- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Projektor topic
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Lenovo Legion és IdeaPad Y széria
Hirdetés
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Frenk
aktív tag
Sziasztok!
Érdeklődöm, hogy van e mód/beállítás arra ha egy konkrét "terméket" szeretnék megfigyelni/értesítőt kapni - (természetesen nem egy konkrét eladó termékét)? -
Frenk
aktív tag
Sziasztok,
az alábbiakban kérnék segítséget.
Vásároltam karácsonyi ajándéknak a gyermeknek egy tangóharmónikát (hangszer). A termék megérkezett a csomagon nem volt külsérelmi nyom/rongálódás. A kibontást követően tapasztaltam, hogy egy billentyű kiesett (nem is lehet tartósan rögzíteni, egy másik billentyű viszont használhatatlan (beragadt állapotban van és nem is "ad" hangot). Jeleztem az eladónak, aki közölte, hogy minden terméküket gondosan ellenőriznek és akkor valószínű, hogy a szállítás során keletkezhettek a kifogásolt hibák. Részleges visszatérítést ajánlott fel, hogy javíttassam meg. Én válaszoltam Neki, hogy elfogadom a részleges visszatérítést amennyiben az eléri a vételár (postaköltséget is beszámítva) 50%-át, mert a javítás nem lenne olcsó. Erre azt a választ kaptam, hogy készítsek egy rövid videót a hibáról és majd elküldi a gyárba ellenőrzésre a terméket. A videót elkészítettem és abban szeretnék tanácsot kérni, hogy ilyen esetben érdemes még kedves szöveget írni a videó mellé vagy inkább indítsak dispute-t? Dispute-t az "Awaiting delivery"-n belül lehet indítani?A fentiekhez kérnék egy kis segítséget a "rutinosaktól", hogy ehhez hasonló ügyben mit érdemes tenni.
Segítségeteket előre is köszönöm.
-
Frenk
aktív tag
Sziasztok,
már éjszaka és most sem "működik" a fizetés. Az adatok beírása után a "Done"-ra kattintva system errort ír ki - "feljön" egy új ablak "pay now" felirattal (hiába próbálok fizetni nem megy).
Aliexpress vagy banki probléma lehet?
-
Frenk
aktív tag
Most is próbáltam fizetni az alábbi üzenettel sikertelen ( mobil app - Ok. )
-
Frenk
aktív tag
Sziasztok!
LED izzó probléma.
"Ranpo" nevű kereskedőtől vásároltam 2 db. "Warm White + E27 138LEDs 220V 4014 SMD 30W" mely a megjelölt 30W helyett csak 9,32W és 8,80W.
1 db. " Warm White + No + E14 G45 6W 220V" amely 6W helyett csak 3,80W. Fali digitális fogyasztásmérővel mértem.
Ez így "rendben" lenne vagy van itt valami "hibás teljesítés" ilyen esetben?Segítségeteket előre is köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
Frenk
aktív tag
Megkérdeztem "RANPO" nevű Led izzó kereskedőt, hogy a rendelt termékei nem érik el a meghirdetett teljesítményt - a válasz meg is érkezett:
"We know it not meet your expectations.But we have low profit in aliexpress,and this product also can be used normally.
We suggest to refund $3 to you and you keep the item to save your time and money, is it ok?
Waiting for your reply and Have a nice day."Tehát Ő a felvetett problémával tisztában van és ennek "szellemében" értékesíti termékeit.
Akkor viszont segítséget kérnék, hogy tudtok e ajánlani olyan Led izzó kereskedőt aki minőségben és teljesítményben is korrekt terméket forgalmaz. Elsősorban 80-100W-os hagyományos izzóval egyenértékű (nem szabályozható fényerejű) Led izzó érdekelne. Vásároltam már egy-két eladótó ( pl.:MALITAI ) ilyen teljesítményű Led izzókat csak a minőséggel voltak problémák - amivel már fél év múlva nem hiszem, hogy lehet valamit kezdeni ( a Led izzók többsége nem bírt többet fél évnél - az izzón lévő egyik led sor elkezdett villódzani majd volt olyan is, hogy már "amperszagot" lehetett érezni). A lényeg, hogy nem voltak hosszúéletűek és semmi közük nem volt a meghirdetett "100,000 hours" üzemidőhöz.
Segítségeteket előre is köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
Frenk
aktív tag
Sziasztok,
Firefox használatakor a "belépést" követően nem történik meg a tényleges belépés, hanem a Firefox "összeomlik"/újraindul.
Van erre megoldás a Firefox keretein belül?Segítségeteket előre is köszönöm.
-
Frenk
aktív tag
Sziasztok!
Rendeltem egy terméket és amit megkaptam az nem "pontosan" az amely a "terméklapon", képeken szerepel. (A kategóriában az, de nem az amit a hirdetés tartalmaz.) Ráadásul a csatlakozópatentek távolsága nem az átlag "szabvány" méret hanem nagyobb annál, mely a leírásban nem került feltüntetésre. Feltételezem, hogy a terméklapon/képeken szereplő termék a szabvány terméket tartalmazza - de nem ez került kiküldésre (sem a forma, méret, csomagolás nem az). E tényről az eladó nem is tájékoztatott, hogy nem azt küldi amit meghirdetett.
Mivel nem azt kaptam amit a terméklap tartalmaz ezért nincs is szükségem a termékre. Van esély arra, hogy a vételárat visszakapjam ilyen esetben?Segítségeteket előre is köszönöm.
-
Frenk
aktív tag
Sziasztok!
Egy "elméleti" kérdés - nem a szabványnak megfelelő méretű termék küldése setén (a termékleírásban nem szerepelt, hogy a szabványtól eltér), dispute-nál részleges visszatérítést kérünk vagy a "felajánlott" max. összeget?
-
-
Frenk
aktív tag
Sziasztok,
van e jó megoldás abban esetben ha "kifutottam" a dispute (leigazolt érkezéstől eltelt a 15 nap) indításának idejéből fél nappal. Sajnos a megrendelt termékkel probléma van - nem azt kaptam amit "hirdetett" az eladó a terméklapon. (Kültéri kamerát vásároltam és sajnos a műszaki paraméterek nem azok melyek a termék megvásárlására csábítottak.) Erre csak a képek, videók, segédprogramok tesztelése után jöttem rá.
PayPal fizetést választottam - így ott ezügyben lehetne eredményt elérni?
Segítségeteket előre is köszönöm. -
Frenk
aktív tag
Sajnos fél napon múlott - közben voltak üzenetváltások a céggel de a konkrét tény most igazolódott be a teszteket követően. Nagy a kínálat és alapos utánjárást követően döntöttem a "cég" mellett. Ezért nem is gondoltam volna, hogy nem azt teszik a dobozba ami a leírásban szerepel - pedig már a megérkezéskor talán gyanús lehetett volna, hogy a kamerán semmiféle matrica/címke nem volt amelyről legalább lehetett volna azonosítani mit is küldtek. Így egy "szerényebb" paraméterű kamera volt a dobozban - hozzáteszem lehet, hogy sokan csak avval, foglalkoztak volna, hogy működik e (de, hogy az valójában tényleg Ultra-HD 4MP és a sok + funkció?).
[ Szerkesztve ]
-
Frenk
aktív tag
Most, hogy "valójában próbáltam látszott a teszteken - de nem csak a felbontás nem az amit leírtak (csak 3 MP-t lehet beállítani, köze sincs a 4MP-hez). A kamera hozzáférése böngészőből valójában nem lehetséges mert túl "friss" böngészőt használok és sajnos van még más is. Írtam nekik egy terjedelmes levelet, várom a választ és ha nincs más akkor marad a PayPal "vita".
(a gyártóval is felveszem a kapcsolatot mert a honlapjukon nem található az említett kamera - lehet, hogy utángyártott hamisítvány)[ Szerkesztve ]
-
Frenk
aktív tag
válasz Inhouse #49985 üzenetére
IE alatt sem megy -kipróbáltam minden lehetőséget. Ami zavar, hogy leírnak "valamit" amiről akkor derül ki, hogy teljesen nem úgy van - amikor megkapom és tesztelem.
Nem az olcsó kategória volt, olyannal nem is akartam kockáztatni. Adtam esélyt egy másik gyártónak/kereskedőnek de ez lett belőle. Az első minőségi kamerát szerencsére olyan gyártótól rendeltem amivel teljes mértékben elégedett voltam - amit hirdetett azt kaptam maximálisan. Szintet szerettem volna lépni - felbontás, tárhely kapacitás, + funkciók - mert kellett egy második kamera és ugye a technika fejlődik. Már fél év elteltével ugyanazon vételárért már jobb kamerához lehet hozzájutni. Belefutottam egy pofonba. Az adatok nem voltak hiányosak - nem volt "összecsapva" hirdetési oldal. Vagy nem azt a kamerát tették a dobozba amit kellett volna vagy ez az üzletpolitikájuk és úgy vannak vele senki nem fogja nézegetni mennyi a valós felbontás - amennyiben nézegeti az lehet hogy csak 1%, az meg vállalható nekik(?). -
Frenk
aktív tag
Sziasztok,
az alábbi esetben mit érdemes "tenni"?
" 14 Már 2021 10:35 Hungary, Arrived at destination country airport"Természetesen a csomagot azóta nem kézbesítették.
-
-
Frenk
aktív tag
Sziasztok,
érdeklődöm, hogy amennyiben telefonszám vagy email cím, esetleg mindkettő feltüntetésre került a csomagon akkor a postának a 399 Ft-os díjtételt kell alkalmaznia?
Kérdem azért mert már a második csomagért kell mennem a postára ahol az áfa (Ők vámtehernek tüntetik fel) 130 Ft, a vámkezelési díj 799 Ft! Ezt már lenyúlásnak tartom és ma panaszt is tettem. Amikor eddig is áfa köteles csomagom jött akkor megfelelő volt a telefonszám a csomagon és jött az SMS - most ez miért nem jó. Telefonszám esetén kötelesek lennének az "online befizetési" lehetőséget használni?[ Szerkesztve ]
-
Frenk
aktív tag
Sziasztok!
Ne haragudjatok a kérdésért de mostanában csak olyan csomagjaim voltak melyet nem "érintett" a Posta lenyúlós rendszere és a fórumot sem követtem mostanában.A mai napon viszont kaptam egy emailt "Vámkezelt nemzetközi küldemény online fizetése"-ről. Mely tartalmaz ÁFA és postai szolgáltatás díjat is.
Az ÁFA részét nem is értem amikor az Ali-s vásárlás során az ÁFA-t már kifizettem. Az is kérdés számomra és nem tudum, hogy időközben történt e változás de amennyiben már megtörtént az ÁFA kifizetése - és nem kell ezt a Postának rendeznie - akkor is jogosult a posta "beszedni/ellopni" a megérdemelt Postai szolgáltatási díjat (399-Ft)?
Ami ebben bosszantó/felháborító, hogy az ÁFA-s csomagom 594-Ft, erre újra akarnak ÁFA-t fizettetni + szolgáltatási díjukat is.
- Amennyiben már volt ÁFA fizetés akkor is jogosultak beszedni a szolgáltatási díjat?
- Fizessem ki és utólag reklamálhatok, hogy fizessék vissza az ÁFA-t, valamint a szolgáltatási díjat is?[ Szerkesztve ]
-
Frenk
aktív tag
Sziasztok!
2021.12.23-án rendeltem egy terméket. A termék szállítása a megrendelésnél:
Seller's Shipping Method - FR
Estimated Delivery Time:2-5 Days
Will be shipped within (Business days)7 DaysA csomagot még nem kaptam meg viszont az Aliexpress-es státusz - finished.
A csomagszám elég "egyszerű", követhetősége nem meggyőző.
Érdemes várni vagy dispute? Az eladónak írtam már 1 napja - de még semmi válasz.[ Szerkesztve ]
-
Frenk
aktív tag
Tegnap kérdeztem rá - eddig nem válaszolt. A dipute még aktív, tudnám "indítani".
Böngészős oldalon ellenőriztem az általad ajánlott nyomkövetési oldalakon - semmi konkrétum nincs a csomagról. Az a furcsa, hogy be van érkeztetve.[ Szerkesztve ]
-
Frenk
aktív tag
Sziasztok,
előzmény: [#58455]
A disputet a "javamra" döntötték - meg is kaptam a visszatérítést.
Közben másik kettő rendelésem sem érkezett meg, a csomagkövetés szerint már 01.12-én a "kézbesítő" postán voltak a csomagok. 18-án telefonáltam a postára ahol délutánra megtalálták a 2 csomagot és még egy 3. is volt. A 3. csomag az volt melyre a dispute-t megkaptam - ez volt a csak számsorból álló csomagszámos küldemény. Elméletileg Francia.o-ból kellett volna érkeznie a csomagnak de a csomagon a csomagszám BE végződésű. Semmi információ nem volt, hogy kapott volna másik azonosítót.Érdeklődöm, hogy milyen lehetőség lenne, hogy sztornózzák a dispute-t és visszafizessem a közben visszautalt vételárat?
[ Szerkesztve ]
-
Frenk
aktív tag
Sziasztok,
az alábbi esethez kérnék segítséget.06.25-én két külön eladótól rendeltem 1-1 terméket. Az utolsó nyomkövetési információ mindkét esetnél:
és
A kiszállítás várható időpontja mindkét rendelésnél:
Az eladóknak írtam, hogy a termékek még nem érkeztek meg és tájékoztassanak hol lehetnek a csomagok. Válaszként mindkét esetben a szállítási időt meghosszabbították a fentiek szerinti időpontra.
A 06-1-421-7235-ös telefonszámon a posta nem tudott segíteni mert azt mondták, hogy nem Ők vámkezelték a 2 csomagot. Elmondásuk szerint más "cégek" is jogosultak vámkezelésre.
A csomagszám mindkét esetben ugyanaz:
158271900051823993608230A dispute miatt az "Awaiting delivery" vagy az "Estimated delivery" kell figyelembe venni?
Kideríthető, hogy ki végezte a vámkezelést és hol lehetnek a csomagok - vagy ne foglalkozzak vele és legyen dispute? -
Frenk
aktív tag
Sziasztok,
már kértem tanácsot az alábbi esettel kapcsolatosan: [#62341] de azóta, eddig nem tapasztalt eset állt elő.
A csomag utolsó "ismert" helye:
Dispute-t nem tudok indítani mert az alábbi üzenetet kaptam:
Tegnap (09.22) az alábbi email-t kaptam:
Ha jól értem akkor megerősítik a kiszállítást - de Én nem kaptam meg a csomagot és a nyomkövetésen ez nem is látszik.
Mit lehet ilyenkor tenni?Segítségeteket előre is köszönöm.
-
Frenk
aktív tag
Sziasztok,
"AliExpress Saver Shipping" postázással rendeltem meg a terméket és postai kezelési díjat (399-Ft) kellett fizetnem. (Eddig ilyen postázásnál nem volt ilyen "költség".) A csomagon ilyen formátumú a csomagszám (a számsort csillagoztam): UC*********TW. Az eladónak nem azzal a postázási móddal kellene küldenie mint amit kiválasztok és fizetek? Ha jól gondolom akkor ez nem "AliExpress Saver Shipping" lenne?
-
Frenk
aktív tag
Sziasztok,
visszatérítésnél az eladó kéri a "PayPal account number"-t.
Megadható e, valamint hol "található"?
(régebben volt már visszatérítésem de akkor megfelelő volt az e-mail cím megadása)Segítségeteket előre is köszönöm.
-
Frenk
aktív tag
Sziasztok!
Az alábbiakban kérném a segítségeteket mert "elvesztem" a részletekben.
Memóriakártyát rendeltem - Order placed on: Nov 14, 2023.
A szállításra az AliExpress Standard Shipping-et választottam és a megjegyzésben még szerepeltettem, hogy ne legyen eltévesztve.
A várható szállítás: Estimated delivery date: Dec 11, 2023.
A nyomkövetés szerint az alábbi a csomag "helyzete", valamint a postázási mód nem a megjelölt AliExpress Standard Shipping hanem AliExpress Saver Shipping mely ECSCCA-s kóddal kezdődik:
Az eladónak nem avval a szállítási móddal kellet volna kézbesíteni amelyet a vásárláskor választottam? (Már kerülöm azokat az eladókat amelyeknek a csomagjai a Magyar Posta közreműködését igénylik.)Érdeklődöm, hogy mi lenne a "helyes teendő" - érdemes e várni még a csomagra?
Türelmeteket, segítségeteket előre is köszönöm.[ Szerkesztve ]
-
Frenk
aktív tag
Köszönöm. Akkor még várok egy "keveset". Az eladótól már érdeklődtem December végén de Ő "lepattintott", hogy várjak még. A "Standard Shipping"-et szoktam választani mert azt idáig rendszerint az Express One szállította és nem volt csomageltűnésem. A Postát meg inkább nem írnám - kritikán aluli.
Így még majd az lesz a "nehezítés", hogy a Postától kérnem kell majd az "igazolást".
Köszönöm a segítségedet.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest