Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LZs?!

    aktív tag

    válasz rbalint88 #4793 üzenetére

    @rbalint88

    Lehet nem varnam meg a felujitassal, amig teljesen leterdel a moci, hacsak az 500ezres felujitasi ajanlat nem tartalmazza a blokkon kivul az osszes motortombon belul levo alkatresz cserejet.(dugattyu, gyuru, esetleg huvely, osszes csapagy, veztengelyek, fotengely.)

    Zsolték szerint a mutatvány után kvázi 0km-es lenne a motor: szétszed apróra -> csereberél -> összerak. A részletekhez itt is hülye vagyok, így nem is próbálnám idézni őket; egy dolog maradt meg: a gyári helyett esztergált BMW gyűrű vagy hüvely vagy micsoda.

    Ha jelenleg minden második tankra, ami nálam 1000-1500 km, rá kell dobni egy liter olajat, az még nem a világ vége...mármint eszmeileg az, de gyakorlatban nem számottevő költségtétel.Két tank ~44k + 1l olaj még 4-5k; t.i. 45k vs 50k...fajlagosan tök mindegy.

    Ha most nagyon xarrágó akarnék lenni, akkor 500k az 100 liter olaj, ami kicsit több mint 100k km-re elég... Ellenben meg fogom csináltatni, ha addig nem *kell*, akkor tavaszra. Idén már csak az apróságokkal akarok foglalkozni (ülésfűtés, radar, stb), meg egy kicsit a belső esztétikával - mégiscsak az útóbbit nézem/tapintom/szagolom az autóval töltött idő 99%-ban. :)

    A kanyarvadászatohoz szükséges kiegészítőkért annyira nem vagyok lelkes, mivel nem arra vettem, hanem hangulatosan eljutni egyik helyről a másikra, pl. egy Zakopane túrán ritkán használnám ki, cserében Bp-en legfeljebb a frissen újrahúzott Árpád híd - Hungária kombón nem pattognék fel-alá vele...legalábbis egyelőre. :U

    @HussarF & j.bravo

    Van még mit gyakorolnom, egyelőre csak keresem a kocsi határait...vagy sokkal inkább a sajátomat. :B

    PS: korrekció: a kocsi 13 éves és a visszafordító 160 fokos volt...

    [ Szerkesztve ]

    Nevermind...

Új hozzászólás Aktív témák