Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zoo8800

    veterán

    válasz ludsimon #5778 üzenetére

    A Bravo inkább 1400 kg, mint 1200 :)

    rip and tear, until it is done

  • Cartmenn

    tag

    válasz ludsimon #5778 üzenetére

    Én 2014 januárban vettem 1.6 millért, 247ezerrel téli jó garnitúrával (gyári xenon,tempomat,blue&me 18" nyári alu,amik kérhető extrák pluszban a sporthoz),akkor műszaki volt csak 2 szilent cserélve (amit tudok róla ami fontosabb csere 190e-nél turbó, féltengely a 3. garnitúra benne,generátor cserés volt ,meg első szélvédő) UTÁNA 4 év alatt fékcsere (55első+25hátsó nem egy évben) hátsó dob (30 alakítással az utángyártott ) hátsó embléma (15) pótkerék készlet (16) 2 gumi( 50) két trapézgömbfej (10+6 futómű áll) 3 műszaki 3olaj és szűrő csere volt kb 🙂 még jön majd idén 2 klíma terelőmotor csere (30+30munka+15odaút) ja és volt két xenon izzó cserém 15kb Én nem sokat megyek vele(nem kell autóznom munkába) ,kb 16ezer az első két évben,aztán vettem egy seicentót (azzal kb 2év 14ezer) így a bravoval csak a következő 2évben 8ezret mentem --most 271ezernél tartok.Én a régi 99es 1.6os bravomhoz tudok viszonyítani.Hát azért ahhoz képest nagyot nyom de csak 2000felett ,amúgy is ott van a legnagyobb nyomaték,turbó lyuk azért van :) szerintem is tud simán az 1.9es pdtdi-knek de ott csak van egy kissé nagyobb nyomaték :) azért. Semmi hibajelzésem nem volt eddig,Olajat kb 2-2.5 deci ezresenként --3féle olajjal is próbálva--nem egyedi eset ,sokaknál van,zavar de ez van :) Tuning híve nem vagyok :) minek a gyári is bőven elég (itt valamelyik proci vagy videókártya fórumból is kinéztek mikor beszóltam hogy mást kellene húzogatni :) ) Ha erősebb kell, azt kell venni :) én úgy gondolom idővel bűntetlenül nem lesz tuning ---így is "eszik " a féltengelyeket ,nagyobb nyomaték mégjobban nyírná,de gyenge GM M32es váltó csapágyainak se használna :) Bőven elég az a Sport gomb :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák