Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HussarF

    addikt

    válasz hobizoli #8332 üzenetére

    Nyilván nem az a drága, hogy egy puttonyt rakjanak a hátára. Hanem egy új típus bevezetése rengeteg adminisztrációs költség, az új modellt is minősíttetni kell minden szempontból, töréstesztek, meg ki tudja hányezer féle ilyen dolog van még, nem vagyok autóipari szakember, de ha a saját szakterületemből indulok ki, el tudom képzelni. Ezek már nem azok az idők, mnit a 60-as évek Szovjetúnióra, hogy ráfaragnak egy préselt lemezt oszt' jóvanazúgy.
    Ettől függetlenül lehet, hogy nem lett volna veszteséges a dolog, de nem a kombi megy manapság, hanem a SUV. Ezért volt jó ötlet a Stelvio. Sokkal többet adnak el belőle, mint Giuliából. És egy kombi vásárlóköre lehet, hogy átfedésben lett volna azzal is.
    Ráadásul az európai autópiac egy pain-in-the-ass mindenkinek, csak presztízsből vannak itt a gyártók. De pénzt Kínában meg az USA-ban lehet keresni.
    Deklarált cél volt a Giuliával és a Stelvioval visszatérni az USA piacra. Bár eddig nem sok eredményt tudtak felmutatni. De ez volt a koncepció. Aztán korrigálhattak volna még talán, de amióta Marchione meghalt, azóta anyátlan gyerek lett az Alfa. Neki legalább volt egy elképzelése, pozícionálni akarta a márkát. Azóta meg ahogy esik, úgy puffan. Mint ha csak állna felette a menedzsment és vonogatná a vállát, hogy 'ezzel is majd lesz valami'.
    A Peugeot 508 egy gyönyörű autó kívül-belül, de nagy eladásai annak sincsenek sztem, mert nagyon túl van árazva. De amíg a Juliskára várok, valószínűleg elmegyek meghajtani egy benzines 508-at. Persze szigorúan 4 ajtóst, nálam a kombi az egy no-way dolog.

Új hozzászólás Aktív témák