- Milyen TV-t vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Házimozi haladó szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen notebookot vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- ASUS ROG Ally
- iPad topik
- Apple notebookok
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tzs007
csendes tag
Sziasztok!
Nem akarom fikázni az alit mert már 16 rendelésem volt, és eddig hibátlan eredménnyel. Most rászántam magam, hogy veszek egy telót, de lehet h pont belenyúltam az egyik kamu kereskedőbe. Ha kicsit figyelmesebb vagyok akkor lehet nem szopom be, de még nincs veszve minden. Azért írok hogy figyeljetek oda és legalább ti ne járjatok úgy mint én. A telefont a Shenzhen Unionchant International Co., Ltdtől http://www.aliexpress.com/store/601383 rendeltem, március 5-én. Figyelhettem volna kicsit jobban de elsőre megbíztam a 3 gyémántban meg a 98%os feedbackben (igaz van nála jobban értékelt eladó is) lehet hogy a pár dollárral olcsóbb ár miatt nyomtam rá, vagy azóta más helyeken is elkezdték árulni ezt a telót. 50 rongyom bánja jelen pillanatban, de nem is emiatt vagyok mérges, hanem a customer support miatt. 15 napot várattak, ez alatt a 6 levélre 1x válaszoltak akkor is félmondatban. Ok kínai nem tudni angol. Hétfőn váltott a státusz shipped-re és megjelent a DHL tracking number. Namost úgy néz ki h ezt vagy kurvára elírták, vagy hamis, mivel a DHL rendszerében nem létezik, és ezt meg is erősítették. Ma ráírtam egy másik eladóra aki épp online(!!!) volt, elkezdem írni a panaszomat, mire ez a válasz jött:
"dear friend, it is midnight in China now. can we do that tomorrow"
Ok lehet már én reagálom túl, de az apja fát... Ok bocs hogy élek, de ha éjfél van miért nem alszol bmeg...
Na mindegy várok még egy kicsit, aztán valószínű így jártam...
Pár tapasztalat:
- Meg kellett volna néznem, hogy hányat adtak el a termékből. Pechemre én voltam a termék első vevője, lehet h nincs is raktáron.
- 50e ft költés felett nem elég a 3 gyémántos eladóba vetett bizalom
- Ne spóroljunk a szállításon, ha jobban minősített az eladó, de drábább a posta
- Próbáljuk megőrizni a türelmünket és optimizmusunkatPeace
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!