Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • macy49

    tag

    Üdvözlök minden Fórum tagot.
    Itt a fórumon kezdő vagyok, ebből ered a következő kérdése(i)m:
    4 éves hibátlan működés után megadta magát az NF7-Sv 2.0 alaplapom. Egyik nap még hibátlanul működött, másnap viszont már esze ágában sem volt indulni. A rendszergazdám szerint alaplaphibás ezért vettünk egy azonos, használt alaplapot. Mindent átraktunk, indult és működik. Ez idáig rendben is van, de a fórum régebbi helyein olvasottak alapján lehetséges változatként felmerült bennem kettő kérdés, amire szeretnék választ kapni:
    1- Írtátok(régebben), hogy lehetséges hiba lehet az, ha a processzor hűtő összesül a procival (a hűtőzsír ráég). Az átszerelés során feltűnt nekem, hogy a r.gazda szokatlanúl sokat kinlódott a hűtő és a proci kivételével. Ezt csak az eddigi gyakorlathoz tudtam hasonlítani mert úgy évenként 1* biztos mindig jött, szétszedte, levegővel kitisztította az érzékeny részeket és a procihoz mindig kent új pasztát. Igazán azt szeretném megtudni, hogy akinek már volt ilyen jellegű problémája az, hogyan jelentkezett és mi volt a megoldás. Nálunk csak az alaplap lett cserélve, minden alkatrész működőképesen került át rá.
    2- Szintén írtátok, hogy időzített bombaként van egy kondenzátor amely, ha fölpúposodik, akkor ausz-pausz. Megpróbálok egy képet is ide varázsolni arról a kondiról amit én gyanúsnak tartok a régi alaplapunkon. Kérdéseim vele kapcsolatban: ez-e az a kondi amelyik beszokta adni a kulcsot, ha igen, akkor hol és mennyi pénzért lehet ezt a kondit cseréltetni (én nem igazán válalkoznék ennek a cseréjére). Köszönöm előre is a segítséget.
    (A kép az majd később, mert csak hittem, hogy fog sikerülni.)[OFF][/OFF]

    A gravitáció akkor is hat, ha már nem veszünk róla tudomást

  • macy49

    tag

    Volna egy nagy kérésem is: Valaki lefordítaná nekem a súgó-ban lévő "kép-beszúrás" sorait. Én nem tudom megérteni és megoldani. :W :W