven tudtak volna saját effekteket is készíteni és akkor nem kellett volna ennyit butítani
- Mivel egyértelmű a butítás, nem kéne a játékosokat még most is hülyének nézni és tovább hazudozni, hanem ha lenne egy kis gerincük kiállnának a játékosok elé és egy bocsánatkérő nyilatkozatot tennének (ez a Valkve-nek sikerült)
- Ha náluk sokkal kisebb független stúdiók nem szorulnak az NV pénzére a több éves fejlesztés alatt, akkor a CDPR miért szorul rá?Itt kizárólag a CDPR hozzáállásával és kommunikációjával van a nagy probléma. Elhisszük, hogy ők megpróbáltak mindent megtenni, hogy ne kelljen butítani, de a gond, hogy a kommunikációjuk a játékosok felé a lehető legrosszabb!
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest