- ASUS ROG Ally
- Milyen asztali médialejátszót?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Most vegyünk RAM-ot, mert drágulni fog
Hirdetés
-
Fejlesztői videót kapott a Terminator: Survivors
gp A túlélőjáték elsőként PC-re érkezik, később konzolokra is megkapjuk.
-
Ízléses külsejű hordozható projektort villantott a Yaber
ph A cég kétféle verzióban készülő, Full HD-s újdonságán a JBL is rajta hagyta a kézjegyét.
-
Újabb infók és képek a Lumiákat idéző HMD Skyline-ról
ma Komoly riválisokkal kell majd szembeszállnia a HMD várhatóan júliusban megjelenő telefonjának.
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz bajaki #22807 üzenetére
Igen, ez ugyanaz a tünet. A monitornak égvilágon semmi köze ehhez, max erősíti a hatást az alacsony felbontással, ugyanis így arányosan kevesebb a dolga a VGA-nak.
A magyarázat pedig, hogy a VGA hamarabb elkészül a kép renderelésével, mint ahogy a proci a következő képkockához való adatokat (textúrák, fizika, animációk, vezérlőparancsok, stb.) szolgáltatni tudja, ezért a VGA-nak várnia kell (üresjárat amíg vár), ezért a kihasználtsága alacsonyabb lesz az optimálisnál.