Hirdetés
-
Augusztustól nagyot változik a Shein élete
it Onnantól kezdve lesz a platformra érvényes az EU-ban a DSA, így számos kötelezettséget vesz a vállára a Shein.
-
Mozgásban a 33 Immortals
gp A legújabb bemutatóban egy boss harcot láthatunk a készülő roguelike játékból.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Üdvözlet az Acer notebook topikban! Mielőtt kérdeznél ajánlott elolvasni az alábbi összefoglalót!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Johnee
csendes tag
Sziasztok!
Tegnap vettem egy Aspire 5742G típusú notebookot.
Az lenne a problémám, hogy a kijelző tetejéről hiányzik az egyik távtartó gumi?? (talán ez a neve). Ezzel a problémával is az Acer központi szervízhez forduljak, illetve ez is garanciális javítás?
Másik kérdésem, hogy én leginkább tápról használnám a gépet, ez esetben vegyem ki belőle az aksit, vagy semmi baja nem lesz ha egyfolytában benne van?Előre is kösz a válaszokat!
-
Johnee
csendes tag
Kösz a válaszkat... Igazából azért tettem fel ezt a kérdést, mert hétköznaponként végig ott lenne az asztalon(koleszba), és nem lenne cipelve, ezért is működne tápról, hétvégén meg ha hazajövök akkor menne aksiról. Valószínű hogy hétköznap akkor kiveszem belőle az aksit, mert tényeg nincs rá szükség.
-
Johnee
csendes tag
Nekem 5742g van abban cska jobb oldali hangszoró van. Nekem az optimus rendszer nem működik rajta, plusz hiányzott az egyik távtartó gumi a kijelző tetejéről...
már kicsit bánom hogy emelett döntöttem.
Szerintem a cirippelés miatt hívd fel az központi szervízt (06 1) 555-5200 ez a számuk, munkanapokon 9–17 óráig tudod őket hívni. -
Johnee
csendes tag
válasz hcsaba #19290 üzenetére
Frissítettem is múlt héten, most nem tudom megmondani hogy melyik verzióra, de mivel úgyis külddtem szervízbe a gumitávtartók? miatt, ezért az optimust is mondtam nekik hogy nem működik...csütörtökön vitte el a dhl, péntekre már megérkezett Brnoba kíváncsi vagyok meddig szöszölnek vele. (a dhl-es srác azt mondta kb 2 hét, de ne kérdezzétek hogy honnan vette )
-
Johnee
csendes tag
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni mi tévő legyek?A következő problémám van...Vettem egy Aspire 5742G-t.
Mivel nem működött rajta az optimus (hiába frissítettem biost), és hiányzott róla egy távtartó gumi ezért elküldtem brnoba (ez volt egy hete). Aztán ma írtak hogy: "Tisztelt Acer Felhasználó!
Ezúton tudatjuk, hogy készülékét bevizsgáltuk, és a hibát megállapítottuk....A javítási költségeket tartalmazó árajánlatot a csatolásban találja...."
és ott írták hogy fizetnem kell 9ezer forintot ha azt akarom hogy kijavítsák a hibát(hardveres hiba javítás), vagy 7ezret és visszaküldik javítás nélkül...
Egyből felhívtam a központi szervízt, hogy ez mégis mi...azt mondták hogy mechanikai sérülésre nincs garancia, és vissza kellett volna vinnem a vásárlás utáni 3 napban a viszonteladóhoz, hogy cserélje ki másikra. Kicsit még vitatkoztam vele aztán beláttam hogy lehet neki van igaza, de akkor is felháborító. Megkérdeztem tőle hogy az optimussal mit sikerült intézni, erre az volt a válasza hogy semmi baja nem volt tökéletesen működik, kérdezem hogy mégis mit csináltak vele, mert én biost frissítettem drivert újra raktam majd a windowst, hátha valamit rosszul csináltam, és mégse ment az optimus. Erre az volt a válasz hogy semmit nem csináltak vele tökéletesen működik, magyarul hülyének nézik az embert. Ezután még idegesebb lettem vitatkoztunk pár sort, aztán mondta hogy írjak a problémáimmal kapcsolatban levelet ide: service_brno@acer-euro.comTudna valaki segíteni benne, hogy mit csináljak?
-
Johnee
csendes tag
a gumiról annyit hogy már alapból rajta se volt (dobozba se), de értem amúgy amit mondasz, egyből a vételkor meg kellett volna néznem ott a helyszínen.
Az optimushoz annyit hogy az acersupport oldalán direkt van hozzá bios frissítés, szóval vagy az nvidia hazudik vagy az acer, támogatás ide vagy oda...
Ha meg tényleg úgy van ahogy te mondod, hogy csak a 2048-as 420M-hez van optimus akkor meg a logikát nem értem benne
Amikor felhívtam a szervízt az egész úgy kezdődött hogy kérték a termék gyártási számát, utána mondtam hogy problémám van az optimussal... mondták hogy próbáljam újra rakni a drivereket, biost frissíteni...mondtam hogy ez mind megtörtént, és utána jutottunk arra a döntésre hogy akkor szervíz. És akkor itt jön a kérdés hogy ők gyártási szám alapján miért nem tudták megmondani hogy ezen nincs optimus? Sőt még ma is annyit mondtak hogy semmit nem csináltak vele, mert tökéletesen működik.
Már bánom hogy emellett a gyártó mellett döntöttem végül.