- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Fujifilm X
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sziasztok!
Rendeltem egy laptop töltőt, de sajnos hibásat kaptam. Természetesen azonnal kértem a teljes kártérítést. Szerencsémre az eladó teljes mértékben korrekt volt és először felajánlotta azt, hogy küld egy másik töltőt, de ezt elutasítottam, mivel nem akartam még egy hónapot várni, mire megjön. Másnap válaszolt is, hogy rendben, visszafizeti a teljes vételárat, csak adjak pozitív értékelést. Természetesen ezt szívesen elfogadom. Most mi a teendő? Megírom neki, hogy oké és ő majd ő zárja a dispute-ot? A másik kérdésem az lenne, hogy ti ilyenkor milyen visszajelzést szoktatok írni, mármint mit fogalmaztok meg? -
-
-
-
-
-
válasz pingvin001 #1615 üzenetére
Most találtam meg én is és eszembe jutott, hogy kérdezted. Tehát: My AliExpress, felső sávon Transactions azon belül Manage Feedback és utána Active Feedback. Itt a Feedback I received mellett lévő szövegbuborékra kell rákattintani.
-
-
válasz Gépötty #1741 üzenetére
Jó, de ha elolvasod a cikket, akkor abból látszik, hogy nem magánszemélyektől kobozzák el a termékeket, hanem feltehetőleg kereskedőktől: "Az elmúlt hónapokban 213 eljárás során több mint 33 ezer terméket foglaltak le a repülőtéren az áru hamis megjelölése miatt". Ez átlagosan 155 db/csomag. Úgyhogy szerintem csak a nagyobb, gyanús csomagokat vizsgálják át, de ettől függetlenül természetesen meg van az esélye annak, hogy elkobozzák.
-
Nekem most szerencsére minden rendben ment. Megfelelő összeget vett le és ahogy megjött a zárolásról az SMS, abban a pillanatban az e-mail-ek is a sikeres tranzakcióról.
Megjegyzem, ha valaki még nem adta le a rendelését, akkor az mindenképpen a mobil app-on keresztül tegye, mert így is meg lehet spórolni néhány dollárt.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Vicces képek
- Crypto Trade
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Path of Exile (ARPG)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Építő/felújító topik
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen