Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz BReal #29165 üzenetére

    Mert a GDDR5 lassú és sokat fogyaszt, a GDDR5X pedig drágább, mint a HBM2, és sokkal többet is fogyaszt. Ennyi.

    (#29167) .LnB: Ez a gondja a Bethesdának, hogy csak akkorra oldotta meg. Annak nagyon örülnek, hogy megoldották, de túl későn a Bethesda szemszögéből. Ergo az az idealista nézet, hogy a kiadóknak nem kellenek különálló alkuk a gyártókkal kezd manapság megdőlni. A Bethesda ráadásul nem tapasztalatlan itt. Az AMD előtt az NV-vel volt szerződésük, csak nem voltak megelégedve azzal, amit kaptak.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • velizare

    nagyúr

    válasz BReal #29165 üzenetére

    mert beletettek egy csomó pénzt a kifejlesztésébe.

    Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

  • válasz BReal #29165 üzenetére

    Mert sokkal lassabb a termékciklusuk és úgy lövik be mindig a terveket, hogy mikor kijön, akkor lehető legjobb legyen (értsd, papíron/terveken létezik a körítés is, meg a gpu is)... de mivel picit mozgó célpont az egész emiatt, ezért nem feltétlen jön időben és pontosan az egész.
    Például ők voltak az elsők szinte minden új memória technológiával, pont emiatt.
    Pl az NV meg biztosra megy, mindig akkor hoz be egy új technológiát, amikor az már fizikailag is létezik, minimum tesztpéldányokat lehet venni. Lásd a HBM-et mikor hozták be, idén amikor már legalább a HBM első verziója volt és tudtak mihez tervezni, ha HBM2 csúszik, a HBM1 még mindig ott lett volna, mint "backup terv". Az AMD meg ugye már akkor ahhoz tervezett mindent, mikor még a HBM is csak terv volt.

    Amúgy nem tudom kiderül e mivel szívnak... Anno Anand-nak egyszer elmesélték miért és mik voltak az R600 RV770 vagy tudom is én melyik gpu körül a csúszások meg az egész tervezési folyamat hogy ment, mit és miért kellet közben változtatni... kíváncsi lennék egy hasonlóra a Fiji Vega vonalról is.

    Szerintem a HBCC-t akarják tökéletesíteni szoftver oldalon, mert másra szerintem nem kéne ennyit várni.

    Vagy pedig tényleg volt egy hw probléma, amit újra kellett futtatni és minden csúszott, a szerződéseket pedig előbb kellett teljesíteni. Ha tényleg igaz amit Abu ír hogy a felhős céggel volt valami előszerződés rá...

    Alapvetően szerintem filozófiát kéne váltaniuk és azt csinálni amit az intel és az NV is csinál, nem 3-4 évre felfűzni egy egy terméket nagy lépésekkel és hosszú R&D periódussal (egy kisebb csapattal persze lehet ezt is tolni mellette), de a fő erőket mindig apróbb lépésekkel haladó sokkal gyakoribb 2 éves max ciklusokba tenni.
    Ha van egy apróbb lépés ami ad 5-10%-ot akkor implementálni és kiadni a terméket, ha van közben egy lépéssel jobb gyártás is, akkor meglépni.

    Szóval itt alapvetően a termék-/termékfejlesztés menedzsmentnek (CTO szint) kéne változnia és annak ami filozófiát követ.

    Mind a GPU mind a CPU fronton ettől szenvedtek... ha van eszük a Ryzennel és a Vega utánival már nem tökölnek ennyit és egy sokkal "gyorsabb", de kisebb lépésekkel haladó irányt vesznek. Dinamikusabb cég kellene.
    Ha megnézed ma mit csinálnak a sikeres tech cégek pontosan ezt, apró lépésekkel minden évben akár új termékkel jellenek meg, új cpu, körítés stb. Apple, intel, ARM, SoC tervezők/gyártók... stb.

    [ Szerkesztve ]

    Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m

Új hozzászólás Aktív témák