- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Hobby elektronika
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Intel Arc Alchemist A310/A350/A380/A580/A750/A770... és mobil verzióik
- Milyen videókártyát?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Edifier R1600T III 2.0 Aktív hangfal
lo Tegnap érkezz meg az új hangfal rendszer. Egyrészt azért esett rá a vásárlás, mert ajánlott, másrészt van hozzá...
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz FollowTheORI #31641 üzenetére
Ez nem effekt. Itt a shader nyelvet kell kiegészíteni. Ezt nem lehet "black box"-ként behozni, mert akkor senki sem fogja tudni, hogy miképp kell használni. Ezt csak úgy lehet behozni, ahogy az AMD csinálta. Az NV-nél DX-re NVAPI-val és egy headerrel, míg OGL/Vulkanra SPIR-V kiterjesztéssel.
(#31643) -FreaK-: AZ AMD ellenőrzi. Ők tudják force-olni, letiltani, vagy szólni a fejlesztőknek, hogy mit írjanak át. Nem muszáj egyébként minden játékra. Elég a motorokra ellenőrizni, és akkor az alapján az azonos motorverzióval minden játékra jó lesz.
(#31644) Oliverda: Megnyugtatlak, hogy az NV nem olyan hülye, hogy így álljon hozzá. Pontosan tudják, hogy mennyit számít a fejlesztőknek a korai elérhetőség.
Kevesen tudják, de a GPUOpen shader intrinsics függvényeket, illetve a fontosabbakat lemásolták az NVAPI-n belül, de mégis csak az AMD szervizkönyvtárát használják a fejlesztők. Egyszerűen elkéstek, mert akit érdekeltek a shader kiterjesztések, ráálltak a GCN-re, és nem kifejezetten erőlködnek azon, hogy írjanak az NV-kre is speciális shadert. Leszarják a részesedést, az NV nem volt ott akkor, amikor erre megjelent az igény.(#31646) Oliverda: Egy piacot nézünk?
A Ballot, amit a fejlesztők nagyon akartak PC-re, megjelent az elmúlt év szeptemberében az AMD szervizkönyvtárában és az idei év elején az NV-ében. Jelenleg az AMD megoldását használják csak (Battlefield 1, Doom, Deus Ex: Mankind Divided, Resident Evil 7: Biohazard, Sniper Elite 4). Ennyit számított, hogy fél évvel hamarabb biztosították az elérhetőséget.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- ASRock RX 6900 XT 16GB GDDR6 Phantom Gaming OC Eladó! 175.000.-
- Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GDDR6 256bit!!! Beszámítok, Posta az árban!!!
- AMD RX 6xxx VIDEOKÁRTYA FELVÁSÁRLÁS AKÁR AZONNAL KÉSZPÉNZBEN VAGY UTALÁSSAL - WWW.PCFELVASARLAS.HU
- AMD RX 5xxx VIDEOKÁRTYA FELVÁSÁRLÁS AKÁR AZONNAL KÉSZPÉNZBEN VAGY UTALÁSSAL - WWW.PCFELVASARLAS.HU
- PowerColor Red Devil RX 6700 XT 12GB GDDR6 használt videokártya 1 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen