- iPad topik
- Apple notebookok
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Canon MILC: EOS R és M topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Crash Bandicoot N-Sane Trilogy - Túl a 20 millión
gp A készítők a minap bejelentették, hogy egy fontos eladási mérföldkövet léptek át.
-
Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
ph A Vision Pro még többet tudó, még drágább Pro 2 utóda helyett inkább valami olcsóbb variánst tervez piacra dobni az Apple.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
FireKeeper #4754 üzenetére
rossz irányból nézed az egész kérdést - ha ez a szemlélet lenne elterjedt, akkor tele lennénk DX11-es játékokkal.
új programozási paradigmára átállítani fejlesztőket borzasztóan sokba kerül - még akkor is, ha a jelenlegiekhez hasonló programozási nyelvet kell használni. pénzbe kerül a képzés, a képzés alatt el nem végzett munka, ill. az újdonságok használatába való beletanulás alatti jóval nagyobb hibamennyiség. ezt fejeld meg azzal, hogy az utóbbi évek költségcsökkentéseinek köszönhetően a kommerciális szektorban dolgozó programozók nagy része nem éppen top talent, úgyhogy egy ilyen átállás minden lesz, csak nem zökkenőmentes. ezért ahhoz, hogy valaki egy ilyet meglépjen, ahhoz a heterogén megközelítésnek igen killer eredményeket kell hoznia. a kép- és hangfeldolgozás területein talán megéri - de máshol?Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
válasz
FireKeeper #4754 üzenetére
meglátjuk.
általánosan jól párhuzamosítható kódot baromira nehéz írni, nem véletlenül nincsenek szépen skálázódó játékok. párhuzamos programozás és elosztott rendszereken futó kód mostanában kezd leszivárogni alapképzésekbe mscről. nehéz validálni, nehéz hibakeresni és nehéz jól leprogramozni. emiatt több idő a program kifejlesztése, azaz drágább is lesz.
új technológiák szép meg jók, de a kérdés, hogy tényleg megéri e őket használni.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.