Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tzs007

    csendes tag

    Sziasztok!

    Nem akarom fikázni az alit mert már 16 rendelésem volt, és eddig hibátlan eredménnyel. Most rászántam magam, hogy veszek egy telót, de lehet h pont belenyúltam az egyik kamu kereskedőbe. Ha kicsit figyelmesebb vagyok akkor lehet nem szopom be, de még nincs veszve minden. Azért írok hogy figyeljetek oda és legalább ti ne járjatok úgy mint én. A telefont a Shenzhen Unionchant International Co., Ltdtől http://www.aliexpress.com/store/601383 rendeltem, március 5-én. Figyelhettem volna kicsit jobban de elsőre megbíztam a 3 gyémántban meg a 98%os feedbackben (igaz van nála jobban értékelt eladó is) lehet hogy a pár dollárral olcsóbb ár miatt nyomtam rá, vagy azóta más helyeken is elkezdték árulni ezt a telót. 50 rongyom bánja jelen pillanatban, de nem is emiatt vagyok mérges, hanem a customer support miatt. 15 napot várattak, ez alatt a 6 levélre 1x válaszoltak akkor is félmondatban. Ok kínai nem tudni angol. Hétfőn váltott a státusz shipped-re és megjelent a DHL tracking number. Namost úgy néz ki h ezt vagy kurvára elírták, vagy hamis, mivel a DHL rendszerében nem létezik, és ezt meg is erősítették. Ma ráírtam egy másik eladóra aki épp online(!!!) volt, elkezdem írni a panaszomat, mire ez a válasz jött:

    "dear friend, it is midnight in China now. can we do that tomorrow"

    Ok lehet már én reagálom túl, de az apja f:W:W:Wát... Ok bocs hogy élek, de ha éjfél van miért nem alszol bmeg...

    Na mindegy várok még egy kicsit, aztán valószínű így jártam...

    Pár tapasztalat:

    - Meg kellett volna néznem, hogy hányat adtak el a termékből. Pechemre én voltam a termék első vevője, lehet h nincs is raktáron.
    - 50e ft költés felett nem elég a 3 gyémántos eladóba vetett bizalom
    - Ne spóroljunk a szállításon, ha jobban minősített az eladó, de drábább a posta
    - Próbáljuk megőrizni a türelmünket és optimizmusunkat:D

    Peace

Új hozzászólás Aktív témák