- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
joghurt
addikt
Mondhatom azt is, hogy egy átlag ügyfélszolgálat (vagy magyar hivatal) kompetenciáját simán hozza az AI. Vagy még cinikusabban: tök mindegy, hogy ember vagy AI nem oldja meg a problémád.
A tej élet, erő, egészség.
-
ddekany
veterán
"65 levélből eddig 11-et javítottak, főleg nyelvi hibákat. Úgynevezett AI-hallucinációk állítólag nem történtek"
Ez elég furcsa, mert amiket eddig próbáltam ChatGPT szerűségeket, ott pont fordítva szokott lenni, legalább is angolul. Tökéletes nyelvtannal bullshitel.
[ Szerkesztve ]
-
ddekany
veterán
A tengerentúli támogatást munkahelyen már a mostani őrület elött is AI-nak csúfoltuk. Mert csak nagyon egyszerű minták alapján lekövet betanított cselekvés listákat, de semmi valódi értés nincs mögötte.
-
-
ddekany
veterán
AI (mostanában) = Nem a szokásos programozáson alapul, hanem betanított.
Hogy semmi intelligencia nincs bennük, ez minimum, hogy vitatható. De ez könnyen filozófiai vitába szokott átmenni, mert nem tudjuk, a mi intelligenciánk hogyan működik. Hogy erre a mechanizmusra, amit most tudnak, felépíthető-e valami olyasmi.
-
-
#84522752
törölt tag
Haha némely telefonos ügyfélszolgálatnak is tudnám ajánlani!
-
joghurt
addikt
válasz #79484416 #11 üzenetére
Ezt élő ügyfélszolgálatosnál is ugyanúgy tapasztalhatod.
Hívtál már UPC/Voda ügyfélszolgálatot? Ha az ő központi lerohadásuk miatt nincsen internet a fél városban, akkor is azzal kezdik (a negyedórás várakoztatás után), hogy kapcsold ki-be a modemet.
A tej élet, erő, egészség.
-
-
ddekany
veterán
válasz #79484416 #13 üzenetére
Talán mert az elképzelés, hogy a dal amit keresel, Serge Gainsbourg 1968-as felvétele, ami 1970 után jelent meg? Hogy miért nem gondolja, hogy ha ezt mondod, akkor nem az a helyes? A készítők sem tudják valószínűleg. Talán mert olyat játszik, hogy te tévedsz, azt viszont lepontozzák finomhangolásnál, ha ilyenkor elkezdi szidni a felhasználót... szóval, elnézést kér, mert ezt az elvárás, de amúgy te tévedsz.
-
syberia
veterán
Ez a verzió vajon mennyire megbízható?
https://howbad.info/
-
#54625216
törölt tag
válasz #79484416 #13 üzenetére
Legfrissebb példa:
Groupama biztosítónál van lakásbiztosításunk. Egy halom cuccot tároltunk a társasház pincéjében és a felette lévő lakásban csőtörés volt, ami miatt szétázott mindenünk, többek között egy komplett beépítésre váró konyhabútor szett.
Bejelentettük a kárigényt a biztosítónak, az online felületükön feltöltöttünk vagy 50 fotót és az összes számlát. Kijött a kárbecslő, ő is fotózott, igazolta, hogy a kárbejelentés jogos és kérte, hogy neki is küldjük el a számlákat és a fotókat.
Aztán a kb. 700 ezer forintnyi számlából az egyik 100 ezrest átutalták és részükről lezártnak tekintették az ügyet.
Írjuk, hogy hello hello, és a többivel mi lesz? Mire közölték, hogy az ő rendszerükben több számla nincs. Nem baj, feltöltöttük megint a többit még egyszer, ezúttal elküldtük az ügyintézőnek is személyesen, meg a helyi biztosítási ügynökünknek, meg ki is nyomtattuk és bevittük az irodájukba.
Aztán vagy egy hónapig se kép, se hang. Erre benyújtottunk egy hivatalos panaszt, hogy nem halad az ügyünk és értetlenkedtünk egy kicsit, hogy itt járt a kárbecslő, igazolt, fotózott mindent, tehát a legrosszabb esetben is csak dokumentum pótlásól van szó, miért nem halad az ügy.
Erre az egészet áttolták a jogi osztályra, akik szintén ültek rajta egy hónapig, majd küldtek egy levelet, amiben idézték a biztosítási szerződés vízkárra vonatkozó passzusait, mely szerintük bizonyítja, hogy nekünk semmilyen kártérítés nem jár, mert hogy vízkár esetén a kártérítés nem vonatkozik a csőtörés kijavítására. Visszaírtam, hogy ez jó hír, mert hogy a csőtörés a szomszédnál volt, mi pedig az elázott sz@rjaink pótlására adtuk be az igényt és nem a javításra. Erre megint egy hónap kuss és már kezdtünk az ismerősöknél kérdezősködni, hogy ki tud ajánlani egy megbízható ügyvédet, amikor jött a levél, hogy tényleg, jogos a kérés és kifizetik az egészet.
Az egy dolog, hogy valószínűleg vagy a következő pénzügyi évre akarták áttolni a 100 ezer forintnál nagyobb kifizetéseket, vagy csak az egyetlen DÖNTÉSRE JOGOSULT SZEMÉLY asztalán gyűlt fel az akta tömeg és azért húzták az időt, de ha végigolvasom az egész abszurd levelezésünket, azt egy sima indiai chatbot is el tudta volna intézni a kb. 8 érintett biztosítási szakértő és ügyintéző asszisztens helyett.
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- Wise (ex-TransferWise)
- Vicces képek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Főzőcskés topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Háztartási gépek
- További aktív témák...