Hirdetés
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Már nincs messze a világ első teljes UCIe IP megoldása
Hirdetés
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
gp A Deathwatch címet viselő szériában Liev Schreiber szólaltatja meg kedvenc ügynökünket.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
izomman1
senior tag
válasz Dyingsoul #4495 üzenetére
Jó akkor ne teszteljétek le.. szépen udvariasan kértem direkt nem akartam rákontrázni én mit olvasok.. De csak nem jött a gyakorlati teszt.. De e miatt a mert nem írják meg a gyakorlati cáfolatot -tesztet és kérdezzük miért még nem kéne megsértődni.. Én is bármilyen tesztet megcsinálok szívesen a fórumozóknak.. Sose mondtam , hogy a Vive a tökéletes mert valamivel kényelmesebb a Rift és kevésbé pixeles nem azt mondtuk a miénk a tuti..
[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
válasz Raymond #4498 üzenetére
Hivatalos oldalról linkelte be az egyik fórum társunk pár napja de megteszem én is újra:
[link]
2 szenzor beállítása és látható az 1,5 M *1,5 M play area ... (lásd a képet ) - 2,2 M *2,2 M es szobára ezt ajánlja . (Pár oldallal visszább a 3 szenzorra is egy ilyen leírás be volt linkelve persze ott már kicsit nagyobb terület a play area.
Nem én találom ki .. 2 szenzorral ezt már lehetne teszteni akinek van Touch vagy akár "gyakorlatba" többet is lefedne gond nélkül? Stb.. -
izomman1
senior tag
válasz Menthirist #4500 üzenetére
Semmi baj ha többet is tudna , ha ez tényleg így van várjuk a gyakorlati teszteket - tapasztalatokat.
Nem volt célom felbosszantani benneteket , de talán kicsit felpiszkáltam újra a kíváncsiságotokat és letesztelitek.. Főleg azért mert rengeteg HTC Vive játék van már ami mint native an megy Touch al azért nem mindegy lenne .. Bulet Train egyébként Revive al már megy HTC Vive al mi is nagyon örülünk, hogy lesz egyre több tartalom mert hozza magával a Touch megjelenés :-) -
izomman1
senior tag
válasz clyvejhamma #4516 üzenetére
Nem túl nagy beruházás 3 szenzor se ha annyival kényelmesebb és szebb a képe a Riftnek.. Valaki aki ilyen szerencsés lesz és lesz 3 szenzoros rendszere majd írja már meg milyen VIve room scale játékokkal (Raw data - Sword Master VR , Arizona Sunshine stb.) .. gond nélkül megy e és élvezhető e .. 2*2 M már elegendő rá bőven....
Egyébként én is vettem 6 cm es szivacsot a Vive hoz és szélesebb a látómező.. Rifthez hasonló kiegészítő létezik? Igaz, hogy a Vive -ba kicsit nagyobb a látómező? Good Rays -re hajlamosabb azt hallani a Rift esetében, de valóban vagy ti nem tapasztaltátok? Páran még panaszkodnak a Riftnél, hogy nyomja az arcot nagyon szorosan és piros csíkot hagy.. Valóban? Bár a Vive is tud nyomni ha erősebben meghúzod... És igaz nehezebb is .. orr nehéz... Picikét azt mondják pixelesebb is mint a Rift egy srác úgy jellemezte kb. 15 % al kevesebb pixelt lát kb. a Riftben mint a Vive -ban..Őszintén kicsit , hogy a Vive csak most alakít saját stúdiót felismerve , hogy az Oculus is ezt teszi kicsit késői... De jobb később mint soha, mert felismerték hosszú tartalmak kellenek a Vive ra is, hogy jobban kapósabb legyen.. -
izomman1
senior tag
válasz clyvejhamma #4519 üzenetére
Arizona Sunshine teszt :
[link]
Egész jó lett talán Vive on is tolható eddigi legjobb cím lehet .. Igazából nem akarok váltani , még annak ellenére se , hogy sajnos a Vive ra tartalom szegényesebb , mint a Riftre most hogy kijött a Touch és sok AAA játékok. .. Apropó játékok.. Ha valaki egy kettőt kipróbál egy pár sort írhat róluk hogy tetszik... mi az első benyomás..
Illetve az Arizona Sunshinet sajna én csak 1 hét múlva tudom kipróbálni mert garanciába van a VGA-m .. (Kiment az egyik HDMI port rajta és cseréltetem.) napi egyszer volt hogy rádugtam a TV re a HDMI 2 kimenetre néha szikrázott is a kábel lehet az vágta haza? (2 hónapig nem volt gond vele így használva) Kábeleket csak kikapcsolt gép és TV mellett lehet bedugdosni, hogy ne okozzon kárt? -
izomman1
senior tag
válasz suniland #4525 üzenetére
uhm ... uhm... na azért az utolsó mondatod eléggé provokatív :-)
A viccet félretéve... Azért remélem ha meghibásodnak 1 év múlva a motorok a Vive biztosít javítási lehetőséget és nem hagyja magára a Vive tulajokat..
Bár nekem lesz 1 éven belül úgyis abból a touch utánzat prototipusból is ami elvileg szintén 2 szenzorral fog rendelkezni tehát lesz tartalék.. :-)[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
válasz clyvejhamma #4537 üzenetére
Köszi a vidit.. Egy nagy probléma van ezzel... Nekem nem éri meg váltani, mert 2,6 * 3 M es szobám van (sok más Vive osnak sem) amit jelenleg a Vive teljesen lefed a play area a teljes szoba. Oculus viszont ebből is levágna valamicskét mert kevesebb a play area.. Igazándiból már értem miért nem preferálják a room scale játékokat és miért kísérleti a két és három szenzoros megoldásuk (sokat levág a szobából középen van csak tökéletes play area.. Nappaliba ok ha oldalt vannak a bútorok, de ha egy kis szobád van elég nehézkes.. Sajnos így az Oculus nem is fog room scale játékokat tervezni inkább a front facing megoldása marad ... Talán az Oculus 2.0 ba beletesznek egy fejlettebb követést a 4 K kijelző mellé , de hogy az is nem most lesz az is biztos..
Feltehetőleg azt gondolták hagyni kell puskaport a Oculus 2 es verzióra is felmutatva lám lám ez már tényleg tudja majd azt is ez a második generációs cuccunk.. -
izomman1
senior tag
válasz clyvejhamma #4545 üzenetére
3 éves fiam is folyamatosan követeli, ha Vive al lát játszani , hogy ő is ő is.. :-)
Persze még nagyon kicsi szűrt tartalmat mutatok neki néha , és felügyelni kell nehogy a kontrollert eldobja a kezéből, de nagyon tetszik neki :-)
A VR egy nagyon jó dolog és remélem sose kerül a süllyesztőbe .. (Sok cikket olvasni így meg úgy nem éri meg fejleszteni VR -ra mert nem térül meg )
De idővel fokozatosan fog lemenni az ára és egyre több tömeghez fog eljutni.. Addig meg úgy néz ki szükség lesz Oculus és Vive stúdiókra , hogy legyen AAA kategóriás tartalom....[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
válasz izomman1 #4547 üzenetére
Apropó időleges exclusivitás..
Ti tudjátok egyes Oculus exclusive játékoknál kb . mikorra jöhetnek a Vive os verziók? fél év - 1 év?
Bár valamelyik kifejezetten ujjak használatára épül ahhoz majd kelleni fog a touch koppintása a Vive részéről.. (nem véletlenül dolgozhatnak rajta.) -
izomman1
senior tag
válasz clyvejhamma #4537 üzenetére
Egy kérdés még Oculus Touch - osokhoz:
A teszt videóban valami olyanról is magyaráz, hogy a Vive játékoknál (amint harmadik fél készít) szóval nincs megfelelően optimalizálva a Touch kontroller ezrét is lehet kihagyás.. Valóban?
Mert én azt hittem az összes Vive játék fullra kompatibilis nativan a Touch okkal... (Reality Check VR csatornánk folyamatosan ezt kommunikálta a srác.. játszott Raw Data val mindennel , igaz 4 szenzorral..)[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
válasz izomman1 #4551 üzenetére
Más: Arizona Sunshine esetén olvasom csak intel procival indult el. De már elindul mással is ? Mert nekem csak egy FX 8350 es procim van igaz meghúzva 4,7 GHZ ig... félek gyengus lesz hozzá vagy egyáltalán elindul a legutolsó pach a proci exclusivitást kivette? Azért nem semmi, hogy proci exclusivitást is már beletesznek egyes játékokba ... Sajna jelenleg nincs többlet pénzem jobb procira váltani.. De eddig nem is volt gondom a HTC Vive és AMD procim kombójával..(GTX 1080 al használom bár tudom lehet CPU limitem azért)
-
izomman1
senior tag
válasz clyvejhamma #4568 üzenetére
Most olvasom, hogy szinte majdnem mindegyik Oculus Touch os játék működik Revive al..
[link]Próbálta már valaki Vive al ezeket a címeket? Rendesen lehet velük játszani ?
Dead and Buried
Unspoken
ZR Zombie Riot
Superhot VR !!
Stb...Köszönjük Oculus! :-)
[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
Onward OculusTouch 2 Sensor 360° Experimental Setup:
-
izomman1
senior tag
4K VR hoz én is hozzászólnék pár szót:
Valószínűleg szerintem 1-2 év múlva már megjelenik. (Remélem.)
Jelenlegi vasak is képesek már futtatni ilyen cuccot. A GTX 1080 húzott verziómmal elég sok játékot supersampling 2 X be simán tudok futtatni.
Sőt nem magasszámú poligonos és jól optimalizált játékot még 2,5 szeressel is... (bár ez tényleg Ritka)
Mindez miért elérhető? Mert a Vive ba is van reprojection technika már (ami duplázza az fps számot és fele annyi is elég)Valamint még ezen kívül GTX 10 es szériákba ugye plusz támogatás több kép alkotására direkt VR ra tervezve, ha azt a programozók kihasználják még nagyobb teljesítményre képes.
Sajnos a supersamling bár jó (látható a különbség) de nem a legjobb megoldás , mivel még mindíg kissebb pixelrácson látod a képet ezért én is nagyon várom a 4 K VR .
-
izomman1
senior tag
válasz Menthirist #4883 üzenetére
Én csak azt mondom a tapasztalatom az, hogy a GTX 1080 -asom bírja a 4 K már most is... a legtöbb játéknál.
1x 4k és nem 2 szer... természetesen..
Ha lenne 4 K VR eszköz egyébként nem lenne kötelező a maximális felbontásával használni.. A monitorod is tudod kisebb felbontásba tolni szintén… Persze Ha nem tudod kihajtani nem sok értelme van a magas felbontásnak, de gyengébb VGA kon meg valamivel alacsonyabb felbontáson is használhatná a felhasználó a VR cuccot.. Jelenlegi VR játékok szerintem felfele simán kompatibilisek lesznek a mostaniakkal… (Mivel jelenleg is supersamplingezhető )
[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
válasz Menthirist #4883 üzenetére
PL.: Doom 3 már most is megy 4 K ba 60 FPS el a jobb húzott GTX 1080- asokkal.
A VR hoz ugye 90 FPS kell, de reprojection segítségével 45 is elegendő... De nyilván az FPS ingadozik tehát amit te is mondasz nem lehet kicentizni.
Ha 60 FPS körüli értéket produkál egy GTX 1080 4 K ba (bizonyos jobban optimalizált játékoknál) akkor simán már most is kivitelezhető és én is ezt tapasztalom
bírja 10 HTC Vive játékból legalább 7-8 ba a 4K felbontást már most is a kártyám... Ahol nem ott max egy picit 1,7-1,8 ra kell levennem a szorzót, de már ott ok..
Hozzá kell tegyem nem bitang erős procival használom (FX 8350 tuningolt) , de később ezt is fejlesztem majd...[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
Lehet a szemem csal és van, hogy 70-80 FPS tart a kártya de szódával már elmegy 2x samplingbe.. Ezt nem tudom... nem ellenőriztem mindig az FPS számot (VR ozás közben…)
Akkor a véleményetek az, hogy ha lesz VR 4k kijelző nem lehet majd kisebb felbontásba használni , mivel nagyon csúnya lenne? (olyan lehet majd mintha első generációs VR eszközt hasznánál ?)…. Monitornál nincs probléma ha pl. Full HD van és csak HD felbontásba teszed.... azért a jelenlegi VR játékoknal feltételezem felfele kompatibilisnek kéne lennie , mert így is a szegényes kínálatot ha nem teszik kompatibilissé akkor az egy öngyilkosság a VR ipar számára
De pl. egy példa szép grafikájú játékra: Raw Data 2 x supersamplingel gyönyörűen rezzenéstelenül megy reprojection bekapcsolásával.. (jól is lehet optimalizálva)
(Tuningolt ASUS Strix GTX 1080 asom van kb 10 % al is lehet erősebb mint egy alap verzió..)[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
60 Ghz-es frekvencia éllettanilag veszélyes, ezért van az EU-ba betiltva jelenleg?
A tiltást ki lehet játszani kell rendelni külföldről és kész... kutya nem fog rájönni honnan jön a jel és senki se fogja bejelenteni,
ha max 10 M re hat el a jel (rá kell a játéktérre irányatani.)
Az intel szabadon bejárható videójához meg hozzászólva: A Vive már ezt most is tudja kontrollerre hibátlanul a térben való lekövetést a grafika igaz
nem fotorealisztikus , de 10 éven belül akár az is lehet 4 K-ba... Mire a videó formátumba be tudják scannelni a mozgó valóságot addigra majdnem a gép is ki tudja számolni azt.. -
izomman1
senior tag
Valószínűleg én is maradok még kábelen egy darabig mert annyira nem zavar és tartok nehogy agydaganatot okozzon a cucc...de ha pár év alatt letesztelik és ok talán váltok .. mert azért jobb lenne vezeték nélkül..
Vive lézerei okozhatnak problémát szerintetek élettanilag hosszú távon? (ha nem használom a Vive ot mindig áramtalanítom a lézer állomásokat ne sugarazzon egész nap...)Oculus esetén optikai fényt vagy mit használ passzívan?Az se káros az egészségre hosszú távon?
-
izomman1
senior tag
Egy kérdés a Riftesekhez és ahhoz akinek 3 szenzoros szoba követése van:
Tesztelte már valaki kis szobában, hogy mennyire hatékony a touch követés? Nekem egy 3 M x 2,6 M es szobám van és kíváncsi lennék ha a falra 3 szenzort pl. Riftet felszerelnék képes volna e a szoba széleit is a kontrollerre vonatkozólag lekövetni talajnál és egyéb kritikus helyeken ?
( Mert úgy olvastam bizonyos távolságra kell lenned a szenzoroktól (70 - 80 cm ) hogy rendesen lekövesse a Touch mozgását- ha ez így van eleve kis szobának még kisseb szeletét tudja rendesen lekövetni??)
Gyakorlati tapasztalatra lennék kíváncsi aki ekkora szóbaban alkalmazza a Riftet room scale módba 3 szenzorral. (Nem egy nagy nappaliba és a nappali közepén kiadva a 2,5x2,5 M ert) -
izomman1
senior tag
Egy másik cég is fog kínálni vezeték nélküli megoldást:
[link] -
izomman1
senior tag
Egy kérdés az Oculuszosokhoz :
Úgy tudom nektek nem chapelor hálótok van, hanem a szoba (játékterületetek) határát egy vonal jelzi a földön meddig mehettek.
Ha Vive os room scale re tervezett játékkal játszotok (boxos – lövöldözős raw data stb) akkor látjátok a Vive os Chapelor hálót vagy a sima Oculus guardiant látjátok csak vagyis a földön a csíkot?
Ha ez így van akkor nem okoz problémát, hogy nehogy beleverjetek a falba? (boxos -kardos játéknál) stb..
De hogy én is megtapasztaljam\össze tudjam hasonlítani és lezárjuk a vitát esetleg valaki akinek van 3 szenzoros room scale rendszere tudna bemutatót tartani nekem? Nagyon érdekel mit tud az a rendszer… Én is bemutatnám a Vive rendszerem az illetőnek ha érdekli összehasonlítás végett. XXI kerületben lakom …
6mm es szivacsal nagyobb FOV vel szinte maximális VR erővel párosítva (GTX 1080 )[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
Ja és ami haszon lesz az Oculus os kollégának belőle, hogy Vive os játékokat viszek neki :-)
-
izomman1
senior tag
Hozzá kell tegyem egyre jobban szeretem a Vive ot egyre több tartalom jön ki rá..
De izgat az Oculus room scale rendszere és a headset mit tudhat ( kép valóban jobb?)
Azt is olvastam sokszor, hogy a játékok mélysége is jobb valóban? Elite Dangerous például..
Ha egy HTC Vive os játékot tolsz Oculusba játék mélysége jobb lehet a más lencse miatt vagy ugyanaz a tér érzet? FOV igaz hogy nagyobb Vive ba vagy nincs jelentős különbség? Szebb a szín a Vive ba tényleg? (Azt is olvasni mintha picit napszemüvegen néznéd a képet olyan oculusba kicsit sötétebb a kép) Goodray mennyire több az Oculusba? Mit dob ez \vesz el az élményen? Fejformámra passzolna az Oculus vagy nem? túlságosan szorítana? Követés egy 2,5 M * 2,5 M es szobába mondjuk jó a touch okra vonatkozólag földön sarkokba? kardos -boxos játéknál is? Nativan támogatja az Oculus Touch ot is szinte minden HTC Vive játék? Gombok működnek rendesen rajta vagy mindíg várni kell az Oculus update -ekre hogy használható legyen a Touch? Ezekre keresem a válaszokat ezért szeretném egy Oculus os kollégánál kipróbálni mit tapasztalok..[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
válasz Raymond #5119 üzenetére
De olvasom a fórumot és néztem millió youtube összehasonlító videót a neten.. Mindenki picit mást mond picit attól függően milyen készüléke van. Sok Vive videós a Vive képére esküszik még van olyan is aki autószimulátorba is azt használja.. (élettel telibb színek tisztább kép – konzolricsi például ezt nyilatkozta)
Ezért szeretném én is megtapasztalni testközelből mit tud egy Rift Room scale összehasonlítva az enyémmel.. (Sajnos 2 rendszer kiépítésére nincs lehetőségem)
Hátha valaki megszán és Pesten kipróbálhatom… viszek neki sok sok Vive játékot -
izomman1
senior tag
Onward most például az egyik kedvenc játékom.. Oculus Touch al toljátok? Esetleg multira volna kedvetek? ha igen küldjetek privátot (ne csak Riftesek..)
-
izomman1
senior tag
letöltjük az accountomról... mondjuk :-) Belépve.. de ezt most ne firtassuk szerintem :-)
-
izomman1
senior tag
Raw Data az egyik kedvencem.. Nagy kár... De reality check VR on játszott a srác vele ...valahogy... bár lehet nem hivatalos.. azért jó tudni nem natívan támogatott minden Vive játék Oculusba.. így eléggé felejtős nekem váltáson gondolkodni... De most hogy nézem steam en ahol nincs az Oculus jelecske ott mind elvileg nem volna Oculus támogatás és nem is menne vele....? Ezek szerint
[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
Advanced steam VR hoz egy kérdés:
Hogyan tudom a legjobb teljesítményt kihozni belőle?
Három beállítást lehet tenni (pipálni)
- asynchronous reprojection
- interleaved reprojection
- always on reprojectionAzt olvastam külföldi fórumokon, hogy az elsőt kell csak a jó teljesítményért bekapcsolni a második kettőt nem.. mi a második kettő? Valaki el tudná magyarázni mi mit csinál? ( első ha jól sejtem duplázza a képet a játékba.. és a többi? – Gondolom az utolsó meg erőltetve mindig bekapcsolva hagyja ezt a funkciót , de ez erőforrást pazarol és rontja az össz teljesítményt?
-
izomman1
senior tag
Egy segítséget szeretnék kérni, remélem valaki tud benne segíteni:
HTC Vive szenzorához szeretnék 2 db műanyag konzolt venni egészen pontosan ezeket:
Elég volna csak a tiplivel felcsavarozható 2 db műanyag rész amibe bele tudom tenni a két kör szárat.
Azért lenne szükség rá, mert így 2 szobába ( a nappaliba) is fel tudnám szerelni a szenzorok helyét és egy könnyű pár perces szereléssel ha a nappali szabad egy nagyobb területen is tudnék időnként játszani.
Nagyon megköszönném, ha valaki tudna benne segíteni hol lehet ilyen 2 db "műanyagot" venni..
Főleg az ebay ről lenne jó .. csak azt se tudom hogy keressek rá...[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
válasz #15779328 #5144 üzenetére
Köszi szépen!
Ez a file biztos, hogy a tartó műanyag konzolról a tervrajz? Mert alatta is van egy műanyag amire a Vive szenzor tartó konzol műanyagát ráteszik.. nekem ilyen nem kellene csak az eredeti gyári megfelelő műanyag konzol..(tiplivel könnyen fel lehet fúrni nem kell alá még plusz műanyag és kampó hozzá)Ha egy mintát beviszek egy 3d-s nyomtató cégnek le tudják szerintetek copyzni?
-
izomman1
senior tag
válasz #15779328 #5146 üzenetére
Na ez az nekem a gyári konzol tartó műanyaga kell amit fel lehet csavarozni... Arra nincs tervrajz? Vagy ha beviszem egy 3d-s nyomtató céghez a műanyagot le tudják copyzni? Vagy talán ez volna az ?
http://www.thingiverse.com/thing:1685005 Erre rá lehetne csavarozni a kis gömb szárat?
Ha menet lenne a kör részben felül...[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
válasz izomman1 #5147 üzenetére
Megtaláltam ez lesz az! Köszi szépen nagyon!
http://www.thingiverse.com/thing:1586246
Nekem annyi, hogy a gömb nem kell szárral teszem át mindig majd a másikba és kész.. Már nyomtató céget is találtam :-)
-
izomman1
senior tag
Nem tudom szabad e ilyet betenni de itt: [link]
Boráros térhez közel .. nekem itt volt útba munka után hazafele.. (áraik is fent vannak a 3d-s nyomtatás menüben)
[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
Mindenképpen!
A terv a következő:Kis szobámba mindösszesen 3,2 m *2,6 M helyem van, de felfúrom a senzor tartó konzolokat a nappaliba is, ahol 3,2*4,2 M helyem lesz.. Nem életszerű sajnos nálunk se, hogy mindig szabad a nappali (más családtag TV -zik stb) ezért szükséges ez, hogy időnként azért ott is tudjam tolni…
A Vive nagy előnye már most látom, hogy gyakorlatilag 5-10 perc alatt át tudom vinni egyik szobából a másikba a headset et és a két szenzort + az alapgépet …. Sajnos alapgépből még nem tudtam elvezetni a nappaliba a hdmi kábelt és az usb jelet, de ezen is próbálok dolgozni, hogy azt se kelljen hurcolászni. Ennek fő oka , hogy át kéne átfúrni 2-3 cm átmérővel és 10-15 cm vastagon a kis szoba alját a nappaliba…. van nagy ütve fúróm is, de milyen fejjel tudnék ilyen vastag lyukat fúrni? Vagy mivel szokták ezt megoldani? (hogy a HDMI kábel feje is átmenjen vagy esetleg a hdmi kábel fejét le lehet valahogy szedni és vissza szerelni?) ebbe még tudnátok segíteni?
Este ha lesz időm fel is fúrom a nappaliba a gyártott szenzor tartó konzolokat és beszámolok milyen nagyobb placcon játszani… Valószínűleg vezeték nélküli Vive cuccot is majd beszerzem és akkor a nappali csak vezeték nélküli maximális élményre lesz tervezve (mert annak úgy is lesz még plusz szenzora és tartó konzolja kiegészítésként)[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
Elkészült tegnap nekem is a konzol alsó lapkája, mert csak azt kértem… Maga a műanyag gyári méretű, de a menet rajta nem, így nem lehet a gyári anyával használni.. Ezért a napokba legyártatom az anyát is hozzá..
Napokba felteszek róla képet is.. -
izomman1
senior tag
Egy tanácsot kérnék a gépet fejleszteném, de csak akkor ha tényleg van értelme és sebesség előrelépést jelentene (értelmezhetőt):
jelenleg a gépem procija a gyenge pont FX 8350 esem van 4,6 GHZ re húzva a mellette lévő VGA pedig GTX 1080 Assus STrix A8G (kábé 1965 mhz ig húzva) , 16 GB DDR 3 al felszrelve
HTC Vive al használom ezt a konfigot és például Onward 1,6 SS -el használom felskálázva gond nélkül.. De némelyik játék akár 1,8 al is megy…Sima asztali játékoknál tudom, hogy ha például egy I7 6700 K vennék szignifikánsan nagyobb FPS em lenne, de HTC Vive alkalmazásánál VR -ban is lenne 30-40 % FPS növekedés?
Oculus elvileg processzor igényesebb, de a HTC Vive kevésbé azt hallottam a lézeres követés miatt.. Fontos Vive nak az erős processzor?Steam VR performance teszt eredményem a következő (mindig más érdekes módon) : 17500-18000 pont… (Ez megegyezik sőt még több is intel kombós konfig GTX 1080 as más gép eredményével internetről kikeresve ). ha a gép bekapcsolásakor indítom el.. ha várok 10-20 percet és akkor indítom meg leesik 15500 pont környékére. (ez szintén egy referencia GTX 1080 és intel I7 kombónak megfelelő teljesítmény) Utóbbi kevesebb pont miért van? Elfárad a gépem később vagy csak a windowst kéne újra tennem?
DDR4 re való átállás szintén hozna fejlődést? Mennyit szerintetek?
Érdemes lecserélnem a procim és majd + 100 e ráfizetnem egy másik konfigra? hozna HTC Vive játékokra jelentős erősödést? Mert ahogy itt írjátok sokan 1,5 től magasabb super resolution-t nem igen tud senki se használni jobb proci ide vagy oda..
-
izomman1
senior tag
Ja és hozzá kell tegyem a steam VR performance teszt 0 FPS CPU limitet mutat..fX 8350 4,6 GHZ re húzott procival..
-
izomman1
senior tag
Köszi szépen este én is lefuttatom otthon! kíváncsian várom az eredményeket ! De meghúzva teszteld ami a csövön kifér!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Melyik tápegységet vegyem?
- iPhone topik
- EAFC 25
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Elektromos autók - motorok
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Jövő héten megismerhetjük a Redmi Note 14 szériát
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen